Ik heb 20 jaar amerikaans gereden.
De laatste 11 jaar van die 20 jaar in een Chevy Van V8 5,7L
Aangezien grijze import en amper garantie (1jr) zelf maar wat aangehouden w.b onderhoud.
De verplichte APK als termijn bijv.
Ik reed met die auto 40.000 km/jr en heb NOOIT olie ververst tussendoor.
Met 273.800 km heb ik afscheid van die auto genomen.
Motorisch was de auto perfect.
Duss dat panische over olie verversen en verplichte oliewissels vanuit KiaNl moeten eens
uit de lucht !
Ik heb in het verleden meer last gehad van dat oliewisselen omdat lamlul monteur een filter niet met ketting
had aangedraaid.
Vond zijn baas niet goed, moest met de hand.
Ja leuk, zat ik met een vette parkeerplaats