Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo beste mensen,

Ik ben hier nieuw, ben nu in het bezit van een niet-Kia en ben van plan een Kia Rio te kopen (nieuw of occasion, ben dr nog niet uit..)

Ik heb een aantal vragen mbt tot modificaties, ik zal eerst de zoekfunctie gebruiken en mocht ik echt niet kunnen vinden zal ik een topic starten.

Mvg.

Sjonster

Geplaatst

hallo Sjonster

en welkom hier op het forum

ben benieuwd wat het gaat worden 

en voor modificaties en vragen zit je zeker goed hier 

voor nu veel lees plezier er is genoeg te lezen hier

Geplaatst

Welkom hier

Zoeken gaat het beste via google met "kiaclub.nl+zoekterm"

Een hartelijk en warrum welkom, ook van mij hier opt Kiaforum en veel succes int make van je keuze. Dat het moeilijk is kan ik me indenke want n half jaar ofzo geleden zaten wij in dezelfde situatie. De ene keus heeft voordele op de andere en omgekeerd, dan ook. Wij kozen toen voor n nieuwe, zie avatarretje. Nog n advies: als je gaat zoeke met zoektermen zijn er een aantal streng verboden items, te wete:

witte auto, lepO (omgedraaid leze, schrijf je t goed verkeerd dan word je ge-delete.... :clown: :clown: ), ouwe knarre, muppets ed...... ;)

• 2 weken later...
Geplaatst

Nou beste mensen, het is een jong gebruikte Kia Rio 1.2 met een Super Pack geworden uit december 2012. Ik kan hem dinsdag a.s. ophalen en ben er heel blij mee! :D, ik heb al contact met (volgens mij) dè (of 1 van de 2) Pimpmaster(s) die weet(weten) alles van het 'pimpen' van de Kia. Ben nu al zeer te spreken over de behulpzaamheid van de medeforum-gebruikers!, dat is niet overal zo!

Wanneer het weer het toe laat, zal ik ook eens wat foto's schieten en posten. (alsof er nog geen witte super pack op 't forum aanwezig is, maar dat even terzijde)

Gr. 

Geplaatst

hhahahah klopt dat was ikke dus en het gaat helemaal goed komen (we houden van behulpzaam)

en ja hoor ook fotos van een mooie witte rio zijn gewoon welkom en zien we graag (ondanks dat er hier zijn die wit geen kleur vinden)

Geplaatst

officieel is wit ook geen kleur, maar we noemen het wit, dus het word gedoogd als kleur... denk ik....

Ik vind het een leuke ''kleur'', heel handig met die zomerse temperaturen hier in Nederland..... *gaap*

• Like 1
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...