Dus jij gumt in 25K een set voorbandjes weg ?
Onze i10 1,1 ,redelijk vergelijkbaar met de pica deed 55K met een set voorbandjes.
Maar daar rijdt mevrouw mijn echtgenote dan ook in met veel w/w verkeer op snelweg.
Ik heb ook een zinger/zoemertje bij 98,3 km/h
Nieuwe banden, vredestein quatrac lite bandjes met leuk profiel.
Het geluidje heb ik al sinds dag 1.
Vind het inmiddels wel handig
http://www.ebay.com/itm/260919784573?item=260919784573&viewitem=&sspagename=ADME:L:OU:NL:3160&vxp=mtr
ergens onderaan staat een geluids filmpje en zelfde als boven dus....
Edit; filmpje:
Nwgein ligt 2 dagen verder met flessenpost vanaf schiphol.
Ik kijk het even aan...
Vanwaar die starters set voor die lampen ?
Heeft dat met het vermogen te maken ?
Ben even niet op de zaak geweest, en ik verwacht flessenpost tempo, maar heb jij al binnen ?
w.b. techniek
Kun je die H7 (1600+lumen) led lampen er zo indraaien of moet ook daar net als met Xenon startersets oid voor monteren ?
Na een zeer genoegelijke middag met medelid Gé in Willemstad (incl. Frietkot en Koffie ervaring) kreeg ik een nazorg mailtje dat één van mijn
koplampen defect was.
Daar had ik nou net een maandje of wat best dure Philips Night Vision in zitten.
Gé wees me ook op een ebay adres waar H7 Led lampen worden verkocht.
http://tinyurl.com/lgkpcce
W.B duurzaamheid en licht opbrengst lijkt me dit eigenlijk prima.
Maarrr...
Wat zijn de valkuilen en wat mag er wettelijk.
Ik hoef geen blauwe dingetjes maar gewoon goed zicht, de lampen staan bij mij dag en nacht aan.
Wat moet het zijn w.b. lumen en hoe is dat te vertalen vanuit 55W lampen.
Ik hoor het graag !
Kosten zijn niet eens zó belangrijk als ze het maar heeeeeeeeeel lang en goed doen.
Hoi !