Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een brave mensen hier allemaal. Die van mij zijn helaas niet meer op 2 handen te tellen. Heb ongeveer 15 jaar mijn rijbewijs.

Het zijn allemaal boetes voor te hard rijden en meestal rond de €100,- overtredingen rond de 10 km te hard dus niet echt extreem maar wel zonde van het geld. Mijn hoogste is jaren geleden in Belgie. Was toen 600 gulden en gelijk aftikken. Toen ben ik wel ziek geweest. Mijn laatste is van december 2013 voor 12 km te hard op de A73. Ik geloof iets van €96,- de foto heb ik opgevraagd dus zodra die binnen is zal ik hem posten.

Vandaag de foto binnen gekregen. Als we voor de mooie foto moeten betalen wil ik hem hebben ook.

post-6208-0-45172300-1392922986_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Slechte foto of een slechte printer. Lijkt wel een krantenfoto. Al met al zonde geld.

En ja, zo te zien op de linkerbaan maar onnodig niet. Ik zal wel net iemand ingehaald hebben die net buiten beeld valt. Dat is iets daar kun je me nooit op betrappen, op onnodig links rijden. Dus van ergernis nummer 1 (bumperklevers) heb ik nooit last. Mijn nummer 1 ergernis zijn mensen die niet doorrijden of idd onnodig links blijven rijden.

Gast e49memling
Geplaatst

We zijn allemaal brave koorknaapjes geworden in het verkeer :innocent:

Moet je geen 18 zijn om auto te rijden in Nederland ? donkey3.gif

Gast e49memling
Geplaatst

Dit gaat dus duidelijk over een zwaar crimineel, geen man die zijn parkeerboetes niet heeft betaald. Opgepakt op weg naar Noord-Afrika, staat in het artikel.

Geplaatst

• Hallo Allemaal,
  • Ik word dit jaar 80 en leef van net iets meer als een kale AOW, heb nu ongeveer 60 jaar mijn rijbewijs (A t/m Z oid )
  • Als ik een prent krijg, hoe laag ook is dat dan ook een groot financieel probleem.

Als iemand het met een fors inkomen heeft , en dan heb ik het nog niet eens over  bonusjagers of CD plaat houders, dan is dat voor hen niet of nauwelijks merkbaar terwijl het bij mij op zijn minst enkele maanden heel krap zitten is en extra tot enkele maanden achter de geraniums veroordeeld ben.

• 10 dagen in de bak zitten voor een voorval komt bij iedereen flink aan hoeveel je ook verdient maar voor een AOW er of een eenoudergezin een twee drie vier vijf honderd euro ophoesten komt mij nu in deze tijd bijna over als financiele terreur tegen onder modalen !
  • Een wet boeteheffingen met een koppeling aan inkomen voor gedeeltelijke  toeslag of vermindering met om maar iets te noemen een kantelpunt bij  MODAAL zou voor veel mensen in deze incasso maatschappij het leven wat leefbaarder maken , toch?
  • Alleen is het wel zo dat diegenen die rond de tafel zitten in de wetgeving fabriek allen zeker boven modaal zitten dus evt in hun eigen vlees moeten snijden !
  • Denk er is over en laat wat horen, als het even kan niet bij mij maar daar waar de boetetarieven worden verzonnen!
Geplaatst

Dat de boetes tegenwoordig niet mals zijn, daar ben ik het wel mee eens.

Echter, de overtreding mag niet gewaardeerd worden op het feit of iemand een beneden-/bovenmodaal inkomen heeft.

Je hebt nu eenmaal iets gedaan wat niet mag binnen onze wetgeving. Het zou bijna van discriminatie getuigen, wanneer

iemand met een klein inkomen minder hoeft te betalen. De overtreding die je maakt blijft toch gewoon hetzelfde?

Het is alleen dat de grootverdieners dit minder merken in hun portemonnee en niet zo snel minder hard zullen rijden of

anderszins. Dat is pas a-sociaal!

Geplaatst

Vrij vertaald voor oude knarre:

Parkeren bij bordje : INVALIDE PARKEERPLAATS kost 349 Euro!   :no:= niet leuk

Wacht even, dus als je invalide was geweest had je de boete niet gekregen ? Pure discriminatie :-)

Geplaatst

Gisteren een vakantie foto uit Köln (Keulen) opgestuurd gekregen , schijnbaar na de wintersport met die nieuwe duitse iets te hard gereden (118 ipv 100) koste "maar" 30 €

Geplaatst

de laatste post die ik verwachte kwam ook niet, maar uiteindelijk toch weer wel ze hadden hem in mijn buurvrouw der gleuf gestopt ;)

Geplaatst

Wat wordt het toch mooi met al dat WIT op straat. Verder met de rio nog geen stortingen op de staatskas gedaan. Met mijn vorige een audi TT quattro cabrio was het regelmatig raak. Ook een keer rijbewijs kwijt na een piekmeting van 210km

Geplaatst

Wat wordt het toch mooi met al dat WIT op straat. Verder met de rio nog geen stortingen op de staatskas gedaan. Met mijn vorige een audi TT quattro cabrio was het regelmatig raak. Ook een keer rijbewijs kwijt na een piekmeting van 210km

Een voordeel de 210 haal je met een Rio niet  ;)

• Like 2
Geplaatst

Mijn eerste (en tot nu toe enige) boete met de Rio was toen ik werd geflitst, met 5km te hard binnen BB, onderweg naar de rechtbank omdat ik voor moest komen wegens een snelheidsovertreding van 60km (na correctie) met de motor.

Boete Rio: € 30,-

Boete motor: € 750,-  :death:

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Heb maar 3 bekeuringen gehad en geen van deze in de Rio:

1x 30 euro (4km/h te hard op trajectcontrole)

1x 20 te hard (geflitst - gaat van 80 naar 50 en weer terug)

1x 50 (parkeren zonder kaartje)

verwacht met de Rio wel wat te krijgen :angel:

Geplaatst

Mijn vrouw hier door het rode licht met de picanto even 237 euries af mogen tikken! Ik heb de foto maar opgevraagd daar ik niet snap dat ze die bromtol op de foto hebben gekregen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...