Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. btw ORIGINELE FOTO'S zonder al te veel Photoshop-Poetsen krijgen voorrang......
  2. http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-spits-afbijten
  3. jazeker.. horizon recht en die camper uit het dak en dan is het helemaal af......heerlijk. Mooie prent.
  4. Beslist ! btw is het de spits of het spits......... spits iig.....
  5. Tja, je hoeft niet te winnen, maar is dit echt jouw topper van 2011 ?? Dat is zo'n beetje het doel. Het gaat om de foto en niet alleen auto... Doe iets leuks met licht en omgeving. Kijk kritisch naar je eigen foto, dat werk. Maar.. "de 1e kip is over de gracht" en dus kunnen er nu meer volgen...
  6. Dit is dubbelsneu..... Ga niks hakken of zagen, het is misschien even wachten maar je krijgt antwoord. Zelf heb ik van pica's geen verstand, maar er zijn zat anderen die kunnen helpen. Sterkte..
  7. bigwade

    cruise control

    cruise control cerato via google ongeveer 152.000 resultaten. Daar moet vast wel wat tussen zitten. Helaas is dit forum niet zo bijdehand w.b. de oudere types, echt heel jammer. Laat even weten wat het geworden is. Kijken andere Cerato rijders toch ook naar uit.. Suc6
  8. Dames heren Ik kijk graag naar bijdragen in het garage deel van dit forum. Helaas zijn er die er plaatsen, hun auto thuis laten en er geen foto's plaatsen, jammer. Ook is het niet altijd feest door het garagedeel te tijgeren.. Soms/regelmatig zie je juweeltjes, ook dat Zo voor de donkere dagen is het misschien een idee om echt de mooiste foto van je auto hier onder te plaatsen. Dat kan van een oude KneusKia van 1816 tot de meest exclusieve Sorento 2011 zijn. Het gaat om het beeld. Je kunt je foto (1) bijvoegen bij je posting (jpg max 800 pix breed werkt goed) of linken via zoiets als flickr of andere fotosite. Eén inzending per auto. Jury en award moeten we nog bij elkaar harken, maar dat is niet vreemd hier, toch ? Ergens voor de Kerst hebben we een einddatum…., Spelregels, indien nodig, kunnen aangepast worden, HAHA ! Graven in die fotobestanden dus Veel plezier..
  9. Komt toch die onzekerheid weer boven hè.. Dacht nou net dat je daar een beetje overheen was, HaHa! uitlaatjes worden idd inmiddels erg geknepen. Een SP3 2.0 klinkt staionair ook wat sneu als je er achter staat. Dat moet anders kunnen Het kreunen voor kan ook van de hoogte afstelling van de lampen komen.. Heb dat met onze i10
  10. Dat is bizar zeg.. Laat de dealer die rukpukkel er maar later op schroeven. Huppekee leveren die auto, wat een sneu bedrijf zeg...
  11. Vast, maar die mogen aansluiten, toch ? Met deze 8 met ± gelijke ervaringen kunnen we alvast wat. Het "ubentdeeerste" effect haal je er nu namelijk uit. Ik hoop dat het serieus opgepakt wordt.
  12. producteigenschap, u bent de eerste en zo nog een paar
  13. De formulieren van de 8 deelnemers en de vraag voor een oplossing liggen inmiddels bij KiaMNL We gaan het zien.
  14. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Helemaal mee eens... Ook al hebben we het w.b herfstweer weinig te klagen..
  15. Brand los! en daarnaast zijn we ook dol op foto's. We hebben gelukkig nog wat Sorento specialisten op het forum al worden ze spaarzamer. Veel plezier met versie 2.0 grtz!
  16. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Als het kouder is kost het meer energie (benzine oid) om de motor van je auto op werk-temperatuur te krijgen en te houden. Dat merk je dus met tanken.. Hoef je geen Einstein voor te zijn, toch ?
  17. Beste Leo, ik heb even heel erg moeten lachen om je bericht. Haat/Liefde had niet beter beschreven kunnen worden in zo weinig woorden. Succes met nr2 en als je ons bij wil praten over je ervaringen met nr1, dan vinden we dat gezien de lange donkere avonden geen straf om te lezen. grtz!
  18. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Bij natuurkunde vroeger zeker zitten slapen ? :lol: :lol: :lol:
  19. Even afgezien van alle grappen en grollen zijn we natuurlijk rete benieuwd naar het doel en programma van deze reis. Hou ons op de hoogte als je wat meer weet........ grtz!
  20. Dank Specialmade, In een ander draadje hebben we er inmiddels een streep onder gezet http://www.kiaclub.nl/topic/6811-navigatie-software/ pagina 6 bericht 119 (linken lukt nu niet) No hard feelings en we blijven gaan voor redelijke oplossingen..
  21. bigwade

    Demo of showroom

    Als dat zo is is het zeker een punt om mee te nemen in de beslissing.. Goede tip BF !
  22. Volgens mij bedoeld MC wat anders...
  23. JaJa Smart, wek nou niet direct verwachtingen, en laat de 1e Belg het eens uit proberen..
  24. Beste Marc, ik kan niet anders zeggen dan, ga genieten van de nieuwe tuut........ Hebben we wel binnenkort een nieuw lid die zeurt over het verbruik van een 2e hands 1.0........ of niet..
  25. Correctie.. HKB is een term van GerW, inmiddels lid van het Toyota forum. grappig genoeg komt zijn plaaggeest Jantje2 hem daar met zijn Aygo weer tegen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...