Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2 weken geleden 2 binnen gekregen, de eerste van dit jaar. Allebei 88km/u na correctie 85km/u op de A10 traject controle 2x 35 euro :hammer:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Teveel om op te noemen.......

Laatste was met De Soul, Oostenrijk vignet niet op de goede plaats geplakt. Contant aftikken €200,-

Hoogste snelheid waarmee ik geflitst ben..... 274 KMh in zuid Frankrijk. Gelukkig niet staande gehouden en boete betaald door de opdrachtgever. ( 2x ook voor mijn collega )

Geplaatst

Teveel om op te noemen.......

Laatste was met De Soul, Oostenrijk vignet niet op de goede plaats geplakt. Contant aftikken €200,-

Hoogste snelheid waarmee ik geflitst ben..... 274 KMh in zuid Frankrijk. Gelukkig niet staande gehouden en boete betaald door de opdrachtgever. ( 2x ook voor mijn collega )

Die 274 km/h zal niet met de Kia geweest zijn

Geplaatst

laat ik het afkloppen :P de bekeuring voor wildplassen tijden de meeting is nog niet binnen :P

er zijn leden die hiervan foto bewijs hebben :(

Gast Warmentuuter
Geplaatst

laat ik het afkloppen :P de bekeuring voor wildplassen tijden de meeting is nog niet binnen :P

er zijn leden die hiervan foto bewijs hebben :(

Nee deze troef houden we nog ff achter de hand. ha,ha,ha,ha,ha

Geplaatst

Ik krijg al jaren geen kerstpakket meer van het CJIB. Maar degene die me altijd bij zal blijven was ca. 13 jaar geleden in Eindhoven.

Het bedrag weet ik niet meer (weet nog wel dat het veel was), maar ik was geflitst bij een stoplicht en ik kreeg er 3: te hard, door rood en geen gordel.

Geplaatst

Ik krijg al jaren geen kerstpakket meer van het CJIB. Maar degene die me altijd bij zal blijven was ca. 13 jaar geleden in Eindhoven.

Het bedrag weet ik niet meer (weet nog wel dat het veel was), maar ik was geflitst bij een stoplicht en ik kreeg er 3: te hard, door rood en geen gordel.

te hard rijden zal je met de GT niet gaan gebeuren ;):P

Geplaatst

Nop in een A8 W12 en mijn collega in een RS4

Nice

Geplaatst

De laatste is een snelheidsboete in regio Middelburg. Ik dacht dat het een 60 weg was, was het dus een 50 weg. 5 km na correctie... Ik heb een vloek met flutboetes van 3/4 km te hard, vooral op de N65 als ik haast heb en niet op zit te letten (ze staan daar echt om de kilometer). Nog nooit exorbitant hoge bedragen gehad (afkloppen!).

• 1 maand later...
Geplaatst

Zojuist boete binnen gekregen, 87 km op 80km weg, na correctie 4km te hard, 30 euro.

wat zal ik er van zeggen , eigen schuld dikke bult.

Gast Vitara 2
Geplaatst

2 weken geleden in Duitsland geflitst, denk iets van 5 tot 10 KMh te hard. Nu maar afwachten

Geplaatst

Zojuist boete binnen gekregen, 87 km op 80km weg, na correctie 4km te hard, 30 euro.

wat zal ik er van zeggen , eigen schuld dikke bult.

Dit zijn van die "flauwe" bekeuringen. Laten ze zich richten op de notoire hardrijders.

Die "echte" snelheidsovertreders, rechts inhalen etc. Dát zijn de gevaarlijke weggebruikers.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ben het met je eens maar had ik maar beter moeten opletten.

grt. oude

Geplaatst

vorige week boete gekregen bij wegrestaurant Veenendaal toen ik koffie wilde halen 

De Flikken  zaten al 20 minuten achter mij aan. zonder knipperlicht sirene of stopbordje

het viel hun op dat ik steeds 130 reed en dan ineens 100

ik had een radardetector aan board boete 420 euro  plus in beslagname.

radardetector_zpsc726c789.jpg

• Like 1
Geplaatst

Blackie,

Je kunt toch niet verwachten, dat ze de zwaailichten en sirene aanzetten, dan pakken

ze nooit meer iemand. Dat ze je twintig minuten hebben gegeven vind ik nog sportief.

Geplaatst

ja achteraf lachten wij er ook om maar is wel veeeeel geld  de detector koste ook nog eens 600 euro

dus ben effe 1000 euro kwijt

Geplaatst

Ach, maak er een sport van om bij elke 100km controle 107 te rijden en dan je middelvinger te tonen.

Zij hun foto, jij je lol en kost geen drol :-)

• Like 1
Geplaatst

2 weken geleden in Duitsland geflitst, denk iets van 5 tot 10 KMh te hard. Nu maar afwachten

Dat valt wel mee, denk ongeveer 20 euro. Duitsland is nog betaalbaar en je moet zichtbaar op de foto staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...