Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het grote probleem bij een 100 watt lamp in plaats van de standaard 55 watt is de hitte.

Bij halogeen maar een klein gedeelte van het vermogen in licht omgezet en het grootste gedeelte in warmte,

Het glas van je koplamp en bij de Rio ook het lenzensyteem van het dimlicht is van plastic.

Dat is niet berekend op plm. 2 x zoveel hitte van het bolletje.

Neem dan xenon. Dat is veel efficienter en geeft 3 x zoveel licht, maar minder dan de helft aan warmte. .

dat van de warmte had ik ook al gemeld maar dat was niet de vraag

Geplaatst

Zo, ik heb de lampjes besteld!

Ook meteen maar een setje reserve voor als er onderweg eentje stuk gaat. Anders krijg je misschien weer gedoe dat je niet met twee verschillende soorten verlichting mag rijden...

Ben benieuwd naar het resultaat!

Geplaatst

En die sierstrip op de acherklep zit erop:

P1020446.JPG

Nu nog wachten op de Instaplijsten, xenonlook lampjes

Netjes hoor, hoop dat tie bij jou langer blijft zitten dan bij mij.

Ik ga al voor de derde strip.

Er schijnt iets niet goed te zijn met de plakstrip. Of ze kunnen gewoon niet plakken.

Gelukkig garantie...

Geplaatst

Heb je nog een foto met het totaal plaatje? Dan krijg ik een beter idee of dit ook op mijn wenslijst moet :P

Geplaatst

Dat hoop ik ook..

Ik heb namelijk zelf geplakt ;

Wilde ik ook eerst, maar ik kreeg de strip gratis en geplakt bij aflevering...

Geplaatst

Thnx, ik had hem alleen nog op de auto van Remko gezien maar daar valt het minder op omdat hij een witte auto heeft.

Hier knalt het er wat meer uit maar vind het zeker mooi staan.

Geplaatst

Probeer eens simpelweg met de föhn. Bij die van ons ging hij er van af zonder lijmresten achter te laten.

Geplaatst

P1020446.JPG

Wat een mooie kont hé...
Geplaatst

Goed zo! Ik heb hem bij de garage al laten verwijderen. ZO lelijk als ik iemand daar mee zie rijden... Dan heb ik altijd het idee dat het iemand is die die auto MOET rijden van de baas en er niks om geeft... Of beledig ik nu mensen? :wink:

Geplaatst

weet je welke sticker ik nog veel erger vindt en die zie ik best vaak, die van peugeot. Zelf heb ik die 7 jaar garantie en eco sticker er ook gelijk af gehaald.

Geplaatst

Ik ben zo iemand die alle stickers er op heeft laten zitten; die van de 7 jaar garantie ben ik zelfs wel een beetje trots op; dat heeft ons merk toch maar mooi voor elkaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...