Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. AUB alle vragen en info in http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ plaatsen. Houden we de boel bij elkaar. USB is tenslotte een algemeen dingetje. Dank
  2. Wit... Het is jullie vergeven, voor deze éne keer, haha !
  3. De zoekfunctie via google werkt beter dan die van het forum. dus kiaclub.nl+zoek term. Dat is al meermalen uitgelegd en ik doe slechts een voorzetje. Het antwoord hoe je hier foto's plaatst staat daar namelijk tussen.
  4. bigwade

    Koplampen dof

    Heerlijke pauperwinkel in deze barre tijden. Met mijn Action badschuim zul je ook ver komen denk ik. Glimmend uit bad
  5. En hoe doet autoweek dit bij die "klokjes rond" Die auto's staan toch ook op de rollenbank ?
  6. http://bit.ly/13LpNOF
  7. Moet je nu nog even je avatar repareren, die's ook stuk
  8. Je vraagt je toch af wat zo iemand genuttigd heeft.. Dit doe je toch niet alleen uit domheid of wegens materiaalpech ?
  9. Heb je daar een plaatje van ?
  10. En volgens mij moet deze man eens op vakantie.... Hoofd leeghalen. Bijna midzomer en dan aan merkwaardige lampjes gaan werken, haha!
  11. HAHAHAHAHAHA! Wilde net aan de slag.. @Smart; niks aan doen, gewoon laten zitten, dat doet het nog wel 5 jaar
  12. Neem je wat leuks voor de mannen mee ? vinden ze leuk !
  13. Warmte onder motorkap (aanzuigpunt?) zal toch ook even weg moeten ?
  14. bigwade

    Dashboard kastje

    Met een bijl......... even zonder dollen, je krijgt vast snel een hele uitleg hoe ende of wat
  15. Kers op de cake is toch echt een subje..http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646 gaat niet alleen om meer herrie, maar het klinkt zoveel voller. dankzij deze posting van Theo http://www.kiaclub.nl/topic/8680-audio-installatie-kia-rio/?p=123879
  16. bigwade

    zijwindschermen

    Verbruik zal wel weer iets toenemen.
  17. zo jammer weer....
  18. Ah joh, snacken kun je overal, dat is nou net het fijne ervan.
  19. Brabantse Bea wordt je hartsvriendin
  20. U geeft aan dat dat was op een testbank van een kennis. U is van België ? Hoe geloofwaardig is die kennis en wat merk je zelf aan het tekort van ca 20% van je vermogen. In NL hebben we de ANWB waar je onafhankelijke testen kunt laten doen, met certificaat. Ik neem aan dat in BE hetzelfde is.
  21. Wrijf het er maar in.... OT hoe bevalt je nieuwe behuizing ?
  22. Dooddoener eerste klas, maar let op je rechter voet. Vaak wordt het gas dieper ingetrapt dan nodig. Auto rijdt er niet harder van ahw. Probeer je gas steeds zo hoog mogelijk te houden, zonder dat je vertraagd. Je zal zien dat dat uitmaakt.
  23. Het heet ook Pimmen tenslotte.....
  24. Nou nog even op rijles Jij kunt dat ook !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...