Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Vandaag met dealer Nijendijk in Zutphen overeengekomen met een prijs voor een witte Kia Rio met Plus Pack. Aangename partij om mee samen te werken en te onderhandelen. Maandag krijg ik een telefoontje met de verwachtte levertijd, maar volgens de verkoper moet hij binnen twee weken te leveren zijn. Eventjes geduld dus nog. Daarnaast nog even op zoek naar een setje 17" LM velgen en de huidige 15" voorzien van winterbanden.
Laatste antwoord door JoycevL, -
Even voorstellen
door JeroenK- 1 antwoord
- 868 weergaven
Dag Kia-genoten, Sinds kort ben ook ik eigenaar van mijn eerste Kia. Het is de Rio 1.25 Superpack geworden in het wit met 17" velgen. Na 6 weken intensief rijden ben ik benieuwd wat andere mensen van de auto vinden, en lijkt het me leuk om over wat zaken te discusieren. (Bijvoorbeeld het veelbesproken fotolijstje!) Groeten!
Laatste antwoord door Wimis on, -
Hallo allemaal
door eugen- 2 antwoorden
- 952 weergaven
Hallo, Ik ben Eugen 26 jaar en kom uit Rozenburg ZH Ik ben sinds 4 weekjes de trotste eigenaar van een witte Picanto 1.0 comfort
-
hallo kia rijders, Als verstokte mercedes rijder, met één oog altijd glurend naar een Sorento, heb ik dan toch de knoop doorgehakt. Na enig zoeken op het internet ben ik terecht gekomen bij ( volgens mij ) de enige echte Kia Sorente de 3.5 V6. Pfft wat een kracht en wat een fijne auto om mee te rijden. dat had ik eerlijk gezegd zeker niet verwacht van een koreaan.Hij is van eerste eigenaar overgenomen en keurig onderhouden. Misschien dat ik in de toekomst nog gebruik ga maken van jullie kennis en ervaring op het gebied van wielen en banden , verhogen / verlagen maar ik zie wel. Eerst maar eens lekker rijden, groet Koos
-
Hallo allemaal, Wij (Marjon en gezin) hebben sinds vrijdag 2 dec 2011 een nieuwe Kia Rio. Het betreft een 1.2 benzine in de kleur Wendy Brown. We hebben nog maar 100 km gereden maar vinden het nu al een hele fijne auto. Er zitten nagenoeg alle opties op behalve de ingebouwde navigatie, open dak, en lichtmetalen velgen. We hebben meteen op de stalen velgen winterbanden laten leggen. Misschien tot binnenkort bij het Rio forum. Groet, Marjon
Laatste antwoord door Smart, -
- 15 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hey, Ik ben dus Edwin. Na lang zoeken naar een andere auto voor de vrouw is de keuze toch gevallen op een Kia Picanto 1.1 EX Sport met stoelverwarming. We hebben deze gevonden in Stolberg (bij Aachen). Hij heeft 120dkm gelopen en over 1,5 week gaan we hem ophalen. Van buiten is hij niet het meest nette exemplaar maar daar was de prijs ook naar. Zie hieronder wat foto's: De keuze op de picanto is vooral gevallen wegens de gunstige prijs/kwaliteit verhouding en de luxe uitvoering welke we nu gevonden hebben. Ik ben zelf natuurlijk wel een beetje verwend met een Saab 9-3 aero met werkelijk alles erop en eraan. Zie hieronder de foto's van de Saab. De…
Laatste antwoord door EC Performance parts, -
Hallo medeforummers, Ik wil me even voorstellen op dit forum, nu ik net een prachtige Rio heb gekocht. Het is voor mij een stapje terug van een Toyota Verso af, maar ik wilde wat kleiners en zuinigers hebben. Ik heb hem ingeruild voor een prachtige Rio met superpack, en hoefde hiervoor maar een minimaal bedrag bij te betalen! Het is een Demo van 3 maanden oud in de kleur Wendy Brown, wat een topkleur is dat zeg. Een foto plaatsen is niet nodig, verschillende dealers gebruiken dit kenteken om de Rio te tonen op de site's Google maar eens op 45-rxr-7 dan kun je hem bewonderen, nu nog met de belettering. Ik hoop een hoop tips op het forum te vinden en zal regelmatig …
Laatste antwoord door Simon Rio, -
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
Hi Allen, ik volg al een tijdje dit forum en heb me net ook maar even aangemeld. In augustus heb ik De Rio besteld en als het goed is staat hij nu op de boot en wordt hij rond de 10e geleverd bij de dealer. Het is een diesel superpack en als het goed is moet het zo'n beetje de eerste levering van de diesel zijn. Ik kan niet wachten om er in te gaan rijden. Kom zo ongeveer dagelijks op dit forum om te lezen wat anderen van de Rio vinden. Ben dan ook benieuwd hoe het zal zijn met de dieseluitvoering, want daar heb ik nog weinig over gelezen.
Laatste antwoord door Prickie, -
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marc,40 jaar,getrouwd en 2 kinderen. Woonachtig in het mooie Breukelen.(t.o het Kia Experience Center) Na een tijdje me verdiept te hebben in de Rio,hebben we gisteren de knoop doorgehakt.....we hebben een nieuwe Rio besteld!! We hebben gekozen voor de wegenbelasting-vrije 1.2 comfort-plus pack incl. de 17'' phantomvelgen in de kleur metallic-zwart incl rvs gepolijste ramenlijsten (wat 'm net ff wat sjieker maakt,vind ik) en middenarmsteun. Kan niet wachten tot het moment daar is dat hij voor de deur staat te glimmen. Uiteraard zal ik er dan een paar foto's van maken. Groetjes,Marc
Laatste antwoord door Titanium69, -
- 4 antwoorden
- 928 weergaven
Goedemiddag allemaal! Sinds vanochtend ben ik op papier de trotse eigenaresse van een nieuwe Kia Picanto 1.0 (met comfort pack). In januari kan ik hem ophalen (zodat ik écht van 7 volle jaren garantie kan genieten). Nog een paar weekjes dus! Kan haast niet wachten! Hopelijk leer ik hier nog wat meer leuke wetenswaardigheden bij over mijn nieuwe aankoop. Groetjes!
Laatste antwoord door Wimis on, -
Even voorstellen
door marcel63- 2 antwoorden
- 966 weergaven
Sinds gisteravond zijn wij de trotse bezitters van een KIA Sportage 2.0 Aut.E-clusive in de kleur Dark Gun. We hebben er bijna 8 maanden op moeten wachten maar zijn er erg blij mee dat we hem nu hebben. Hiervoor reden wij een Nissan Qashqai 1.6 maar de KIa rijdt stukken beter en comfortabeler. Wij gaan voor 7 jaar rij plezier. Marcel63
Eindelijk!
door MKII- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal! Vanuit de Hoeksche Waard (zoek maar op...) een bijna Kia bezitter. Ik heb in mijn leven aardig wat bijzondere auto's gehad (ben nu 44), en vanaf 2 december 2011 kan ik aan dat lijstje een zwarte Kia Sorento 2.4 handbak uit 2006 aan toevoegen. Ik heb een bijzonder prettige deal kunnen sluiten bij een lokale garage waar de Sorento nieuw geleverd is voor een lease klant, die heeft er vervolgens in vijf jaar tijd 77.000 km mee gereden en nu wordt ik de tweede eigenaar. Onderhoudshistorie compleet! Als service wordt de distributieriem nog vervangen en in het dashboard zag ik vandaag dat minimaal 1 lampje het niet meer deed, wordt ook vervangen. Het is een zw…
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hi allemaal, Mijn naam is Patrick Hart, 42 Jaar, zelfstandig ondernemer. De reden waarom ik op dit forum terecht kwam is de onbegrijpelijke, niet van te voren aangekondigde levertijd van mijn bestelde Sportage. Ik heb net het forum wat door gelezen en ben dus helaas niet de enige. Eind Juni een Sportage 1.6 GDI voor mijn vrouw besteld omdat de BMW X5 4.4 als boodschappenauto toch iets teveel in de papieren loopt. De beloofde vier maanden zijn reeds voorbij en enig zicht heb ik nog steeds niet op levering. Gisteren Kia nederland gebeld maar de betreffende mevrouw had niet veel boodschap aan mijn vragen en verschuild zich achter de kleine letters in koopkontrakt en le…
Laatste antwoord door Patrick69, -
Voorstellen
door Hiempy- 2 antwoorden
- 901 weergaven
Hallo Ik wi mij bij deze even voorstellen, Heb sinds kort een Kia rio aangeschaft, en hoop het een en ander hier op dit forum wat op te steken. Mvg Piet
Laatste antwoord door Hiempy, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal Heb zojuist een Kia carens gekocht Heb hiervoor een Renault Laguna gereden maar had plots last van rijstanglagers die stuk waren, waardoor direct de krukas beschadigd was. GRRRRRR heb met veel plezier in die auto gereden en had eigenlijk nog wat door willen rijden. Echter na deze ervaring voor mij ff geen Renault meer. Dus na wat zoek werk kwam ik uit bij een kia carens. In eerste instantie moet ik toegeven wegens kilometer stand en zeer aardige prijs hoop dat ik ook hier weer wat jaartjes mee kan rijden met veel plezier, alhoewel ik wel wat luxe zal moeten gaan missen denk ik. hoop dat ik op dit forum weer net zoveel plezier ga beleven als op …
Laatste antwoord door goofster, -
Even voorstellen
door MarcV- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Marc Vroemen en 25 en woon nu een jaartje samen met Chantal, Ben sinds 12 november in het bezit van een Kia Sorento van 2008 (2.5 cdri VGT X-clusive) Ik woon in Maaseik ( B ) Buiten de Kia heb ik nog een Golf 1 Cabrio van 1988 en Samen met de vader van mijn vriendin een Lincoln Continental Mark IV van 1976 De auto waar in voor de Kia in reed (die gaat nog weg) is een Mitsubishi Colt van 1996 (nu ben 366.000 op de teller) Meer Foto's komen nog En misschien spreken we ons nog op het forum Groetjes Marc
Laatste antwoord door MarcV, -
FF Voorstellen
door KIA2011- 1 antwoord
- 843 weergaven
Ben na 4 jaar Hyundai Tucson begin 2010 overgestapt op een Kia Sportage 15, het zusje van de Tucson. Heerlijke auto, toch vorige week ingeruild op de Sportage 3. Vanaf de introductie vond ik het al een geweldige auto, die verwachtingen worden helemaal waargemaakt. Hoop nog vele mooie kilometers met de 3 te kunnen maken en veel tips en tricks op dit forum te kunnen lezen.
- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hi, Ik ben Richard, 35 jaar woonachtig in Vlaardingen. Op dit moment rijd ik nog een ontzettend mooie baby blauwe Alfa Romeo 156 2.5 V6, alleen gaan de kilometers nu toch wel erg tellen en de daarbij horende onderhoudskosten. Daarom orienteer ik mij voor een andere auto. Mijn oog is gevallen op de Kia Rio.....werkelijk een prachtauto. Desalniettemin ben ik ook erg geinteresseerd in de Alfa Romeo MiTo (welliswaar 2e hands).. Anyway ik heb mij geregistreerd om is te zien hoe de Rio hier bevalt, en wat niet en misschien heb ik nog is wat vraagjes. Als jullie vragen hebben, vraag
Laatste antwoord door bigwade, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn nick name op dit Forum is Wingwebber, Mijn echte naam is Henri Geleijns woon in Tilburg getrouwd 2 kids. De reden dat ik mijn aangemeld heb op 11 november jl. is dat we van plan waren een kia sportage 2.7 V6 2005, te gaan aanschaffen, dit is eigenlijk iets totaal nieuw voor ons, zijn nl. altijd trouwe opel rijders geweest. Mede dus wat ik van een Z Koreaan, gemaakt in China of Polen kan verwachten. Toch de knoop doorgehakt en ik kan niet wachten tot we hem vrijdag gaan halen. Dus helaas foto's blijven nog ff uit. Misschien spreken we elkaar nog wel eens op dit Forum . Groeten uit Tilburg
Laatste antwoord door zx12richard, -
even voorstellen
door Alex W- 0 antwoorden
- 721 weergaven
Hoi, Ik ben Alex Wijffels en heb nu een maand mijn Kia Picanto LX uit 2005. Ik woon in Boxtel en heb de auto gekocht bij de Opel/Kia dealer. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een vraag heb, die ik los van dit bericht zal posten. Groet, Alex
Laatste antwoord door Alex W, -
Nieuwe auto
door Dennis_N-V- 1 antwoord
- 813 weergaven
Beste Kia-rijders, Sinds gisteravond,18-11-2011, ben ik in het bezit van een nieuwe Kia Rio 1.2 Superpack in de kleur Bright Silver. Direct met winterbanden af laten leveren, wel zo veilig. Hiervoor heb ik in een lease auto gereden en mijn eerste auto betrof een Mitsubishi Carisma uit '97. De Rio rijdt super!! Ik hoop op dit forum ervaringen te kunnen uitwisselen met andere kia rijders. Groet, Dennis
Laatste antwoord door betominice, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Beste Kia rijders, ik ben Leo 43 jaar jong en sinds 4 weken de eigenaar van een sorento 3.3 xclusive, dit is mijn tweede sorento en ik hoop dat deze beter bevalt dan de vorige. Ik hoop hier veel leuke verhalen te lezen en er ook nog iets van op te steken. Gr Leo.
Laatste antwoord door truckertje, -
- 0 antwoorden
- 940 weergaven
Een paar weken geleden heeft mijn vrouw haar gloednieuwe Kia Picanto met Packs opgehaald bij Kia Dealer Wolters in IJsselstein. De wens voor een kleinere auto had zij al een tijdje. Mede dankzij de dealer is het een mooie auto geworden met Speciale Sportvelgen. Ze is al helemaal gewend aan haar Picantootje......
Laatste antwoord door Titanium69, -
- 1 antwoord
- 960 weergaven
goededag ik ben robert en heb nu mijn eerste sorento gekocht het is een 3.5 v6 uit 2004 moet zeggen bevalt goed een hoop power en ruimte mijn woon plaats is veghel noord brabant ben 45 jaar en auto gek
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Goedemorgen, Bij deze wil ik me voorstellen op dit forum. Ik ben Jos en heb sinds begin oktober een witte Kia Rio met Superpack. Ik kruip na 5 weken al tegen de 5000 km aan dus heb al redelijk wat gereden met de Rio. Ik hoop hier op het forum wat ervaringen te kunnen delen om het rijplezier zo optimaal mogelijk te maken. Wat foto's:
Laatste antwoord door Smart,