Ja Smart, maar dan zijn wij wel de gelukkigen met een positieve ervaring.
De echt negatieve ervaringen, zeg maar kutdealer, rukmonteur, oplichter w.b. factuur. zul je hier vanuit schaamte minder aan treffen.
That's the point.
Kialoog dat is veel te veel eer en daar gaat het niet over.
Angelique probeert een nieuw opzetje te maken.
Het is al eerder voorgesteld.
We/sommigen zijn hier heel erg van man en paard benoemen.
Alleen leden durven als puntje bij paaltje komt, HUN dealer niet te noemen
uit een vorm van angst of schaamte.
Ik heb hier remproblemen gezien van een lid met een merkdealer uit Brabant waar de honden geen brood van lusten.
Pas na enig/ernstig aandringen werd dealer vermeld.
Het is dus angst. (garantie kosten etc..)
Zelf heb ik w.b. dealers daar geen enkele last van, ik zal alles melden plus of min.
Als "gelukkige bewoner van midden NL" wat dat betreft en daar ook werkzaam kan ik tot nu toe alleen hoed af doen voor Wolters IJsselstein (vanwege stuurhulp) en Van Werkhoven Houten (vanwege prijs, inruil, levering en alles meer) .
Next..
Hey Gast, en daar heb je 33 minuten voor nodig, om me zo te kleineren........
Mensen HELP ik wil een volle twintone TOET in mijn TUUT of andersom, BOEIE maar HELP !
Onderweg op vakantie deed ik even toet voor eega en dochter bij een tankstation, geen reactie..
Het verhaal van de Cavia kenden ze al.
Na vervolg rit werd er even gepolst of ik het was die tuut had gedaan.
Ja, zei ik en beide dames proestten het uit.
Vandaar mijn vraag, wie gaat er bij mij voor ca 75 eu all in een zwarte twintone inschroeven op een willekeurige dag in NWGein, grrrrr.
(heb 2 linker handen)
Koffie krijg je van mij.
Ergens heenrijden vind ik ook best.
Da's nogal een stap terug..... van V8 naar een Sp2..
Ook al heb ik me zelf voorgenomen never meer een product af te nemen van de Chrysler familie, moet dit toch zeer doen..
Veel plezier met je nieuwe auto
Klinkt vet vies, soort ruiten-ontvetter.
Ben (was gisteren 19.09) binnen, na 2x9 uur karren, verslagje volgt later.
Tering wat rijden die moffen k*t..
Dood vermoeiend, planken, remmen, stilstaan, planken etc.
Dom volk.
U hoort.
*plop*
Prima, over hoe of wat kunnen we het wel hebben.
Wordt dan ook meteen een mooi naslagwerk voor oudere modellen over 10 jaar.
stoor me er nog steeds aan dat ons forumlid met de oudst rijdende Kia geen info krijgt.
Zit hier met een iPad op vakantie en/maar zoeken met compu is een stuk handiger.
vakantie is forumtechnisch tobben
Ik heb het eerder voorgesteld, en KiaMNL betaald de hosting van deze site, maar kunnen we aub een forum bieb opzetten.
incl. folders, prijzen etc.
alles in PDF formaat voor download.
Smart heeft een geweldige voorzet gedaan w.b instructieboekjes en ik zag vandaag ook handige tips verzameld.
dak en xenon van elmerblues
Telefoon en USB dingen kunnen daar misschien ook bij.
Dat moet in 1 forumdeel kunnen, toch?
Valt w.b MB's best mee.
levertijden it is...
Dat die vanwege vraag steeds langer worden is een lastige.
Daar kan een dealer niks aan doen.
Dat willen sommigen maar niet begrijpen.
KiaBE doet een voorstel voor vervangend vervoer.
Dat kost 6,53 per dag.
Beste mensen daar kun je geen nieuwe auto voor rijden, fact.
Goede actie van KiaBE ter verzachting van het leed..
KiaNL zou dat ook wel eens mogen doen.
wb nick, ik had er niet over moeten beginnen.
Met een beetje zoeken vind je die van mij wel
www.lookaround.nl
Ik snap het helemaal maar lees deze ook even door
http://www.kiaclub.nl/topic/7304-huren-soul-in-afwachting-levering-sportage/page__p__62871
dan snap je ook dat die 199eu/mnd een geweldige deal is
dat je langer op je SP3 moet wachten is jammer, maar die is per maand een stuk duurder dan de tijdelijke Soul-aanbieding.
Duss.. je geeft een "wrak" aan je garage, verwacht een bepaalde levertijd van de garage, die niet kan leveren.
Garage doet voorstel van 199 eu/mnd Soul en jij zegt niet doen ?
even een vraag....
Natuurlijk is het netjes om je voor te stellen, maar is dit nu dan verplicht?
excuus vanuit Henco lijkt me wat overdreven richting dit forum.
Voorstellen is leuk, niet altijd nodig maar er zijn mensen bij die alleen even lid worden om gal te kunnen lozen.
Henk, niks fout, maar lees je een beetje in hier.
grtz!