xtra40 Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Het is dus echt mogelijk om er op te bouwen 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theomonika Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 ojee laat dit maar niet aan Henk Picanto zien 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Sta je dan bij het stoplicht met je snelle dure auto wordt je kwijt gereden door een picanto, tof:) Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Dat is mij ook al eens gebeurd toen ik met m'n Leon voor 't stoplicht stond en er een Lupo naast me stopte. Gastje wilde een sprintje doen. Ik wist zeker dat dat geen probleem zou zijn (want ik heb 280 PK en wat heeft zo'n Lupo nou eenmaal???) Nou... die Lupo had 260 PK en weegt geen drol, dus met z'n betere gewicht/pk ratio ging die er vandoor! (lesje nederigheid en deuk in ego verder... don't judge the book by it's cover) 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonzie Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Ik snap alleen niet waarom men de 1.0 van een turbo voorziet, en niet de 1.2. Dan heb je nog meer vermogen.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 fonzie, op 04 Maart 2014 - 16:12, zei:Ik snap alleen niet waarom men de 1.0 van een turbo voorziet, en niet de 1.2. Dan heb je nog meer vermogen.! Ik kan me alleen bedenken dat er bij de 1.2 geen ruimte genoeg over is in de motorruimte voor de turbo? Zou het anders ook niet weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Ziet er spannend uit, enig idee van het vermogen? Lijkt me dat je zonder aanpassingen aan drijfstangen e.d. niet verder als een peekaatje of 100 komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 volgens mij broeit Xtra er al op om dat ook in de Rio te modificeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Het is dus echt mogelijk om er op te bouwen Zit dit dan nog niet in jullie pimp pakket ? Huur es een halletje voor weinig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 nu weet ik eindelijk waarom ik die gele buizen onder mijn motorkap heb 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
richardthai Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Is dat te koop of alleen voor de show. Torcon racing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ki'aad Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Dr is veel werruk van gemaak: voor de footoos hebbe ze de voorkant dr af gehaald en dan zie je professioneel laswerk en dito geboge pijpe. Torcon racing doet nog meer: dit is de "bolt on kit" 100PK en 16kg/m trekkracht bij 0,6 bar turbodruk. Zelluf in te bouwe???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Leuk voor de show of als reclame,maar kan me niet voorstellen dat iemand serieus veel geld betaald voor een Picanto turbo. Het blijft een 1.0,al bouw je er 4 turbo´s in,een monster zal het niet worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Wel knap hoe ze dat allemaal zo hebben kunnen inbouwen in de beschikbare ruimte. Geweldig ding om te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ki'aad Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Leuk voor de show of als reclame,maar kan me niet voorstellen dat iemand serieus veel geld betaald voor een Picanto turbo. Het blijft een 1.0,al bouw je er 4 turbo´s in,een monster zal het niet worden. Ja John, wat mij betreft heb je ech helemaal gelijk. Daar ben ik, denk ik, ook veel te nuchter voor maar dr zijn nou eenmaal mense die met een niet te groot budget toch iets "aparts" onder de kurk wille hebbe. Zolang er wat geld over is bij die personen, zijn het toch ook weer boterhamme voor anderen. En net als Smart kan ik ook volop geniete van de techniese hoogstandjes in zo'n machientje. Ennuh ... waarom ik daar zo van kan geniete? Als klein jochie kreeg ik n Meccano-doos ... daar begon die geprogrammeerde belangstelling bij mij allemaal mee... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ouwe Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Het is dus echt mogelijk om er op te bouwen Ziet er ontzettend mooi uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts