Dat werkt bij 4WD's wat anders dan bij gewone auto's.
Omtrek moet ca gelijk zijn voor het goed werken van het 4wd systeem.
Met een normale auto kun je rustig rijden met 2 verschillende merken of profielen v/a maar bij 4WD
is dat killing voor het systeem.
Ik denk dat alle, buiten dubbele documenten, als archief zeer waardevol kunnen zijn.Zelf denk ik er aan om alle brochures en prijslijsten op te vragen.
Dat hoeft echt niet zoveel ruimte te kosten en anders kan Kia dit misschien bij-sponsoren.
Bij Flickr heb ik tegenwoordig 1 TB ruimte voor foto"s voor nop.
Vraag me niet hoe dat kan, maar bij mijn eigen hosting leverancier kan ik ook vrijwel onbeperkt data kwijt.
Leuk ding, maar eh.. maken ze nu ook al bierkratjes voor 6 flesjes ?
Meer zal er niet in kunnen denk ik.
En dan zo'n witte, bah,bah,bah, hou er nou eens mee op !