Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vandaag mijn privacy shades er even ingezet daarna stukje rijden en vanwege die dingen mocht ik op alle afgesloten wegen voor die wereld leiders rijden :P maar het is teveel geld voor wat je ervoor krijg :P

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over....

Hoe heb jij t vast gemaakt?

Groetjes amber

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol.

Gek genoeg met Amber wel :-)

Heren toch.....

• Like 2
Geplaatst

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over....

Hoe heb jij t vast gemaakt?

Groetjes amber

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

ik heb een 3 deurs dus dat zit anders :P de zijramen achter kon ik ze zo indrukken geen clipjes nodig

Geplaatst

Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol.

Gek genoeg met Amber wel :-)

Heren toch.....

Niet slecht voor een vrouw op een auto forum he

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hoi.

Welkom veel geluk met u nieuwe witte auto.

Zelf heb ik ook een witte  kia picanto  ta bevalt goed.

Gerrie     :tt1: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...