mika kjelld Geplaatst 5 November, 2016 Geplaatst 5 November, 2016 OPA ...Van harte gefeliciteerd 1 Quote
vengafan Geplaatst 5 November, 2016 Geplaatst 5 November, 2016 Dat wordt een KIA trapauto aanschaffen voor je kleinkind...........gefeliciteerd 1 Quote
Wimis on Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 Morgen dees ophalen: Dat is weer eens een andere KIA 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 5 minuten geleden zei Wimis on: Morgen dees ophalen: Dat is weer eens een andere KIA Mooie speeltje Wimis ..heeel mooi speeltje zelfs. Komt deze ipv de RT? Quote
Wimis on Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 Yep. Alleen moet ik een motorvriend hem op laten halen. Mag/wil nog niet rijden na de oor operatie. RT gaat aankomend voorjaar (mss al eerder) de verkoop in. Quote
Gast Stief Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 Kijk das een echte!!Met een flinke actieradius. Quote
Lique Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 52 minuten geleden zei Wimis on: Morgen dees ophalen: Dat is weer eens een andere KIA Ter compensatie van je eco-KIA Gaaf ding Wimi, wel voorzichtig mee doen hé. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 2 uur geleden zei Lique: Ter compensatie van je eco-KIA Gaaf ding Wimi, wel voorzichtig mee doen hé. Ja dat gaan we doen "voorzichtig" Echter is dat zuinige afhankelijk van mijn rechterhand Het gemiddelde verbruik van de GS ligt bijna gelijk aan de Niro! Quote
Djkrizz Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 Tussen mid februari en begin maart mijn mercedes vervangen voor mijn bestelde kia optima plug in hybride Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 December, 2016 Geplaatst 9 December, 2016 Een nieuw bandje voor 1 van mijn klokjes. 24mm vintage look watchstrap, handmade out of old leather. Quote
bigwade Geplaatst 9 December, 2016 Geplaatst 9 December, 2016 Was de New Leather op ? Mooi hoor ! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 December, 2016 Geplaatst 9 December, 2016 4 minuten geleden zei bigwade: Was de New Leather op ? Mooi hoor ! Thnx... Ach dat Old leather is weer een nieuwe rage. En ja ik ga daar natuurlijk weer in mee... Thuisfront snap het ook al niet waarom "oud" leer duurder moet zijn nieuw leer. (ik eigenlijk ook niet maar zag er wel mooier uit) Quote
Jack_z Geplaatst 9 December, 2016 Geplaatst 9 December, 2016 1 minuut geleden zei _(ツ)_ Lourens: Thnx... Ach dat Old leather is weer een nieuwe rage. En ja ik ga daar natuurlijk weer in mee... Thuisfront snap het ook al niet waarom "oud" leer duurder moet zijn nieuw leer. (ik eigenlijk ook niet maar zag er wel mooier uit) Zag zo een zelfde ding in de Christine le Duc catalogus maar daar stond iets anders dan "klokje" Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 December, 2016 Geplaatst 9 December, 2016 HHEEEEEEYYYYYY JACK.....Alles goed old chap? ene is niet goed voor jouw hart om door de catalogus van Christine te bladeren. Quote
bigwade Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 Sound Link Mini II van Bose... Eindejaars tractatie (een ander doet gewoon een Sorrento) Ojee wat een geluidje voor privé. Ik wist niet dat er zoveel bas uit zo'n klein doosje kan komen. Quote
Lique Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 Leuk ding van Bose! Hier naast de Sorie ook nog een nieuwe aaifoon, maar activeren zal nog even moeten wachten aangezien het om een pincodeloze nanosimkaart vraagt en in mijn 4s een micro zit. Dat pincodeloos is volgens google nog wel te tackelen, die kaart wellicht ook...met een schaar....nah, dat ga ik pas proberen als ik terstond een nieuwe kaart kan bestellen Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 Hoe oud is de sim in je 4s? Misschien is die toch al voorgestanst voor een nano?Ik dacht voor mijn vader zijn mini ook te moeten versnijden naar nano, maar dat bleek daardoor niet nodig...Snijden (NIET knippen) is overigens goed te doen; zelf meerdere SIMs zo al passend gemaakt. Na het snijden wel even de randjes afkanten met een schuurpapiertje of een kleine vijl.SIM-Pincode kun je zelf op je huidige telefoon uitzetten. Quote
Lique Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 18 minuten geleden zei Murcielaygo: Hoe oud is de sim in je 4s? Misschien is die toch al voorgestanst voor een nano? Ik dacht voor mijn vader zijn mini ook te moeten versnijden naar nano, maar dat bleek daardoor niet nodig... Snijden (NIET knippen) is overigens goed te doen; zelf meerdere SIMs zo al passend gemaakt. Na het snijden wel even de randjes afkanten met een schuurpapiertje of een kleine vijl. SIM-Pincode kun je zelf op je huidige telefoon uitzetten. Die sim zal zo'n 1,5 jaar oud zijn. Maar hij is niet voorgestanst voor nano, aan het kaartje te zien waar die uitkwam was het hooguit een 2 in 1. Ik ga maandag proberen te knippen snijden en als het niet lukt maar even gillen om een nieuwe Quote
Derrek Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 15 minuten geleden zei Lique: Die sim zal zo'n 1,5 jaar oud zijn. Maar hij is niet voorgestanst voor nano, aan het kaartje te zien waar die uitkwam was het hooguit een 2 in 1. Ik ga maandag proberen te knippen snijden en als het niet lukt maar even gillen om een nieuwe Beter niet knippen/snijden. Ik heb er een speciaal stansapparaatje voor (perforator). Maar als je even een GSM shop binenloopt dan willen ze het vast wel even voor je doen. Heb je een knappe vriendin? Laat het haar dan even vragen...... Quote
Lique Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 19 minuten geleden zei Derrek: Beter niet knippen/snijden. Ik heb er een speciaal stansapparaatje voor (perforator). Maar als je even een GSM shop binenloopt dan willen ze het vast wel even voor je doen. Heb je een knappe vriendin? Laat het haar dan even vragen...... Ik heb zelf ook een oogverblindende glimlach hoor 1 Quote
Derrek Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 9 minuten geleden zei Lique: Ik heb zelf ook een oogverblindende glimlach hoor Kunnen we afspreken? Quote
Lique Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 3 minuten geleden zei Derrek: Kunnen we afspreken? Ben je gek joh, ik pak wel een stanleymes 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 31 December, 2016 Geplaatst 31 December, 2016 Heb je een knappe vriendin? Laat het haar dan even vragen...... WOW..... Die durft......Dit kan je zelf hoor Angelique. Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Januari, 2017 Geplaatst 4 Januari, 2017 Vandaag mijn laatste aanwinst kunnen completeren; mijn nieuwe TomTom GO 5200 voorzien van een net hoesje en een vaste mount op de Brodit Proclip waar eerst mijn TomTom One v3 op zat.Dus van dit;Naar dit;Best wel een verschil; 10 jaar jongere techniek Quote
Specialmade Geplaatst 5 Januari, 2017 Geplaatst 5 Januari, 2017 8 uur geleden zei Murcielaygo: Vandaag mijn laatste aanwinst kunnen completeren; mijn nieuwe TomTom GO 5200 voorzien van een net hoesje en een vaste mount op de Brodit Proclip waar eerst mijn TomTom One v3 op zat. Dus van dit; Naar dit; Best wel een verschil; 10 jaar jongere techniek Aan de cijferreeks te zien is de laatste nieuwer maar ik zie liever de foto's. . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.