Sportage 5
2021 -> heden
Alles over de Kia Sportage 5 vind je hier
354 topics in dit forum
-
Bescherm folie
door Rick- 3 volgers
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Op de KIA site vond ik het volgende: Handgreep beschermfolie transparant vierdelig (kia.nl) Maar bestaat(of danwel niet via Kia) zoiets misschien ook voor op het middenconsole, het zwart glans waar de start en draaiknop op zit? Het zwartglans lijkt me erg krasgevoelig, ook voor op het zwartglans aan de buitenkant van de auto is dit misschien een goed idee..?
Laatste antwoord door BarneyRubble, -
Condenswater
door Luc2- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Beste allen. eerst wil ik mij even voorstellen.Mijn naam is luc en woonachtig in België.Sedert kort ben ik weer de trotse eigenaar van een Kia sportage.Deze keer is het een hybrideHEV automaat.Daar ben ik heel tevreden over ook omdat het de eerste maal is dat ik een automaat heb(wil nooit nog iets anders) Een vraag die ik heb is de volgende(spijtig kunnen ze mij in de garage geen antwoord geven) Bij al mijn andere wagens had ik steeds ‘s morgens een plasje water onder de wagen van de condensafvoer van de airco.Nu is dit niet meer zo.Is dat normaal?Het condenswater wordt toch steeds in stilstand afgevoerd.De airco op zich werkt perfect.Kan iemand mij hierop …
Laatste antwoord door Luc2, -
- 2 volgers
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Beste, Eindelijk vandaag mijn nieuwe Kia Sportage GT-line plus HEV met de kleur penta metal besteld. Nog meer mensen hier die de nieuwe type hebben besteld?
Laatste antwoord door chris meuleners, -
- 3 volgers
- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ik twijfel voor mijn nieuwe sportage 5 erg over welke banden ik er nu onder wil leggen, de huidige Sportage 2011 heb ik All-Seasons van Vredestein Quatrac Pro. All Seasons scheelt een banden wissel, en past best wel bij het klimaat in NL, maar zijn misschien minder comfortabel dan zomer/winter? De standaard banden bij levering zijn Michelin zomerbanden, met levering gaan we de nazomer/winter waarschijnlijk snel in. Meteen de banden omwisselen/wegdoen is ook zonde, maar als we toch de winter in gaan is een extra set(en andere velgen) ook zonde. Wat doen jullie en waarom?
Laatste antwoord door OttoS,