Dank voor de inzet, heren.
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een zo'n groot autoconcern moeite heeft om de basisdingen zoals sturen, koppelen en schakelen goed onder de knie te krijgen.
Dan een vraag; krijgen jullie bij die bijeenkomsten ook nieuwe ontwikkelingen te horen ? en kan/mag dat ook hier gemeld worden ?
Ik denk aan LPG, Hybride, acties etc.