Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vandaag mijn privacy shades er even ingezet daarna stukje rijden en vanwege die dingen mocht ik op alle afgesloten wegen voor die wereld leiders rijden :P maar het is teveel geld voor wat je ervoor krijg :P

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over....

Hoe heb jij t vast gemaakt?

Groetjes amber

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol.

Gek genoeg met Amber wel :-)

Heren toch.....

• Like 2
Geplaatst

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over....

Hoe heb jij t vast gemaakt?

Groetjes amber

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

ik heb een 3 deurs dus dat zit anders :P de zijramen achter kon ik ze zo indrukken geen clipjes nodig

Geplaatst

Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol.

Gek genoeg met Amber wel :-)

Heren toch.....

Niet slecht voor een vrouw op een auto forum he

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hoi.

Welkom veel geluk met u nieuwe witte auto.

Zelf heb ik ook een witte  kia picanto  ta bevalt goed.

Gerrie     :tt1: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...