Specialmade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Dat heb je mooi verwoord Maar als ik dat zou zeggen gaat hij schuimen. Welkom op de negeerlijst Met jou als lijstaanvoerder en Jack_Z als lijst duwer Grtz. Specialmade 4 Quote
jmo Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Dat heb je mooi verwoord Maar als ik dat zou zeggen gaat hij schuimen. Welkom op de negeerlijst ik heb een beetje recht van spreken vind ik, mijn dealer in B word mee door de modder getrokken en dat kan ik niet hebben want hij is OK. 't Zou te gek zijn als KIA zijn dealers op basis van onkunde en klantonvriendelijkheid selecteert, niet in NL en ook niet in B 7 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Kunnen we de rollen beter in omdraaien. We zetten Urbanfoto op de negeerlijst. Een ban kan ook dat is hij gewend. Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ik heb een beetje recht van spreken vind ik, mijn dealer in B word mee door de modder getrokken en dat kan ik niet hebben want hij is OK. 't Zou te gek zijn als KIA zijn dealers op basis van onkunde en klantonvriendelijkheid selecteert, niet in NL en ook niet in B Kijk dat kan ik nou hoogstens waarderen! Als ik de picanootjes en het bier klaar zet, doe ik dan iemand tekort....? 3 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 volgens mij sta ik bij jullie allemaal al op de negeer lijst 4 Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 volgens mij sta ik bij jullie allemaal al op de negeer lijst En wie ben jij als ik vragen mag? 4 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 mmm hier en daar eens wat kraaienpootjes over het wegdek strooien in de achterhoek zo een venga valt wel op tussen de tractoren 3 Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Een ban kan ook dat is hij gewend. Een Ur Ban, haha ! 6 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ja kunnen we nu weer even ON topic gaan ? dus alleen klaag liederen graag Quote
Specialmade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Ik stel voor dat we deze hamer, naast de auw-gurk, in kunnen zetten Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Het gaat wel lekker hier he even ben ik er niet en dan krijg je meteen dit ???? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Het gaat wel lekker hier he even ben ik er niet en dan krijg je meteen dit ???? Ja, waar zat je? Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 die meneer heeft een aantal leden? zal ze niet noemen (Smart en Bigwade) hier uitgemaakt voor muppets, en dat kan gewoon niet, dus in het kader van ongewenste discriminatie zijn er andere clubleden te hulp geschoten Quote
xtra40 Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ja sorry dat is mijn koos naampje voor die 2 1 Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ongewenste discriminatie Is er ook zoiets als gewenste discriminatie dan? Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 als je naar de meeting kom mag je aan me zitten dat zien wij dikke mensen als positieve discriminatie je armen om mij heen zal je toch niet lukken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.