sander-utreg Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Hallo... de laatste tijd is mij opgevallen dat in de motor een hoge toon zit. Het is een soort van fluit / blaas geluid. Als ik 100 km/h op de snelweg zit hoor je een constante toon. Hoe hoger de toeren, hoe harder het geluid. Kan het zijn dat dit gewoon een normaal geluid is dat van de motor af komt>?? Zit er toevallig een turbo op? Dus als ik de koppeling intrap dan hoor je niks meer. Het kan ook een soort van zingend geluid zijn Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 misschien handig om even te vermelden wat of welke motor je hebt ?? er zijn er met turbo ja maar of jij dat ook hebt ??? Quote
sander-utreg Geplaatst 4 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2014 kia rio 1.2 cvvt - eind 2013 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 nou dan heb je in elk geval geen turbo maar er kan altijd een slang los of iets anders aan de hand zijn ik zou er niet als te lang mee blijven rijden en even langs de dealer gaan om hun even te laten kijken we kunnen met zijn alle wel gaan gokken wat het is maar daar ben je niet mee geholpen Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 en je zit ook nog eens ruim in de garantie Quote
sander-utreg Geplaatst 4 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2014 haha idd. zelf denk ik dat het een normaal geluid is hoor. het is natuurlijk een relatief kleine motor voor het vermogen, dus dat maakt meer geluid. Quote
Jack_z Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 ik moest bij de pica ook in het begin even wennen aan het motor geluid, maar nu 3 maanden verder vind ik het wel lekker klinken eigenlijk, het 3 pittertje maakt zelfs een lekker broem broem geluidje als je even flink in de toeren gaat Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 de rio heeft geen 3 cillinder ??? en hoort ook niet te fluiten doet de mijne ook niet Quote
Sjonster Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Die van mij fluit ook niet.. ik wel af en toe naar bepaalde mooiheden... 3 Quote
Jordan Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Ach even de radio iets harder zetten en dan hoor je het fluiten ook niet 1 Quote
Jack_z Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 de rio heeft geen 3 cillinder ??? en hoort ook niet te fluiten doet de mijne ook niet ik bedoelde ook niet de rio, maar mijn Pica, ging mij erom dat het anders klinkt ? Quote
mcbeef Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 De motor van mijn Rio maakt ook geluid, eigenlijk komt het alleen voor nadat deze gestart is. Eenmaal afgezet is het geluid ook weg... 3 Quote
Huizebakker Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 De motor van mijn Rio maakt ook geluid, eigenlijk komt het alleen voor nadat deze gestart is. Eenmaal afgezet is het geluid ook weg... Jij hebt zeker ook ruitenwissers aan de binnenzijde van je voorraam. Quote
mcbeef Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Jij hebt zeker ook ruitenwissers aan de binnenzijde van je voorraam. Nee spatlappen srry, was flauw 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.