Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
- 1 antwoord
- 935 weergaven
Hallo, ik ben Lucien uit Delfgauw. Op 4 februari onze nieuwe zwarte RIO - met Super Pack besteld. Zonder de 17 Inch van Kia, maar met de matzwarte 17 Inch (Monaco Mirabeau). Echt helemaal af ! Nu nog 6 tot 8 weken wachten. Het moet maar....
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 1 antwoord
- 856 weergaven
Na lange tijd toch maar even voorstellen Nou wij zijn Lindsay en Bjorn en wij rijden sinds januari 2011 een Kia cee'd sw. Voor de Kia hebben wij een Ssang Yong Korando gereden. Ik was in het begin helemaal niet blij met een nieuwe auto... van een jeep naar een " gewone" auto, maar ik moet toch stiekem wel toegeven dat het heel goed rijd Ik zal binnenkort ook even een fotootje plaatsen van de kia. Groetjes Lindsay
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
- 1 antwoord
- 904 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Hans Stauttener uit Oegstgeest, heb vandaag een proefrit gereden met de Rio en volg dit forum om o.a. meer over deze auto te weten te komen. Momenteel rij ik nog een Toyota Carina uit 1997, maar ben van plan om nu eens een nieuwe auto te gaan kopen. Ben in een uurtje al veel wijzer geworden hier.
Laatste antwoord door betominice, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Goedemorgen beste KIA rijders, Mijn naam is Feike van Det en woon in Reeuwijk. Ik heb zelf geen KIA, maar ik vond het wel zo netjes mezelf even voor te stellen op het forum, aangezien er een topic is geplaatst aangaande mijn autoverlichting bedrijf. Zelf rij ik een Peugeot 207 SW Acces uit 2011, en heb hier voor nog 2 maal een Peugeot 106 en 2 maal een Peugeot 206 gehad. Waarvan de laatste 206 een complete cosmetische transformatie heeft ondergaan. Hier 2 foto's: De reden waarom ik me hier op het forum heb ingeschreven is, omdat er dus een topic over mijn bedrijf is gestart hier op het forum. http://www.kiaclub.n...9678#entry79678 Ik ben sinds 2010 een eigen inte…
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 antwoord
- 968 weergaven
Sinds eind december 2011 zijn we in het bezit van een Kia Picanto 1.2 in de kleur galaxy zwart met comfort, style en exterieur pakketten. Tot nu toe een kleine 1700 km gereden tot volle tevredenheid. Groeten Roel
Introductie
door Edwin63- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Edwin Steggink en woon in Waddinxveen. Ben lid van dit forum sinds augustus 2011, toen heb ik mijn Sportage besteld. En toen maar wachten, wachten, wachten..... Gisteren eindelijk het verlossende telefoontje van mijn dealer gekregen, hij is binnen. Vandaag direkt wezen kijken, hij is mooi. Na lang wachten zou je zeggen, zo snel mogelijk afleveren. Maar ik heb het uitgesteld tot na de voorjaarsvakantie. De dealer wilde rond 17 februari afleveren, maar ik ga 4 dagen later met het gezin op vakantie. Om nou direkt met een nog niet ingereden auto met 4 personen en bagage kilometers over de snelweg te blazen, zag ik niet zitten. Du…
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo iedereen! MaiCa is een tandheelkundepraktijk. Echter doen wij altijd mee met gekke dingen. Dit keer is het A'dam-Dakar!! Ik bezit een Kia Sportage 2.0i. Helaas is de auto die gekocht is niet heel erg soepel meer. *zacht uitgedrukt* Er zal nog een hoop moeten gebeuren met de auto voordat hij klaar is om mee te doen! Het plan is om November mee te gaan doen met A'dam-Dakar. Alle updates zijn te vinden op facebook en onze website. Bij deze mijn introductie bij de Kiaclub Nederland. Met vriendelijke groet, MaiCa2Dakar http://nl-nl.facebook.com/maica2dakar
even voorstellen
door haai- 6 antwoorden
- 1k weergaven
hoi, ik ben haai uit het noorden en ben op dit forum gegaan om een aantal vragen te stellen, ik heb een ceed sw 1.4 seven uit 2010
Laatste antwoord door bigmac, -
Goedemorgen
door rrobbie- 0 antwoorden
- 799 weergaven
Goedemorgen allen. Mijn nick verraad ook mijn werkelijke naam, rrobbie. Via mijn werkgever heb ik binnenkort (hoop ik) de beschikking over een nieuwe Sportage 1.6 exclusive. Ik lees hier zo links en rechts op het forum over langere levertijden. Hopelijk is dat voor mij niet van toepassing. Ik zal wellicht de komende tijd wat meer van me laten horen. Zeker wanneer ik mijn auto heb ontvangen. Groeten en alvast bij voorbaat dank voor alle nuttige en ook leuke informatie die ik ga ontvangen. Rob
Laatste antwoord door rrobbie, -
Voorstellen
door BertJ- 1 antwoord
- 937 weergaven
Hallo Wil me even voorstellen in de voor mij nieuwe KIA wereld. Ben 60 jaar oud, Schipper van beroep en heb een trailerbare boot waarvoor ik een passende auto zocht. Kwam terecht op een gebruikte KIA Sportage 6V in luxe uitvoering met weinig km. Heb in mijn vorige beroep veel met terreinwagens gereden en de KIA voelde goed. Ook is de hoge instap prettig. Benzine verbruik niet weinig maar rij niet erg veel meer.
Even voorstellen
door Shadow- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Peter, sinds vandaag de eigenaar van een Picanto 1.0 M/T, overgestapt van een Ssangyoung Korando dus er gaat een wereld voor me open. Hoop hier veel tips en trucs te lezen, Groetjes Peet
auto inrijden
door Emmetje2012- 3 antwoorden
- 4,8k weergaven
Hallo, ik ben Emmetje en heb net een nieuwe stoere Picanto; ik heb 1000 km gereden en wil hem nu inrijden. Heeft iemand tips hoe ik dit het best kan doen?
Laatste antwoord door bigmac, -
Even voorstellen
door C.K- 1 antwoord
- 853 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb onlangs mijn allereerste autootje besteld (Kia Picanto 1.2 comfort & exterior, zwart) Heb via een vriend van mij, die auto dealer is, een bevriende Kia dealer stad en land laten rondbellen om te kijken of dit model ergens beschikbaar was aangezien ik om persoonlijke redenen niet kon wachten op de 3 maanden levertijd. Had in eerste instantie alleen het comfort pack op het oog maar ik kreeg een telefoontje dat mijn model ergens in het zuiden van het land beschikbaar was met als extra het ext. pakket. maar i.p.v. 3 maanden levertijd ongeveer 11 dagen. Ik verwacht volgende week mijn auto op te kunnen halen en kan voor 11.600 eu. met mijn nieuwe…
Laatste antwoord door Emmetje2012, -
- 2 antwoorden
- 876 weergaven
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goeie avond allemaal! Zoals de post al zegt, al bijna een half jaar cross ik rond met dit wagentje. Snuffel zo wel eens op het forum, maar nog niet eens aangemeld... schaam schaam. Bij deze, Mijn naam is Frans, woon in Roosendaal en ben elektro monteur van beroep. Mijn werkgever, Cofely, stuurt mij naar projecten in de industrie om vrolijk elektrische klusjes op te knappen. Dus elke dag rijd ik vrolijk in mijn Soulleke op en neer. Mijn vader, voorheen een trotse bezitter van een sorento 2.4 automaat 2009, nu eigenaar van een sportage 2.0 automaat 2012 (vette bak!!) heeft mij aangestoken met de Kia. Gegroet, Frans
Laatste antwoord door bigwade, -
- 14 antwoorden
- 3,8k weergaven
Beste allemaal, Uiteraard zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Vanessa Baumbach Accountmanager Zakelijke Markt bij Autohaag Zeeuw Kia. Wij hebben inmiddels meerdere Kia vestigingen op de locaties Den Haag, Voorburg, Zoetermeer, Schiedam, en eind 2012 ook in Rotterdam. Ik ben verantwoordelijk voor de zakelijke markt zoals de functie vermeld. Zelf rij ik uiteraard ook een Kia, in mijn geval een Kia Rio wat absoluut in mijn ogen de zakelijke auto van het jaar hoort te worden!! Afgezien van de lage uitstoot en de 14% bijtelling, is de prijs kwaliteit verhouding optimaal!. Ik zit hele dagen op de weg, en de Kia Rio is niet alleen "goedkoop" maar van alle gemakken voo…
Laatste antwoord door Alex VB, -
Nieuw hier
door Ikkia- 1 antwoord
- 985 weergaven
Hallo allen, Ik stap over van een Hyundai Tucson naar een nieuwe Kia Picanto 1.0. Is dat stoer of is dat stoer..... Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Gebruik de auto hoofdzakelijk voor de boodschappen en korte ritjes. Ik vraag me wel af hoe ik een nieuwe auto als deze moet inrijden. Dus tips etc. zijn welkom. Groeten, Harry
Laatste antwoord door bigwade, -
Hallo, Even voorstellen. Ik ben Ton en rij al heel wat jaren een Ford(sorry ) en heb nu afgelopen week een Kia Venga Brooklyn gekocht. Kan hem a.s. vrijdag halen. Ben benieuwd
Laatste antwoord door gare aap, -
even voorstellen
door panmag- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Mijn naam is Rinus, ik heb een Kia Magentis 2.5 V6 gekocht van 2004 met 92000 echte NAP km, ik zoek een 2din radio met navigatie, vandaar dat ik me aanmeld op dit Forum
Laatste antwoord door panmag, -
- 1 antwoord
- 817 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben marco op 3 januari heb ik een Kia Rio 1.2 CVVT met superpack en navigatiepack deep blue besteld met verwachte leverdatum van 30 maart 2012...hopelijk komt de auto eerder maar dat is nog even afwachten... Groetjes, Marco
Laatste antwoord door rightone, -
Nieuwe leden
door Shady- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag lid heb vandaag ook mijn nieuwe picanto besteld,vond bij het doorlezen van dit forum een aantal bruikbare tips bedankt daarvoor.Moet nog wel een aantal weken wachten op mijn droomauto maar dan horen jullie wel van mij. Groeten van shady
Laatste antwoord door Shady, -
Even voorstellen:
door Leo 442- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo ik ben Leo en sinds enkele dagen de bezitter van een Kia Rio 5 deurs superpack met rvs instaplijsten in de kleur fresh beige. Tot nu toe reuze in mijn schik met de nieuwe aanwinst die ik gelijk heb voorzien van Conti winterbanden op de bestaande stalen velgen. Gr. Leo
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allen, Vorige week hebben wij een nieuwe Kia Rio, superpack, Bright Silver, in bestelling gezet bij de KIA-dealer in Halsteren. We hebben gekozen voor een 1.2 benzine versie gezien het feit dat de wegenbelasting er over 2 jaar toch echt weer op komt en we net op de grens zitten qua kilometers (voordeel diesel tov benzine). Heel goed en vriendelijk geholpen bij deze dealer en ook een super prijs gekregen voor onze 'oude' Renault Twingo uit 2004, welke bij de Renault dealer 1500,- minder waard was! Mijn vriend gaat in mijn mooie Seat Ibiza diesel ecomotive van augustus 2010 rijden (ook eigenlijk nog net nieuw ) en ik ga in de nieuwe Rio rijden. Eens kijken of…
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Robert, en sinds 1 maand zijn wij (mijn vriendin en ik) in het bezit van een Kia Rio uit 11/2002 HB 1.3I 8V, en daar zijn wij heel blij mee! M et maar 43.324 kilometer op de teller hopen we hier nog een tijdje plezier van te hebben. Ik heb voornamelijk interesse in techniek, tips en onderhoud.
-
Donderdag besteld 12 cvvt superpack + navigatiepack + 17 LM levering Januari
Laatste antwoord door Bink058, -
Newby in KiaTown
door Lizs- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hi there, Ik ben Lizs en sinds 03-01-2012 in het bezit van een Kia Picanto. Nadat ik tot de conclusie was gekomen dat mijn vorige auto, een Opel Combo, toch minder handig was voor mijn nieuwe werk heb ik besloten een nieuwe auto te gaan kopen. Na een beetje rond kijken was mijn keuze al snel gevallen op de Picanto. En na een maandje wachten ben ik dus sinds kort de trotste eigenaar van een Milky Beige Kia Picanto 1.2 CVVT Exterior Pack. En tja, dan ook meteen maar lid worden van een Kia Club natuurlijk Misschien kan ik ook ergens teruglezen hoe ik dat brandstofverbruik eens even een beetje boel naar beneden kan krijgen... Groetjes
Laatste antwoord door Hitmark,