Picanto Bram Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Ik heb het keyless entry pakket, en daar krijg je een sleutel/hanger (smartkey) bij die je in je tas kan stoppen of bij je kunt dragen,......maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo smart. Ik heb hem aan mijn sleutelbos hangen samen met mijn andere sleutels. Helaas ligt hij meer op straat dan dat hij aan mijn sleutelbos blijft hangen. Dit komt doordat het knopje (om de sleutel los te koppelen) aan de achterkant uitsteekt. Zodra, iets, of één van de andere sleutels er tegen aan drukt, dan schuift hij uit elkaar en valt hij van mijn sleutelbos. Heb de smartkey inmiddels met dubbelzijdig tape in elkaar gezet, dit voorkomt dat hij los komt als je het knopje in drukt. Ook de Unlock knop functie is @#$@#!, want hij steekt uit. Het is dus al meerdere keren voor gekomen, dat ik de auto handmatig (op de deurkruk) op slot doe, maar als ik weg loop de auto weer wordt geopend, omdat iets, of één van de andere sleutels aan de sleutelbos (die ik in mijn broekzak heb) de unlock knop indrukt. Ik snap niet dat ze erg geen afdekkapje overheen gemaakt hebben die dat voorkomt. Quote
Oplossing xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Oplossing Geplaatst 7 Februari, 2014 dit probleem komt mij wel bekent voor en heb ik opgelost door voor een paar euro een mooi lederen hoesje te kopen op ebay nu is het niet meer gebeurt en kan ook niet meer gebeuren heb je meteen vliegen in een klap en je sleutel kan niet meer uit elkaar vallen en je sleutel is is beschermt http://www.ebay.nl/itm/140898974929?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Tja, als ze het verschijnsel Smart gaan benadrukken gaat er wel eens wat fout. 5 Quote
Picanto Bram Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 ik opgelost door voor een paar euro een mooi lederen hoesje te kopen op ebay Helemaal top !, Da's precies wat er nodig is !! Die gaan we bestellen !! Wel jammer dat zoiets nodig is Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ziet er uit als een dwangbuis voor een sleutel ? maar mooi is het dus echt niet wat wel handig is dat je er ook nog iets aan heb hangen waar KIA opstaat, zo weet je iedere keer wel wat voor merk auto je heb dat kan handig zijn.... denk ik. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ziet er uit als een dwangbuis voor een sleutel ? maar mooi is het dus echt niet echt wat voor jou dus ??? Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 echt wat voor jou dus ??? ik zei dat het niet mooi is, maar daarom kan het nog wel functioneel zijn Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Tja, als ze het verschijnsel Smart gaan benadrukken gaat er wel eens wat fout. Zo jammer dit dan weer..... 1 Quote
Picanto Bram Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 ziet er uit als een dwangbuis voor een sleutel ? Doe niet zo ordinair,....zoiets noem je een Etui ! 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Meer een kuisheidssleuteletui.....het ziet er wel netjes afgewerkt uit voor zo'n klein etuitje. Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ik zei dat het niet mooi is, maar daarom kan het nog wel functioneel zijn En beter voor je zak ! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Doe niet zo ordinair,....zoiets noem je een Etui ! dus mijn onderbroek heet lingerie ik zei het toch al eerder in andere posts Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 En beter voor je zak ! tenzij die rode stik ijzerdraad is ? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 en voor de mensen met een vochtige zak zijn er ook silicone hoesjes te verkrijgen http://www.ebay.nl/itm/KIA-BLACK-CAR-SMART-KEY-COVER-CASE-PROTECTOR-RIO-SPORTAGE-PICANTO-SOUL-FORTE-/281225522151?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item417a58ebe7 Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Knap, we zitten nog wel steeds op het onderwerp Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ja hoor gelukig wel en anders word het tijd om te gaan wissen 1 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 dit is een topic wat mij wel ligt, beschermende hoesjes Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ik heb wel eens gezocht naar een hoesje voor de sleutel, maar je kom al snel op krokodillen leer enzo terecht, maar het noet ook functioneel zijn toch ? Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 ja hoor gelukig wel en anders word het tijd om te gaan wissen en wij maar denken dat het een democratisch forum is maar de mods wissen wat niet in het straatje past Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Je moest eens weten, zelfs sommige identiteiten worden gewist....pas maar op! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 en wij maar denken dat het een democratisch forum is maar de mods wissen wat niet in het straatje past zo als dit soort onzin (topic vervuiling) kan inderdaad wel weg gehaalt worden dit heeft niks met het topic te maken en soms is het gewoon nodig om de grootse onzin even te verwijderen Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 dan moet je niet het topic maar de persoon verwijderen Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Da's bij jou sleuteltechnisch wat lastig, denk ik zo. Gaan we doen ? Slotje oid ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.