Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal. Ik ben Amber, 33 jaar en sinds vorig jaar september in het bezit van een mooie witte picanto waar ik super blij mee ben. Ik woon in Eindhoven. Ik heb afgelopen maandag een zonneschermset gekocht bij autozonweringshop.nl en kreeg meteen 10% korting. Misschien een leuke tip voor anderen?

Groetjes Amber

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@Amberpicanto,

Welkom op dit forum en veel lees en post plezier.

Natuurlijk ook veel rijplezier en veilige kilometers met je Picanto.

Zo'n zonweringset, van autozonweringshop.nl staat heel goed in

een Picanto en is super handig te plaatsen of verwijderen.

En 10% korting, voor kia-club leden is standaard bij autozonweringshop.

suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@specialmade:

Bedankt voor je reactie! Het enige wat wel jammer is, is dat de achterruit uit 2 delen bestaat. Maar dat zal wel niet anders kunnen. Toch vraagt mij Kia dealer er 125 voor en ik hem m nu stukken goedkoper!

Een vraagje: sedes Kia Sittard heeft wel een code nodig voor de korting. Weet jij wie die voor hun heeft?

Groetjes

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@amberpicanto,

Dat de achteruit uit twee delen bestaat is inderdaad een feit. Dit is voor zowel de Picanto

als voor de Sportage. Dit zie je na een paar dagen niet eens meer.

Als je bij Seddes (autozonweringshop.nl) besteld dien je even een

mailtje te sturen met daarin de melding dat je Kia-club lid bent (o.v.v. nickname en banknr).

Zij storten dan het kortingsbedrag terug op je bankrekening.

Overigens heb ik zeer goede ervaring(en) met dit service gerichte bedrijf.

En nee, ook hier heb ik geen aandelen   :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@Specialmade,

Dat klopt. Dat heb ik ook gedaan maar seddes vroeg mij om op het forum te vragen wie een kortingscode heeft voor hun!

Groetjes

Geplaatst

Welkom!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

@Specialmade,

Dat klopt. Dat heb ik ook gedaan maar seddes vroeg mij om op het forum te vragen wie een kortingscode heeft voor hun!

Groetjes

Dat heb ik indertijd (juni 2012) geregeld. Wij hebben geen code gekregen maar een vermelding van het lidmaatschap

van Kia-club en de nickname zou voldoende zijn om in aanmerking te komen voor de korting.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

amber welkom op het forum, ik heb gisteren mijn setje privacy shades binnen gekregen ik wist alleen niet dat er een korting regeling bestond

Geplaatst

amber welkom op het forum, ik heb gisteren mijn setje privacy shades binnen gekregen ik wist alleen niet dat er een korting regeling bestond

Als ze van dezelfde leverancier afkomen kun je (nog steeds) een mailtje sturen met de bovengenoemde informatie.

Je krijgt dan alsnog je korting teruggestort op je rekening (of op mijn bankrekening)  :-)  :wink:

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Veel plezier met je nieuwe auto

Dat witte, daar kun je wat aan doen :-)

Wrappen/plastidip etc.

Geplaatst

Dat witte, daar kun je wat aan doen :-)

Wrappen/plastidip etc.

Aflakken.....

Welkom op het forum Amber, veel lees- en postplezier toegewenst!

• Like 1
Geplaatst

vandaag mijn privacy shades er even ingezet daarna stukje rijden en vanwege die dingen mocht ik op alle afgesloten wegen voor die wereld leiders rijden :P maar het is teveel geld voor wat je ervoor krijg :P

Geplaatst

Aflakken.....

Welkom op het forum Amber, veel lees- en postplezier toegewenst!

Wie wil wat aan het 'witte' doen? Begrijp het niet helemaal....

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Hahaha.....wij waren jou een beetje aan het plagen.

Een witte 'kleur' werkt op dit forum ongeveer net zoals een rode lap op een stier....tenminste bij sommige forummers.

Geplaatst

Haha! Geeft niet nu snap ik t tenminste. Wit is super mooi! Moet alleen wel vaak wassen. Die forummers hebben uiteraard geen smaak ☺

Geplaatst

Een reactie van Seddes over de kortingscode:

Hoi Amber,

Dat klopt in 2012 hadden we idd nog geen codes. Graag maken we een code aan, dus mocht je weten wie dat binnen de club is, dan sturen we dat graag door.

Dat is ook makkelijker dan krijgen ze meteen de juiste prijs en hoeft het niet daarna pas terug betaald te worden.

Wie weet meer?

Groetjes

Geplaatst

Een reactie van Seddes over de kortingscode:

Hoi Amber,

Dat klopt in 2012 hadden we idd nog geen codes. Graag maken we een code aan, dus mocht je weten wie dat binnen de club is, dan sturen we dat graag door.

Dat is ook makkelijker dan krijgen ze meteen de juiste prijs en hoeft het niet daarna pas terug betaald te worden.

Wie weet meer?

Groetjes

Ik zal ze wel een mailtje sturen en om de code vragen.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Haha! Geeft niet nu snap ik t tenminste. Wit is super mooi! Moet alleen wel vaak wassen. Die forummers hebben uiteraard geen smaak ☺

Ik vind wit ook zeer mooi.....bij iemand anders :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...