Nou nee, maar het stomen heeft beslist geholpen, of hij er daarna dubro over heeft gedaan hoor ik komende donderdag.
Auto zag er volgens zijn eigen zeggen sierstripsprekenderwijs errug goed. ahw nieuw, uit iig.
Klaar dan toch ?
Ik ben even het recept kwijt om wasstrepen van kunststof delen te verwijderen..
1) Stomen
2) interieurspray (wat voor soort?)
3) uitpoetsen
4) en dan ?
Is voor een kennis van me die heeft zijn Zafira nogal uitbundig lopen "witten"
Op KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL
zag ik de Rio van RioTom.
Prachtig mooi Carbon (folie) dakje, zou ook zeker eens naar kijken.
Staat een witte heel goed...
Kunnen ze bij autoschade Sloot ook verzorgen, begreep ik, voor lagere prijzen dan gangbaar.
Suc6!
Mijn eega zweert bij onze stoommachine.
Ik word er een beetje bang van, HaHa
Zo'n mini is best handig, zag ook al een versie om de ramen mee te doen.
Snoerloos lijkt me top