Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    @bicmac: de motoren van Kia zijn nou eenmaal niet "nieuwste techniek" dat is een feit. Motoren komen van Hyundai, ze doen het doorgaans wel altijd en dat kan je van bijv. VW niet zeggen met hun TSi tjes @Remko, dat gaan we zeker niet uit de weg, maar ik denk dat je de gebruikelijke antwoorden zelf kunt verzinnen of vinden op dit forum.
  2. Ik ben ook altijd bang geweest voor dit soort ellende en doe ALTIJD het raam aan de bestuurderskant naar beneden als ik de auto verlaat met draaiende motor. Ik weet niet waarom maar het is een soort 2e natuur geworden.
  3. Die heette dan ook JanTJE..
  4. bigwade

    Afscheid

    Leuk hoor, doe maar es wat linkjes. Ik zag dat Tazteam ook al weer lekker aan de gang was op het Dacia forum. Goed bezig !
  5. De laatste inzenders begrijpen het... Helemaal leuk. Ga zo door
  6. Welkom hier Jan. Leuke intro ! MET foto ! Je buurtpomp gaat blij met je worden maar dat had je vast al begrepen Veel plezier met je nieuwe auto. Doe ook es mee met best-pic en laat later maar eens wat meer van je horen op "wat doet den Kiarijder voor de kost"
  7. Even langs de dealer... Of even wachten en dingetjes bundelen als dat nodig zou zijn.
  8. Even OT @HobbyRobby, de auwgurk wordt niet zomaar toegekend, daar moet je echt wel wat voor doen... btw oprijlaan van 500m ? Ik heb iets verkeerds gedaan, haha!
  9. Bestel eens af en kijk wat er dan gebeurt.. Er zijn auto's zat tenslotte.
  10. Misschien heeft juist dát me "genekt"
  11. Is het een idee om ook eens de gemiddelde snelheid per tankbeurt op te pennen ? Met mijn SP3 kwam ik voor mijn trajecten niet verder dan 50km/h Met mijn huidige auto zit ik met kortere ritten op 33km/h en die verbruikt ook meer dan in de folder.
  12. Op een droge warme zaterdag in April ben ik open.. voor wat dan ook. Locatie NwGein.
  13. Echt waar ?? kunnen we niet ergens een camambertje verstoppen voor de overige testers...haha!
  14. ??? 20% minstens
  15. een 2e hands witte is pas echt sneu..
  16. Je kunt een fabriek niet "zomaar" ombouwen. Er hangen allerlei toeleveranciers aan vast. Dat alles is een enorm complex geheel en iets ingewikkelder dan hetzelfde broodje laten bakken door een andere bakker. Ik hoop wel dat Born blijft bestaan als productiebedrijf, voor NL en ook voor de werknemers.
  17. Als stadsmens heb ik geen verstand van natuurijs..
  18. Foto's van Kia's op het IJsselmeer ? Dames heren, het KAN nu. (denk ik, haha!) Maak je mooiste FEB-FOTO.. en plaats em hier !! Filtertjes, beeldbewerking, Hipstamatic, ALLES is toegestaan, just DO-IT Happy shooting
  19. Hier in het midden van het land hebben we real-time internet:
  20. iPod/Phone dingen graag hier: http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/
  21. Het zal toch niet weer een witte zijn. Ik lig er van wakker....
  22. Een Sorento is echt handiger... Kun je met standkachel ook in slapen..
  23. Tja, je hebt stadsmensen en buitenmensen......
  24. bigwade

    LMV

    Gewoon met iDeal/PayPal/Creditcard betalen en laten bezorgen. Hoe ingewikkeld is dat ? Ik heb tig dingen van all over the world laten komen en ben enkel 1x genept door een Duitser. Als ik daar wat slimmer mee om was gegaan had ik zelfs daar geen schade van gehad. Kom op dame, het is 2012.. Je bent als koper inmiddels aardig beschermd hoor en anders google je even op zo'n bedrijf met "+meningen/ervaringen". Dan zie je het gauw genoeg.
  25. Dan gaat Smart er wel uit...duss..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...