Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Niet zo smart key

Ga naar de oplossing Opgelost door xtra40,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb het keyless entry pakket, en daar krijg je een sleutel/hanger (smartkey) bij die je in je tas kan stoppen of bij je kunt dragen,......maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo smart.

Ik heb hem aan mijn sleutelbos hangen samen met mijn andere sleutels.

Helaas ligt hij meer op straat dan dat hij aan mijn sleutelbos blijft hangen. 

Dit komt doordat het knopje (om de sleutel los te koppelen) aan de achterkant uitsteekt.

Zodra, iets, of één van de andere sleutels er tegen aan drukt, dan schuift hij uit elkaar en valt hij van mijn sleutelbos.

Heb de smartkey inmiddels met dubbelzijdig tape in elkaar gezet, dit voorkomt dat hij los komt als je het knopje in drukt.

Ook de Unlock knop functie is @#$@#!, want hij steekt uit. 

Het is dus al meerdere keren voor gekomen, dat ik de auto handmatig (op de deurkruk) op slot doe,

maar als ik weg loop de auto weer wordt geopend, omdat iets, of één van de andere sleutels aan de sleutelbos (die ik in mijn broekzak heb) de unlock knop indrukt.

Ik snap niet dat ze erg geen afdekkapje overheen gemaakt hebben die dat voorkomt.

• Oplossing
Geplaatst

dit probleem komt mij wel bekent voor en heb ik opgelost door voor een paar euro een mooi lederen hoesje te kopen op ebay

nu is het niet meer gebeurt en kan ook niet meer gebeuren 

561550_107723972717806_449679243_n.jpg

53030_107723996051137_1084614173_o.jpg

heb je meteen  vliegen in een klap en je sleutel kan niet meer uit elkaar vallen en je sleutel is is beschermt 

http://www.ebay.nl/itm/140898974929?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Geplaatst

ziet er uit als een dwangbuis voor een sleutel ? maar mooi is het dus echt niet :P wat wel handig is dat je er ook nog iets aan heb hangen waar KIA opstaat, zo weet je iedere keer wel wat voor merk auto je heb :P dat kan handig zijn.... denk ik. 

Geplaatst

Tja, als ze het verschijnsel Smart gaan benadrukken gaat er wel eens wat fout.

Zo jammer dit dan weer..... vengasi_zps0f2f9e17.jpg

• Like 1
Geplaatst

Meer een kuisheidssleuteletui.....het ziet er wel netjes afgewerkt uit voor zo'n klein etuitje.

Geplaatst

Doe niet zo ordinair,....zoiets noem je een Etui !  :tt2:

dus mijn onderbroek heet  lingerie ik zei het toch al eerder in andere posts :P

Geplaatst

ik heb wel eens gezocht naar een hoesje voor de sleutel, maar je kom al snel op krokodillen leer enzo terecht, maar het noet ook functioneel zijn toch ?

Geplaatst

ja hoor gelukig wel en anders word het tijd om te gaan wissen 

en wij maar denken dat het een democratisch forum is :P maar de mods wissen wat niet  in het straatje past :P

Geplaatst

Je moest eens weten, zelfs sommige identiteiten worden gewist....pas maar op!

• Like 1
Geplaatst

en wij maar denken dat het een democratisch forum is :P maar de mods wissen wat niet  in het straatje past :P

zo als dit soort onzin (topic vervuiling) kan inderdaad wel weg gehaalt worden dit heeft niks met het topic te maken en soms is het gewoon nodig om de  grootse onzin even te verwijderen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...