-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
22 mei
-
+5
-
Rokjesdag?
-
even laten weten dat ik er ben
bigwade reageerde op Aad Nederlof's topic in Nieuwe leden / Introductie
Bij het handje werkt zo... Als je iets zoekt, doe dat vooral op Google met kiaclub.nl+zoekargument. Ik kwam deze tegen http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/ Welkom en wat een leuk kleurtje zeg Veel plezier met je nieuwe auto ! -
Even voor het algemene beeld voor de andere leden. Dhr. Urbanfoto heeft een zeer rijke historie w.b herrie maken met wie of wat dan ook. Hij heeft in een andere draad aangegeven dat hij klaar is met Kia. Er is hem veel plezier gewenst elders.
- 30 antwoorden
-
- 3
-
-
Dacht even dat het zo'n oranje ding was... Maar nee. Welkom en veel plezier met je auto !
-
Vinden wij een mooie auto ! Veel plezier ermee ! Leuk kleurtje gekozen ?
-
Toffe vader ! Dames, veel plezier met de nieuwe bolide
-
ik vond het ook al wat pover
-
Welkom en veel leesplezier !
-
Ben ik geheel met je eensch, maar als een bedrijf als Kia aangeeft dat het rijden op E10 zonder (ZONDER) problemen kan,zie ik dat kennelijk "niet zuinig zijn op je auto " niet helemaal op zijn plaats.
-
Lekker handig../not
-
Wederom een Wendy. Ben er dol op. Veel plezier met je auto.
-
Wat is een klopsleutel ?
-
Zo'n mover is cool. Heb dat een paar keer gezien, kun je mensen ook mee foppen btw
-
Woeste vrijmibo gehad ?
-
Mooi grilletje idd. En op z'n oud Hollands; wat kost dat nou incl. montage ?
-
Met 7 jaar garantie ? Maak je je daar zorgen over ? verzonden vanaf mijn iMac27" met behulp van Tele2
-
We hoeven iig niemand te feliciteren, da's winst !
-
Vandaag is er niemand jarig, da's ook wel eens lekker, toch ?