Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dit kan natuurlijk niet. Laat de dealer er eens in rijden.
  2. Gewoon KOUD water, werkt echt prima ! Heet water is KRAK
  3. bigwade

    schavende remmen

    Bij mijn SP2 zat de handrem in aparte trommeltjas op de achterwielen. Geen idee hoe dat nu zit.
  4. Emmer water, klaar, niks krabben.......
  5. bigwade

    schavende remmen

    Lijkt mij gevalletje "hangende" handrem. Niet het sterkste punt van Kia btw.
  6. Voor datzelfde oliebeurtje was ik bij een Bosch Car Service 125,- eu kwijt. Ze hadden ongevraagd meer gedaan en wilden 150,- maar ik had een vooraf prijsopgave. Dussssss, de dealer is zo gek nog niet.
  7. Die's wel geschrokken denk ik, haha!
  8. http://bit.ly/114WvMb
  9. Vreemd, stuur even een PM naar Jheroen de webmaster.
  10. 120 is dan ook net een vervelende snelheid. De jakkeraars rijden het niet en de vrachtwaggels ook niet. Je bent dan steeds aan het variëren van snelheid. Het ligt dan aan het steeds versnellen bij het inhalen. Je geeft ahw te veel gas en dat is het. Ik neem aan dat je die 120 niet op de cruisecontrol hebt gereden ? Sowieso maakt het nogal uit of je 90-100-110-120 rijd. w.b. reistijd amper, maar w.b. verbuik gigantisch.
  11. Staat nog steeds niks. Maar....... Stel je even voor in het voorstel topic en zet daarna je vraag netjes in het Sorento deel. Kunnen mensen met vergelijkbare problemen meelezen. Zo werkt dat hier.
  12. Ik vond Smart idd al zo'n mannetje, hahahahahahahaha ! Met zun trukendoos........
  13. 2) Heb ik gedaan, maar daar staat niks. Ook weer een fraaie eerste post btw
  14. Dat van dat witte is dan wel weer jammer.
  15. Een nieuwe rightone erbij…… Van Harte ! Van alles wat is altijd leuk
  16. Neem iemand mee die dat wel heeft Nogmaals, vraag historie na, desnoods via de dealer van de eigenaar. Wat je ook kunt doen is de verkoper een ANWB keuring te laten doen. Eventueel voor gedeelde kosten. Zo heb ik ook ooit een prima auto op marktplaats gekocht. Niks mis mee.
  17. Bij mijn weten is de automaat van de picanto een antieke conventionele 4 bak en die slurpt idd. Geen korte ritjes, gas eerder los laten (ik zie nog steeds mensen als een dolle op een rood toplicht afrijden) en lichtere schoenen helpt beslist. Deze temperaturen en die witte rommel op de weg zorgen ook voor een veel hoger verbruik dan normaal en dat is met elke auto. btw bier en pinda's, dat is toch wel een geniale combinatie...... Krijg er zin an. Al 2 reakties op die feestboek pagina.....
  18. Dat is em idd, de automatische choke met een extra rijk mengsel en verhoogd toerental. Da's nu met die gladheid even lastig maar daar heb je over een paar weken echt geen last meer van. Niks om je druk over te maken. Optie 2 zou zijn dat de motor niet start of loopt
  19. lees deze even.. #1
  20. @remy http://bit.ly/YpZAVk @jutter, je kunt die dubbele berichten zelf verwijderen hoor......
  21. HéHé bicmac, we hebben het hier wel over een Kia hè en geen Lada. En eh, picaman... een motor heeft geen geheugen hoor. Die doet het of niet. Dat er hier en daar wat roet zou kunnen zitten, dat kan best, maar dat gaat er bij langere ritten juist uit. btw mijn eigen auto is exact een jaar geleden gekocht met 5,5jr met 29000km op de teller en heeft er nu probleemloos 12300 km bij gereden. Maar ja, dat is dan ook een Fiat, haha!
  22. Taartschep, ga je schamen man ! Wat een leuk ding.......... Voorkant gaat em ivm voetgangers veiligheid (who cares) niet worden. Plak er ook maar eens een virtueel geel nummerbord op, dat wordt niks. Wat wel leuk is dat de designers (omdat er niks anders meer mag) weer gaan spelen met de vorm van de motorkap. Da's leuk! Verder als leek zeg ik: Niet meer naar kijken, een 1.4 Turbi blokje er in en zonder mokken uit en thuis voor 13-14K in de prijslijst zetten, met niks opties en of pakketten. Bier en Pinda's erbij en orders schrijven…… Was er niet een middel-marketing functie beschikbaar bij KiaMNL ?
  23. Ik mis toch de passie.......armen vet om wiel, woeste haren en meer.
  24. Ik zet Yvonne in op 30.000 km/jr Wie meer ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...