Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Mijn naam is Ben en sinds 18 januarie 2012 in het bezit van een Picanto 1.2 CVVT airco 5drs automaat in de kleur Clear White + 3 pack's + Parkeersensoren + nog verschillende andere accesoires. Deze auto bevalt me tot nog toe uitstekend. Hiervoor reed ik een Mercedes CLK uit 2003, dus de overstap viel me 100% mee. De Picanto die ik kocht was een demo van een half jaar oud met maar 1500 km op de teller. Het enige wat ik mis is een temporatuur meter van de motor. Binnen 3 dagen reed ik er al mee, nog nooit zo vlot een auto gekocht.
Laatste antwoord door BaBaCC, -
Even voorstellen...
door Kiddy- 1 antwoord
- 825 weergaven
Hallo, mijn naam is Monica en ik heb vorige week een Kia Rio besteld. Mijn keus is gevallen op een witte 1.2 superpack met schuif/kanteldak en 17" velgen. Ik heb getwijfeld over het schuif/kanteldak i.v.m. langere levertijd, maar ik vond het toch eigenlijk zo mooi staan dat ik gekozen heb om wat langer te wachten, alhoewel ik wel een beetje bang ben wat de gevolgen zijn betreffende de prijs na 1 juli. Ik hoop in ieder geval dat ik hij nog tijdens de zomerperiode geleverd wordt, zodat ik heerlijk kan toeren met het dakje open. Groetjes en zodra hij binnen is zal ik wat foto's op het forum plaatsen.
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 1 antwoord
- 887 weergaven
Hallo Kia rijders, Mijn naam is Jos en ik heb deze site gevonden omdat ik op zoek was naar gegevens over de navigatie. De geleverde kaart is redelijk gedateerd. Ik zag dat de kaart (Europa) via een USB stik van 145 Euro was te updaten. Ben vandaag zaterdag 3 maart 2012 bij de dealer langs geweest. Magazijn gesloten en de verkoper wist er verder niks van. Ben wel van mening dat een gratis update of in ieder geval met een behoorlijke korting meer als rechtvaardig is. Als ik het goed heb is de kaart die ik nu heb van augustus 2010. Veder wel tevreden over de Venga Brooklin. Hoop een hoop interessante info te lezen op dit forum. Jos
-
goeden avond.!
door krijn- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
ff voorstellen mijn naam is krijn en ik heb mn Rio nu 3 weken.! ik heb de 1.2 cvvt graphite en ben er super trots op ik ga proberen foto's op de site zetten maar ben niet echt handig met internet dus vergeef me als het niet gelukt is!
Laatste antwoord door xtra40, -
FF voorstellen
door JayDee- 1 volger
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hoi, ik ben Jan uit Den Hoorn en ben sinds 1 week de gelukkige eigenaar van een Kia Rio 1.1Crdi superpack. Ik ben overgestapt van een Renault Grand scenic uit 2004.
- 0 antwoorden
- 658 weergaven
Hoi, Ik ben Rinus en sinds medio januari rij ik een Sorento 3.5 uit 2004 Wat een geweldenaar!
Laatste antwoord door rinuszoetebier, -
Hallo allemaal, mijn naam is Tim, 29 jaar, sinds een paar weken in het bezit van een zwarte Kia Picanto 1.2 CVVT Comfort/Exterior/Style. Auto is als tweede wagentje voor erbij genomen voor woon/werk verkeer aangezien de Accord de benzine wel lust. 1 op 8 is niks bijzonders... Lang leve de V-TEC, maarja, dan heb je wel lol Andere auto is een Honda Accord Tourer Type-S. Zie garage voor pics.. Snuffel hier al enkele weken rond op het forum. Erg gezellig.
Laatste antwoord door Alex VB, -
Even voorstellen
door Opa_Niek- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Ik ben Niek , heb afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga 1.6 gekocht en probeer zo alvast een indruk te krijgen wat er zo al speelt. Het is alleen jammer dat de levertijd tussen de 12 en 16 weken zit , dus ik moet nog even geduld hebben om ervaring uit te wisselen. Intussen begin ik alwast met lezen op wat ervaring op te doen. Vrg Niek
-
Voorstelronde
door SONNNNN- 3 antwoorden
- 974 weergaven
Hoi Allemaal, Mijn naam is Sonny en ik ben sinds Juli 2011 in het bezit van een Kia Picanto (de nieuwste dus), ik ben hier 'lid geworden' omdat ik graag meer uit mijn Kia wilde halen zoals een nieuwe radio plaatsen en andere zaken. Ik denk dat dit natuurlijk wel gaat lukken met de technische mensen op dit forum Gr Sonny
Laatste antwoord door Wimis on, -
Van VW Bora naar Kia Rio
door Gast Jesse- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Jesse en ik heb afgelopen maandag de 3-deurs versie van de Kia Rio besteld. De kleur wordt zwart en ik heb gekozen voor het superpack. Ik zal wat foto's plaatsen zodra hij geleverd is.
