Gast Vitara 2 Geplaatst 22 April, 2016 Geplaatst 22 April, 2016 ik heb al een sed maar die is maar 128 gb en is een macbook air een andere/grotere SSD plaatsen is nog al erg kostbaar dus probeer ik het op deze manierEen Macbook...... ooh das zo een ding van Apple. Tja bij Apple is alles duur. En dat alleen dankzij een goede marketing Maar goed crea opgelost hoor met een SDkaartje Ik heb hier nog ergens een van de eerste Acer mini laptops liggen. Daar zitten 2 SDkaart sloten in. 1 speciaal als uitbreiding op de HD. Dus gewoon een beetje terug in de tijd met de macbook. Quote
bigwade Geplaatst 24 April, 2016 Geplaatst 24 April, 2016 Duur, maar het werkt langdurig. Doe nu al 5 jaar met een iPad2. Helaas worden de sites steeds zwaarder en begint het tijd te worden een andere functie voor het ding te vinden. Kan nog zeker 5 jaar voor www radio spelen.. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 25 April, 2016 Geplaatst 25 April, 2016 Maar wat is dan het verschil met de Samsung tab 1 die nu al bijna 6 jaar bij mijn dochtertje in gebruik is. Idd de prijs. ... Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 April, 2016 Geplaatst 25 April, 2016 Maar wat is dan het verschil met de Samsung tab 1 die nu al bijna 6 jaar bij mijn dochtertje in gebruik is. Idd de prijs. ... Wanneer heeft die Tab1 de laatste systeemupdate gekregen?Mijn iPad 2 nog niet zo lang geleden... DAT is ook 1 van de sterke punten van Apple; doordat zij hard- EN software maken kunnen ze die veel makkelijker en langer ondersteunen. Ik heb verder niks tegen Android, ik ben alleen meer VOOR Apple @bigwade; ik overweeg de mijne in een keukenkastdeurtje in te bouwen. Handig voor de recepten, als TV met Horizon Go en voor muziek... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 25 April, 2016 Geplaatst 25 April, 2016 De Samsung draait gewoon op lollipop. En ik heb ook niets tegen Apple hoor. Ik ben zelf ICT Support Engineer bij een van de grootste GGz instelljngen in nederland. En beheer samen met nog 2 collega's ongeveer 300 ipads 600 Windows Phones, 100 android toestelln en nog een handvol BlackBerry's. Dit alles in een MDM omgeving. Verder heb ik ook een training bij Apple gevolgd. Maar Apple is gewoon niet mijn ding. De hele commersie rondom Apple is zo goed dat het bijna lachwekkend is. Veel van onze eindgebruikers willen een ipad. Waarom weten ze niet maar toch willen ze een ipad. Maar blijft ook altijd leuk om een beetje te stangen in het Apple kamp. Ik heb voor mijn moeder van in de 70 ook een ipad zeker voor haar is het een ideaal device Ik heb zelf ook nog een ipad mini in gebruik om mijn homedomotica te bedienen. (Had deze toch nog liggen) Verder gebruik ik zelf op dit moment een Samsung Note 4 en een Surface Pro 3. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 April, 2016 Geplaatst 28 April, 2016 Dan zie ik toch liever een paar mooie schoenen Quote
mika kjelld Geplaatst 28 April, 2016 Geplaatst 28 April, 2016 Jaaa je heb twee types voor de voorkant en de achterkant 1 Quote
Smart Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Toch maar voor een maatje meer gegaan.... 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Mooie afmeting, dat wordt genieten.... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Nu kan je twee keer meer genieten van Max. Je mag zelf kiezen of het de omroep of coureur is Veel plezier met je nieuwe aanwinst Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Je moet ergens mee compenseren..... Maar mooi bakkie hoor. Quote
Smart Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Voor jou hebben we ook een plekje ingericht.... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 @Smart, Kom tie naast mij te staan ??? Wat heeft hij gedaan dat hij zo gestraft wordt Grtz. Specialmade Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 @Smart, Kom tie naast mij te staan ??? Wat heeft hij gedaan dat hij zo gestraft wordt Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Kweenie of hij naast jou komt te staan. Lourens heeft in ieder geval een eigen zitplekje en....kuil! Hij hoeft niets te compenseren....alleen composteren! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Mei, 2016 Geplaatst 22 Mei, 2016 Kweenie of hij naast jou komt te staan. Lourens heeft in ieder geval een eigen zitplekje en....kuil! Je hoeft niet te huilen hoor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.