amberpicanto Geplaatst 25 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2014 vandaag mijn privacy shades er even ingezet daarna stukje rijden en vanwege die dingen mocht ik op alle afgesloten wegen voor die wereld leiders rijden maar het is teveel geld voor wat je ervoor krijg Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over.... Hoe heb jij t vast gemaakt? Groetjes amber Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol. Gek genoeg met Amber wel Heren toch..... 2 Quote
Jack_z Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen maar de zijruiten kreeg ik toch niet erg vast met 2 lange clipjes onderaan een 1 korte bovenaan. Hoe heb jij dit opgelost? Ben even naar de kia dealer bij mij om de hoek gegaan en een monteur heeft nu 1 lange clip boven, 1 korte een 1 lange onderaan gedaan. Nu blijft het wel zitten. Toch vind ik het vreemd. Heb t ook 1 korte clip over.... Hoe heb jij t vast gemaakt? Groetjes amber Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk ik heb een 3 deurs dus dat zit anders de zijramen achter kon ik ze zo indrukken geen clipjes nodig Quote
amberpicanto Geplaatst 26 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2014 Ohw oké tnx Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
amberpicanto Geplaatst 26 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2014 Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol. Gek genoeg met Amber wel Heren toch..... Niet slecht voor een vrouw op een auto forum he 3 Quote
Remmelink Geplaatst 7 April, 2014 Geplaatst 7 April, 2014 Hoi. Welkom veel geluk met u nieuwe witte auto. Zelf heb ik ook een witte kia picanto ta bevalt goed. Gerrie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.