- 21 antwoorden
- 6,4k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn naam is Jan, op dit moment 35 jaar en ik woon in Alphen NB, vlakbij Tilburg. Komende zaterdag mag ik na 4 weken wachten mijn nieuwe Picanto 1.0 Comfort/Style/Exterior in Titanium Silver ophalen. Als ik het goed heb is het deze: Op dat moment laat ik daar mijn 65 maanden Toyota Aygo met bijna 129.000km op de klok achter. Mijn nickname is een verwijzing naar die Aygo en een woordgrap naar een mooie Lamborghini Waar ik aan de Aygo aardig wat heb verbouwd zal het bij de Picanto niet zover gaan: die is voor slechts €1000 meer dan de Aygo nieuw was al VEEL completer. Woensdag de 15e komt er nog een CruiseControl in en wordt mijn subwoofer aanges…
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 2 antwoorden
- 901 weergaven
Hallo allemaal ! Mijn naam is Hans en woon in Amersfoort. ik heb vandaag mijn Kia Sportage besteld en verheug me er erg op. Ik vind het een leuk forum vandaar dat ik mij heb aangemeld. Altijd Volkswagen gereden maar nu toch overstag gegaan voor de Kia Sportage. Groeten Hans
Laatste antwoord door BoMa, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Ivor, Onze eerste auto was een Volkswagen Polo 9n uit 10-2004. Na een aantal betrouwbare jaren in de garantie kreeg de Polo toch wat vervelende kuren. Particulier verkocht en vanmorgen ja gezegd tegen een Kia Rio. (Bright Silver, 5drs Comfort Pack) Over 1,5 week kan ik hem al ophalen!
-
- 3 antwoorden
- 954 weergaven
Hallo, ik ben Richie, OfficialDenzil op het net. Ik ben 18 jaar (slechts over enkele dagen 19) en ik ben een fanantieke Kia Picanto 2011 rijder. Ik ben zelf niet inbezit van deze pracht auto, maar ik deel het samen met mijn moeder. Desondanks ik veel meer kilometers maak dan haar. (We zitten nu op de 9000km in 5 maanden, waarvan ik 2,5 maand een rijbewijs heb en zelf dus ongeveer 7000 gereden heb.) Verder studeer ik nog, en is muziek mijn ding. Ik hou er van om lange afstanden te maken en Nederland met name te verkennen. (Soms een stukje Belgie of Duitsland) Dit deed ik voorheen ook al met mijn scooter. Reed gemiddeld 20000km per jaar met mijn scooter ^^ En verder.. E…
- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal , sinds augustus 2011 heb ik een kia picanto. ik heb al eens wat gepost bij de topics , maar me nog steeds niet voorgesteld. dus bij deze. Mijn naam is Anke , 20 jaar . En heb vanaf dinsdag al mijn 2e kia picanto op naam staan omdat de ander totall loss is gereden bij een kop-staart , waarbij ik helaas de middelste auto was. zo blij dat ik dadelijk weer kan rond rijden in een rode kia !! want hij beviel goed. tot ziens op deze site groetjes Anke
Laatste antwoord door anke2304, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo sinds september rijden wij in een KIA Rio - Super Plus Pack.
even voorstellen
door hansvg- 0 antwoorden
- 758 weergaven
ik woon in de regio eindhoven en heb de kia sportage X-ecutive Plus Pack 1.6 GDI. Deze auto is besteld op 10 december 2011 en afgeleverd op 10 februari 2012 door auto Content te eindhoven.Dit is mijn eerste kia en voorheen een peugeot 307 gereden. Mijn eerste indruk is zeer positief qua luxe, uitstraling en rijgedrag. Hoop met de kia meer te rijden want mijn vorige auto stond op 53.000 km in 8 jaar. Verder hoop ik nog de nodige ideeen op te doen via div forums. groeten
Laatste antwoord door hansvg, -
New Kia Rio
door Daan007- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi, sinds gisteren ben ik eindelijk ( na meer dan 3maand een half wachten) de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Rio 1.4 benzine wendy brown met bussines pack. En tot nu toe ben ik zeer tevreden en trots over men Rio. Mvg Daan
Laatste antwoord door Daan007, -
- 2 antwoorden
- 888 weergaven
Halomijn naam is mark ben 26 jaar e een trotse rijder in mijn mooie kia rio verder hoop ik dat ik hier me thuis ga voelen en dat ik hie veel achter kom betreft leuke dingen voor mijn kia. Gr. Markie
Laatste antwoord door Marc-T4, -
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ik was hier op dit forum al druk aan het posten en was glad vergeten (in mijn enthousiasme) mij voor te stellen! Ik ben Alex, 51 jaar en ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Picanto 1.0 met Comfort Pack en Plus Pack. Voilà:
Laatste antwoord door C.K, -
- 3 antwoorden
- 881 weergaven
Hallo Forumleden, De naam is Jan Willem, en aangezien ik een auto van de zaak voorgesteld kreeg, en met de bijtelling rekening wilde houden, rijdt ik sinds afgelopen donderdag in een Picanto 1.2 5D, een zwarte, en weet zo niet 1-2-3 hoe de packs heten, maar ik geloof een comfort-pack? Hoe dan ook, ben er zeer content mee. Wel zijn er een paar kleine puntjes van kritiek waar wel overheen te komen valt, zoals het ontbreken van een regelbare dashboardverlichting (of ik heb het nog niet gevonden), een buitentemperatuurmeter, geen verlichting in het handschoenenkastje en ook het gedeelte waar de USB aansluiting zich bevind is een zwart gat in het donker. Maar allemaal geen o…
Laatste antwoord door C.K, -
- 2 antwoorden
- 905 weergaven
Hoi allemaal, even kort voorstellen... Na jaren diverse Renaults gereden te hebben was eind vorig jaar de maat vol: er kwam voor de vierde keer weer een oud probleem bovendrijven en de dealer/garage liet het keihard afweten. Gelukkig mocht ik van mijn baas dit voorjaar een nieuwe auto uitzoeken en het is een prachtige witte Sportage 2.0 aut Xclusive geworden. Vandaag de handtekening gezet bij een enthousiaste dealer die met een realistisch financieel plaatje kwam. Top! En nu maar wachten wachten wachten.... De proefrit is me in ieder geval erg goed bevallen, wat een heerlijke auto! Ik lees dus lekker mee op dit forum en zodra mijn bolide is gearriveerd zal ik wat …
Laatste antwoord door TovenaarvanFop, -
even voorstellen
door j.h- 13 antwoorden
- 1,4k weergaven
hallo ik ben j.h ik rijd al een paar jaar met plezier een picanto maar nu is het koplampje aan bestuurders kant stuk mijn vraag is nu hoe krijg ik de koplamp er uit ???
Laatste antwoord door kiabeuker, -
- 1 antwoord
- 999 weergaven
Na ruim zes jaar vond ik het tijd om m'n VW Polo te vervangen (33000km), die dienst doet als stadswagentje, max 5000km per jaar. Ik was en ben er nog steeds tevreden van maar stilaan verwacht ik toch allerhande kosten (oa. iets bij de voorwielophanging, schokdempers, ...) zodat ik de tijd rijp vond om de auto in te wisselen nu ik voor m'n VW nog wat krijg. Opnieuw een VW Polo vond ik te duur. Dus wat rondgekeken op het autosalon en daar viel m'n oog op de Rio. Vooral de hoge inruilwaarde voor m'n Polo (1.2 van okt. 2005) van 5000€ en de 7jr garantie gaven de doorslag. Dus heb ik er ééntje besteld in stock. Een 1.2, wit, lounge edition met climate pack. Teveel toeters e…
Laatste antwoord door Sjölp, -
- 3 antwoorden
- 760 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marcel en heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto 1.2 3 drs in de style uitvoering besteld bij Kia dealer Wander in Assen. Na 10 jaar in een Hyundai h200 (2.5td), tot camper omgebouwde bus gereden te hebben, de overstap naar 'iets kleiners' gemaakt. De geschatte leverdatum zou half maart 2012 worden of iets eerder...ben benieuwd! (heb vandaag een mailtje gestuurd of er al wat bekend is qua afleverdatum...duurt nu al te lang Zodra de auto er is zal ik wat foto's plaatsen. gr, Marcel
Laatste antwoord door BaBaCC,