theoc Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Bij mij brandt al geruime tijd het lampje in de airco schakelaar niet meer. Ik ben hierop aan het zoeken geweest, kwam wel een aanbieding voor gebruikte schakelaar tegen, ca 15 euro. En dit forum gevonden! Dus mijn vraag, is dit gemakkelijk zelf te vervangen? Of mijn (bovag) garage vragen bij de jaarlijkse beurt? Picanto 2007 1.0 met airco. Knopje met groen licht bij ingeschakelde airco. Alvast bedankt, Theo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Die 7 jaar garantie tegenwoordig is blijkbaar geen overbodige luxe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoc Posted May 4, 2014 Author Share Posted May 4, 2014 Die 7 jaar garantie tegenwoordig is blijkbaar geen overbodige luxe Toen was het nog geen 7 jaar, en alle beurten bij de dealer was me te duur, dus bovag garage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 denk dat je bovag garage voor een paar euro zo het lampje van de schakelaar kunnen vervangen, zal echt geen fortuin kosten, en volgens mij vallen lampjes toch niet onder de garantie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoc Posted May 4, 2014 Author Share Posted May 4, 2014 Oke, laat het gewoon bij de beurt doen. Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts