Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Moet je nog mee op verkanzie ? De achterbank is eeeeeeeeeeeeenorm !
  2. Smart; die Ki'aad is een rare, misschien wel een winterband, en daar heb je nu niks aan........
  3. ook een hoop zwamneuzen hier, maar daar lees je best snel doorheen........
  4. Nee geen enkele band.
  5. Nee, geen enkele band.
  6. Staan er ca 100 ? 2e handsjes ca 2010-11 ?
  7. Jij bent je al goed aan het inlezen voor de komende zomervakantie begrijp ik.. http://www.kiaclub.nl/topic/14778-overweging-aanschaf-bagagewagen/
  8. klinkt goed, maar hebben we voor dummies ook plaatjes ? Oogartsen kunnen het zomaar druk krijgen..
  9. Fietsen op de trekhaak.....
  10. Tof ! Veel plezier ermee ! Fijn kleurtje ! Ga je wel alvast sparen voor de bonnen en bandjes ?
  11. Er staat een Sorento (2002-2004) werkplaats handboek ergens op mijn server http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/page__view__findpost__p__61494
  12. Ik zeg een 9,5 ! Prachtig hoor !
  13. Liek doet vlakke bospaadjes met de honden dacht ik. "duik"
  14. ik stuur onze i10 graag berengoed over den Grieksche ezelsbruggentjes
  15. bere of beren ? Ik weet het ook even niet
  16. Remko, Tuut, mika, STERKTE & VEEL PLEZIER ! (v.v.) maar soms zijn dingen zoals ze zijn en kun je er zelf niks aan veranderen, da's lastiger
  17. Die zijn het fijnst, vind ik ook, zo rustig, toch?
  18. Eigenlijk jammer hè ? Iets bijteriger mag wel hoor Balans opzoeken enzoo..
  19. Dank voor de inzet, heren. Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een zo'n groot autoconcern moeite heeft om de basisdingen zoals sturen, koppelen en schakelen goed onder de knie te krijgen. Dan een vraag; krijgen jullie bij die bijeenkomsten ook nieuwe ontwikkelingen te horen ? en kan/mag dat ook hier gemeld worden ? Ik denk aan LPG, Hybride, acties etc.
  20. http://www.kiaclub.nl/topic/14802-op-naar-de-10000/
  21. Het wordt nog erger........
  22. 10Y en net ingereden dus. Welkom hier en veel plezier met je auto ! Plaatjes.. zijn we dol op !
  23. Is altijd een hele moeilijke met veel blauw er in.......
  24. och och och, plak em op een tegeltje...... wijsneus, haha!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...