Is dat dus gokken of er een reserve wieltje in zit ?
Schande.
Hoort er gewoon in.
Heb vorig jaar o.a. ook naar een mitsubishi asx gekeken, die is/was niet eens leverbaar met een spare.
Dan haak ik iig af.
Ik vind het met de Picanto inmiddels een raar gedoe worden.
Die auto is best oké, basis-prijs ook.
Maar dan begint het met pretpakketjes, extra deurtjes, audio renovatie toch een hele dure kleine Venga te worden..
Ik zie hier in het garage deel al Picanto's van 14-15K.
Moet je zo'n wieltje ook nog kopen als je pech hebt..