Jump to content

Recommended Posts

Posted

post-1669-0-55647500-1397422088_thumb.jpg  post-1669-0-00489300-1397422130_thumb.png  heb zaterdag een kia ceed sw uit 2013 gekocht zitten stalen velgen onder dus ga voor een setje 17 inch velgen welke van deze twee staat het mooist onder een ceed sw in de kleur dark gun metallic graag meningen ik weet over smaak valt niet te twisten

Posted

@Bob,

Mooi man een ceed sw in de kleur dark gun metallic. Ik zou daar de lichte velgen onder zetten.

Maar zoals je zelf al zegt........over smaak valt niet te twisten.

Suc6 met je nieuwe aanwinst.

Grtz.

Specialmade

Posted

De linker velg heeft volgens mij minder onderhoud nodig. Dus als je niet kan kiezen neem dit in je beslissing mee.

Ik heb zelf vorige week ook nieuwe velgen (Anzio Turn zilver) gekocht, ze lijken een beetje op de linker velg.

23tr05t.jpg

Posted

Gewoon voor de rechtervelg gaan! Krijg je ongeveer zoiets.....

Venga11.jpg

• Like 1
Posted

Mij lijken de rechter de mooiste. Stuur anders eens een berichtje naar member Seafox. Wellicht dat hij ze even onder jouw toekomstige wagen kan fotoshoppen. Heeft hij ook voor mij gedaan en dat maakt de keus een stuk makkelijker...

Posted

.....heb zaterdag een kia ceed sw uit 2013 gekocht.................

Bob, overigens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

• Like 1
Posted

Bob, overigens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

bedankt de aanwinst komt vrijdag pas in mijn bezit (ja fotos komen er ook) ben nog steeds druk met de velgen bezig

Posted

tja de velgen zijn wel aardig ;)

Zo jammer dit dan weer.....

• Like 1
Posted

ja sorry ik moet ook aan mijn imago denken :P

Heb jij die dan...? statler-and-waldorf-muppet-trolls1.gif

• Like 1
Posted

Een harem? Dat hebben alleen de moderatoren op dit forum..... the-moderators-moderator-girls-pool-demo

• Like 1