Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. lijkt of is..
  2. Ruige bak maar je plaatjes zijn wel heel low-res/klein
  3. je zal het maar hebben....... Kun je wel etalage kijken btw
  4. Ja !
  5. op den duur iedereen....
  6. Heerlijk man, jij hebt iig nog bezuinigingsruimte
  7. Wel een leuke invalshoek, toch ? Niet meteen afbranden. Of het er toe doet zien we later wel
  8. Dus jij gumt in 25K een set voorbandjes weg ? Onze i10 1,1 ,redelijk vergelijkbaar met de pica deed 55K met een set voorbandjes. Maar daar rijdt mevrouw mijn echtgenote dan ook in met veel w/w verkeer op snelweg.
  9. Ik heb ook een zinger/zoemertje bij 98,3 km/h Nieuwe banden, vredestein quatrac lite bandjes met leuk profiel. Het geluidje heb ik al sinds dag 1. Vind het inmiddels wel handig
  10. Banden van karrewielen zijn ook minder makkelijk lek te schieten. Vandaar die voorkeur bij bepaalde groepen voor die karrewielen
  11. Ben weer trots op je
  12. http://www.ebay.com/itm/260919784573?item=260919784573&viewitem=&sspagename=ADME:L:OU:NL:3160&vxp=mtr ergens onderaan staat een geluids filmpje en zelfde als boven dus.... Edit; filmpje:
  13. Toeter is binnen !
  14. Alfa uit blik; is er iets anders dan ? btw deze was al eens voorbij gekomen: http://www.kiaclub.nl/topic/9781-zo-nu-eerst-een/?mode=show
  15. bigwade

    H7 Led

    Nwgein ligt 2 dagen verder met flessenpost vanaf schiphol. Ik kijk het even aan... Vanwaar die starters set voor die lampen ? Heeft dat met het vermogen te maken ?
  16. bigwade

    H7 Led

    Ben even niet op de zaak geweest, en ik verwacht flessenpost tempo, maar heb jij al binnen ? w.b. techniek Kun je die H7 (1600+lumen) led lampen er zo indraaien of moet ook daar net als met Xenon startersets oid voor monteren ?
  17. bigwade

    H7 Led

    Dank voor je snelle antwoord. Ik was al even aan het googelen en voor 1500+ lumen heb je toch wat andere lampjes nodig dan die van 5,99
  18. bigwade

    H7 Led

    Na een zeer genoegelijke middag met medelid Gé in Willemstad (incl. Frietkot en Koffie ervaring) kreeg ik een nazorg mailtje dat één van mijn koplampen defect was. Daar had ik nou net een maandje of wat best dure Philips Night Vision in zitten. Gé wees me ook op een ebay adres waar H7 Led lampen worden verkocht. http://tinyurl.com/lgkpcce W.B duurzaamheid en licht opbrengst lijkt me dit eigenlijk prima. Maarrr... Wat zijn de valkuilen en wat mag er wettelijk. Ik hoef geen blauwe dingetjes maar gewoon goed zicht, de lampen staan bij mij dag en nacht aan. Wat moet het zijn w.b. lumen en hoe is dat te vertalen vanuit 55W lampen. Ik hoor het graag ! Kosten zijn niet eens zó belangrijk als ze het maar heeeeeeeeeel lang en goed doen. Hoi !
  19. Niks dom, is leuk en gewoon lachen hoor, haha! Ik ben nou eenmaal dol op inkoppertjes......
  20. BTW misschien kun je die chiptuning nu wel verkopen, haha !
  21. Kom-op, nothing on the hand. Trek em even door de Anac en de originele tint is weer zichtbaar !
  22. Van Harte allemaal !!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...