Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oeps, op 18 november bij Keulen 15 km te snel gereden.

Kreeg dat deze week via een brief van de Oberburgermeister van Keulen te horen.

Kostte slechts 20 euro.

Zonde van het geld maar ik noem het "slechts" omdat dat me in Nederland 112 euro gekost zou hebben.

En dat doet een tikkie meer pijn

Geplaatst

NU we het toch over Duitsland hebben: Schiet me ineens te binnen dat ik daar ook een flip heb gehad met mijn Pica. Ergens in 2012 110 km/h op een 80-stuk. 3x foto ontvangen en toen verhuisd en nooit weer wat van gehoord :ninja:

Niet dat de verhuizing was om onder de boete uit te komen hoor, haha :P

Geplaatst

NU we het toch over Duitsland hebben: Schiet me ineens te binnen dat ik daar ook een flip heb gehad met mijn Pica. Ergens in 2012 110 km/h op een 80-stuk. 3x foto ontvangen en toen verhuisd en nooit weer wat van gehoord :ninja:

Niet dat de verhuizing was om onder de boete uit te komen hoor, haha  :P

Wordt binnenkort bij de grens wel verrekend met je  :wink:  :-)

Misschien langer vakantie dan gepland  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wat een brave mensen hier allemaal. Die van mij zijn helaas niet meer op 2 handen te tellen. Heb ongeveer 15 jaar mijn rijbewijs.

Het zijn allemaal boetes voor te hard rijden en meestal rond de €100,- overtredingen rond de 10 km te hard dus niet echt extreem maar wel zonde van het geld. Mijn hoogste is jaren geleden in Belgie. Was toen 600 gulden en gelijk aftikken. Toen ben ik wel ziek geweest. Mijn laatste is van december 2013 voor 12 km te hard op de A73. Ik geloof iets van €96,- de foto heb ik opgevraagd dus zodra die binnen is zal ik hem posten.

Geplaatst

Wordt binnenkort bij de grens wel verrekend met je  :wink:  :-)

Misschien langer vakantie dan gepland  :-)

Grtz.

Specialmade

Aan de ene kant terecht, aan de andere kant onterecht. Met name omdat zij mij voor 1 overtreding maar liefst 3x een aankondiging sturen in het Duits, zonder acceptgiro. Hadden ze die meegestuurd, was hij allang betaald. En wij zijn nu meer dan een jaar geleden verhuisd. Conclusie, mijn adres is bekend. Laat ze maar een acceptgiro sturen... :)

Wordt ik aangehouden, ja dan betaal ik. Ben benieuwd naar "ze german" manier van verhuisberichten door krijgen :o

Geplaatst

Valt bij ons gelukkig wel mee (tegenwoordig dan!!)

Met de Soul (sinds 2009 in ons bezit)  slechts eenmaal een parkeerboete.

Uit de tijd dat ik nog internationaal chauffeur was en de truck,s nog niet begrensd waren staat mijn record op 28 stuks op één zondag  , tussen Spielfeld Oostenrijk en Evzoni Grens Griekenland , iets van 1050 km.

Kostte mij toen iets van ongeveer 40 gulden en vier pakken koffie voor alle 28 prenten.

Ging de meest keren van , stopteken krijgen , afremmen , deur open en gelijk een dinarbiljet in de uitgestoken hand duwen en het gas er weer op.

A-sociaal e/o levensgevaarlijk zouden de rijstijl en inhaalcaperiolen tegenwoordig genoemd worden maar bedenk wel dat dit de normale gang van zaken was in het tijdsbeeld van toen.

Geplaatst

Bigwade denk ik, die wil naar de 10.000 :-)

Nee zeg.

Er loopt hier vast zo'n exel-tiepje rond die dit wil bundelen..

Geplaatst

Zelf één dingetje van ±60 eu (ietsje te hard op A27), maar mevrouw bigwade deed een rood stoplichtje in Amersfoort, nog één in Utrecht, paar keer 5-7km te hard en een onterechte parkeerboete in Delft.

De laatste doet zeer, want aantoonbaar onjuist maar het is ons betaalbonnetje tegen het woord en visuele observatie van een „ongeletterde BOA”.

U mag het voor laten komen, maar dan betaald u een fors bedrag griffiekosten, dat werk.

Totaal ca ±6-700 eu sinds 2008.

Beetje jammer, dat wel

Geplaatst

kWas m al vergete maar in de archieve kwam ik m vandaag weer tege en een vette waarschuwing voor allemaal: vorig jaar in Maart, met n suffige kop, geparkeerd bij n bordje INVALIDE PARKEERPLAATS, vlak bij de ingang van Appie Heyn in RottugdamHoogvliet, ech niet gezien anders dan doet ik dat niet. Bij terugkomst een volledig automaties opgemaakte bon achter de wisser voor de suffersprijs van 349 euroos. Was in januari net verhoogd met 100%.

Dus maar 2 bonnetjes vorig jaar....... :-( :-(

Geplaatst

Vrij vertaald voor oude knarre:

Parkeren bij bordje : INVALIDE PARKEERPLAATS kost 349 Euro!   :no:= niet leuk

Geplaatst

20 euroos voor 15 km te snel??? HIER ligt nog een taakje voor t Europese parlement.

Helemaal met je eens. Ook de Nederlandse boetes moeten naar het Duitse niveau.

• 2 weken later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het wordt erg stil.

tja, ik durf niet meer.

De speedlimiter staat aan nu :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...