@bicmac: de motoren van Kia zijn nou eenmaal niet "nieuwste techniek" dat is een feit.
Motoren komen van Hyundai, ze doen het doorgaans wel altijd en dat kan je van bijv. VW niet zeggen met hun TSi tjes
@Remko, dat gaan we zeker niet uit de weg, maar ik denk dat je de gebruikelijke antwoorden zelf kunt verzinnen
of vinden op dit forum.
Ik ben ook altijd bang geweest voor dit soort ellende en doe ALTIJD het raam aan de bestuurderskant
naar beneden als ik de auto verlaat met draaiende motor.
Ik weet niet waarom maar het is een soort 2e natuur geworden.
Welkom hier Jan.
Leuke intro ! MET foto !
Je buurtpomp gaat blij met je worden maar dat had je vast al begrepen
Veel plezier met je nieuwe auto.
Doe ook es mee met best-pic en laat later maar eens wat meer van je horen op "wat doet den Kiarijder voor de kost"
Even OT @HobbyRobby, de auwgurk wordt niet zomaar toegekend, daar moet je echt wel wat voor doen...
btw oprijlaan van 500m ?
Ik heb iets verkeerds gedaan, haha!
Is het een idee om ook eens de gemiddelde snelheid per tankbeurt op te pennen ?
Met mijn SP3 kwam ik voor mijn trajecten niet verder dan 50km/h
Met mijn huidige auto zit ik met kortere ritten op 33km/h en die verbruikt ook meer dan in de folder.
Je kunt een fabriek niet "zomaar" ombouwen.
Er hangen allerlei toeleveranciers aan vast.
Dat alles is een enorm complex geheel en iets ingewikkelder dan hetzelfde broodje laten bakken door een andere bakker.
Ik hoop wel dat Born blijft bestaan als productiebedrijf, voor NL en ook voor de werknemers.
Foto's van Kia's op het IJsselmeer ?
Dames heren, het KAN nu. (denk ik, haha!)
Maak je mooiste FEB-FOTO.. en plaats em hier !!
Filtertjes, beeldbewerking, Hipstamatic, ALLES is toegestaan, just DO-IT
Happy shooting
Gewoon met iDeal/PayPal/Creditcard betalen en laten bezorgen.
Hoe ingewikkeld is dat ?
Ik heb tig dingen van all over the world laten komen en ben enkel 1x genept
door een Duitser.
Als ik daar wat slimmer mee om was gegaan had ik zelfs daar geen schade van gehad.
Kom op dame, het is 2012..
Je bent als koper inmiddels aardig beschermd hoor en anders google je even op zo'n bedrijf met "+meningen/ervaringen".
Dan zie je het gauw genoeg.