John Kanon Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Klinkt misschien een beetje stom maar ze racen niet voor niks met Picanto's, dat doe je niet met een auto met een motorblok die geen toeren wil maken. Het echt zuinig maken van een motor die je met de versnellingsbak, vandaar dat je zelf zo'n grote invloed ben op het verbruik… Vroeger met een Daf op Valkenswaard. Quote
Creative Name Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Variomatic, gingen net zo hard achteruit als vooruit 2 Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Nah...kga ns onderzoeke of je mn ogies geopend hebt want het wil dr bij mij maar moeilijk in. Eigenlijk gooi je mn wereld op zn kop want ook ik loop overal te vertellen dat die bakken in otoos niet meer bestaan. Bedankt voor mn nieuwe "project". Voorlopig heb je n witte oto dus heb je m n hartje al gestolen. tja w.b. dat soort kennis ga je het niet winnen van CN. In zijn proefperiode hattie dat al eens fraai verwoord. Het is overigens uiteindelijk best goed gekomen met ons dwarse lid en dat rijmt op wit (bah) 2 Quote
Creative Name Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Pffff ik ben gedegradeerd tegenwoordig, rij alleen nog maar met de service auto in de rondte. Beetje bandjes en lampjes verwisselen, echt superrelaxt Ik doe m'n best trouwens, thanks! Quote
Xbro Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Op zich schakelt mijn picanto vlot, hij klapt alleen zo op de koppeling. Ik weet het, rustig laten opkomen...maar ik moet hem wel heel rustig laten opkomen wil ik geen klap op mijn koppeling voelen. Is dit ook standaard, of hoort dat bij het pluspakket? Quote
Jack_z Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 ik heb ook pluspack en nergens last van ? Quote
John Kanon Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 ik heb ook pluspack en nergens last van ? Weet je dat laatste wel zeker Quote
Sander GT Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Maar Jack heeft een 1.0 en geen 1.2, misschien dat 't bij 1.0 sowieso niet voorkomt? Ik herken de problemen bij de 1.2 van m'n moeder trouwens ook niet. Gewoon een beetje in de toeren rijden en hij gaat (relatief) als de brandweer! Quote
jstalknecht Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Die van mij schakeld alleen slecht in zijn achteruit, dan moet ik heel voorzichtig de kopeling laten opkomen en dan glijdt ie er zo in. Ik heb juist wel het idee dat ie in zijn 2 goed optrekt, helemaal van 50 tot 85km (toerenbegrenser) is ie zeer vlot. Quote
John Kanon Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Slecht in zijn achteruit heb ik met alle oude auto´s meegemaakt die ik heb gehad en nu dus ook met een nieuwe. Is overigens beperkt tot af en toe,meestal gaat het wel goed. Als het niet lukt,even in de 1 en de auto iets naar voren en probleem opgelost. Heeft iets met de stand van het één of ander te maken,maar vraag me niet wat. Niet echt hinderlijk. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.