Jeroensw Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Over anderhalve week een afspraak gemaakt om een rvs uitlaat op maat te laten maken. Het wordt een dubbele uitlaat een links en een rechts die een stuk in de bumper komen. Hiervoor zal aan beide kanten een uitsparing worden gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe dit er uit komt te zien best moeilijk dat er nergens voorbeelden te vinden zijn. Ben ik dan de enige (gek) die dit wil? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Goed om te horen dat er meer mensen pretig gestoord zijn en van een mooie dubbele uitlaat houden bij wie ga jij het laten maken ?? Quote
Jeroensw Geplaatst 11 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2014 Crooke tuning in bunschoten Quote
kris88 Geplaatst 11 Mei, 2014 Geplaatst 11 Mei, 2014 Ben heel benieuwd hoe het op een ceed uitziet. 2 pijpen of 4? Quote
Jeroensw Geplaatst 11 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2014 2 pijpen ik vind 4 eigenlijk weer net te Quote
Chucky Geplaatst 12 Mei, 2014 Geplaatst 12 Mei, 2014 Over anderhalve week een afspraak gemaakt om een rvs uitlaat op maat te laten maken. Het wordt een dubbele uitlaat een links en een rechts die een stuk in de bumper komen. Hiervoor zal aan beide kanten een uitsparing worden gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe dit er uit komt te zien best moeilijk dat er nergens voorbeelden te vinden zijn. Ben ik dan de enige (gek) die dit wil? Je ben niet de eerste/enige. Zo ziet het er bij mij uit. Na de demper uitlaat gesplitst in 2 pijpen. Het geheel heb ik uitgevoerd in rvs. Bijgesloten miniatuur Quote
Jeroensw Geplaatst 13 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2014 Jaaaaaaa zoiets moet het wel worden alleen zou ik hem net iets hoger laten hangen als dat kan Quote
Chucky Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Jaaaaaaa zoiets moet het wel worden alleen zou ik hem net iets hoger laten hangen als dat kan Ik weet niet of je een trekhaak hebt. Maar bij mij is dit het hoogst mogelijke. De hoogte word beperkt doordat de trekhaakophanging achter de bumper doorloopt. Quote
Jeroensw Geplaatst 14 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2014 Ik heb geen trekhaak en er komt er dus bij deze geen meer onder Er wordt gekeken naar andere demper of t stuk na originele demper. Komen bij jou de uitlaatgassen wel uit beide sierstukken ? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 Ik heb het laten maken bij little in almelo deze heeft bij mij me orginele demper vervangen voor een full duplrx systeem en bijde uitlast einde zijn aangesloten en werken ook heb ik een trekhaak dus dat is ook geen probleem Het zijn echte kunstenaars en een redelijke prijs Quote
Chucky Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 Ik heb geen trekhaak en er komt er dus bij deze geen meer onder Er wordt gekeken naar andere demper of t stuk na originele demper. Komen bij jou de uitlaatgassen wel uit beide sierstukken ? Waneer er geen trekhaak zit/komt kun je ze wat hoger uit laten komen. Ja,bij mij komen ze uit beide uitlaten. Mocht je kiezen om de orginele demper te laten zitten( zoals ik ) ,denk ik wel dat het T-stuk gemaakt moet worden zoals op de foto hier onder. De uitlaatgassen worden hierbij precies doormidden gedeeld als het ware waneer ze de demper verlaten. Quote
Jeroensw Geplaatst 21 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2014 Het was even werk maar ze hebben het erg netjes gedaan vind ik De originele einddemper is er onder gebleven en ze zijn verder gegaan met een t splitsing Quote
Jeroensw Geplaatst 21 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2014 Het was even werk maar ze hebben het erg netjes gedaan vind ik De originele einddemper is er onder gebleven en ze zijn verder gegaan met een t splitsing 3 Quote
mika kjelld Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Het was even werk maar ze hebben het erg netjes gedaan vind ik De originele einddemper is er onder gebleven en ze zijn verder gegaan met een t splitsing dat hebben ze zeker netjes gedaan mooi hoor Quote
xtra40 Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 top dat ziet er goed uit is net even 100 keer netter zo met 2 pijpjes Quote
nederrat Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Nou dat ziet er strak uit mooi hoor En komt er nou ook meer geluid Uit? Quote
arjan gt Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Staat inderdaad erg mooi. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Het was even werk maar ze hebben het erg netjes gedaan vind ik De originele einddemper is er onder gebleven en ze zijn verder gegaan met een t splitsing Dat is inderdaad erg mooi gemaakt. Ziet er goed en strak uit. Niet overdreven want het lijkt gewoon origineel. Grtz. Specialmade Quote
Chucky Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Ziet er netjes uit. De hoogte is zo te zien het zelfde als bij mij,alleen staan ze bij jouw iets meer uitelkaar. Ben toch benieuwd hoe ze/hun het gemaakt hebben ,kun je wat foto's van de onderzijde maken. Enne komt er uit allebei rook (gassen). Quote
Wimis on Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Netjes hoor, nu wil ik ook wel 2 uitlaatpijpjes (waar uit beide rook komt ) Quote
kris88 Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Je had toch gelijk. Twee pijpen staat hem beter. Quote
Jeroensw Geplaatst 21 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2014 De pijp vanaf de standaard demper komt ongeveer in het midden uit daar is gesplitst ik zal morgen even proberen foto's van de onderkant te maken Het geluid is eigenlijk niet veranderd ik vind het wel fijn dat de ceed zo stil is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.