Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na bijna 2,5 jaar Kia Rio te hebben gereden ben ik toch overgestapt naar de Cee'd

Het is de Cee'd GT 5 deurs geworden

Ik heb in de afgelopen tijd en nu nog steeds heel veel plezier gehad van dit forum Kia Rio

Ik zal nu wat vaker op het forum van de cee'd zijn maar wil niet zeggen dat ik toch stiekem mee kijk hoe Theo en Eelco de pimpmasters de Rio's omtoveren

Ik blijf Kia rijden maar ander type

Hier wat foto's voor diegenen die van auto's houden

gr Cees

io0qog.jpg

2rqc3rq.jpg

• Like 2
Posted

Zo! Dat is een hele mooie wagen zeg!  :tt1: Heel veel plezier er mee, maar dat gaat ongetwijfeld wel lukken!

Posted

@Cees,

Jammer hoor om je Rio in te ruilen tegen een Cee'd GT.

Zul je wel spijt van krijgen  :-)  :-)  :-)

Natuurlijk een geintje....mooie auto veel plezier ermee.

Grtz.

Specialmade

Posted

Prachtige auto.

Veel plezier er mee.

w.b. forums; je kunt ook gewoon op "bekijk nieuwe inhoud" (rechts boven in een normale browser) klikken en dan

krijg je alle nieuwe berichten van de hele Kiaclub.nl incl. het café

Veel onderwerpen zoals navi, USB, winterbanden opslag etc zijn voor alle types min of meer het zelfde.

Have Fun !

Posted

Hele mooie auto Cees, geniet ervan. Veel en veilige kilometers toegewenst!

Guest Warmentuuter
Posted

Mooie auto cees.

Veel plezier met de GT.

Guest Vitara 2
Posted

Oké het is geen Rio maar hij is ook wel oké denk ik........

Nee hoor wat een super mooie auto, heel veel plezier er van en veel veilige kilometers

Posted

Zeer mooie tuut! Pas maar wel op met dat stoeprandje :wink:

:(

ja ik weet het dat is een vervelend stoeprandje daar raakte ik de eerste keer mijn velg van mijn ki Rio 2 weken oud
  • Like 1
Posted

Dat is een hele mooie wagen Cees, veel plezier ermee

Posted

ZO hee Cees das een mooie wagen zeg  :tt1:  :tt1:

das wel even wat anders je rio  schitterend hoor 

Eelco Ceed GT is zeker wat anders van 85 pk naar 204 is ook veel stugger en ligt lager op de weg etc 

ik moet wel een opmerking maken de ceed is 7 maanden oud dus niet nieuw maar dat mag de pret niet drukken

Posted

7 maanden is niets dat is gewoon showroom nieuw hoor 

maar al was het een jaar of 2 dan nog blijft het en schitterende wagen 

daar ga je heel veel plezier aan beleven 

Posted

7 maanden is niets dat is gewoon showroom nieuw hoor 

Inderdaad Eelco.

Even off topic..

Ik ben blij dat er mensen zijn (net als wij) die erg zuinig zijn op hun auto.

Uiteraard is het een gebruiksvoorwerp maar wel één waar we heel hard voor gewerkt en gespaard hebben.

Wij hebben sinds een paar maanden een Sportage uit eind 2010. Deze heeft slechts 38.000 km op de teller en is gewoon super bij gehouden.

Mensen (en wijzelf soms ook) denken dat het een hele nieuwe is! (Alleen de autokenners die het jaartal weten adv het kenteken weten beter)

Nu maar hopen dat die klojo's bij de supermarkten dit keer niet met hun autodeur tegen die van ons aanslaan... Bij de Rio hadden we helaas erg veel last van schade wat niet door onszelf was veroorzaakt.. Sommigen zullen ons voor gek verklaren maar tegenwoordig zoeken we ook anders een parkeerplaats uit (een iets bredere plek, op een rustiger plekje, of op een hoekplaats).

Bij deze Cees wens ik je dan ook nog veel (door anderen onnodig gemaakte) schadevrije jaren toe!

Guest Vitara 2
Posted

Mijn eerste KIA soul was de demo van mijn dealer, 10 maanden op kenteken 2750 km op de teller JA 2750 . Scheelde me toen best veel eurotjes. Dus toen ook voor een "2e handsje" gegaan ipv een nieuwe.

En ja ik ben ook zo zuinig op mijn auto dat ik soms gewoon een gevangen ben van mijn auto. Altijd kijken waar ik hem parkeer, kijken wie zijn auto naast die van mij parkeert. Gelijk schoonmaken als hij weer een vuil is ( zowel van binnen als van buiten)

Posted

Mijn eerste KIA soul was de demo van mijn dealer, 10 maanden op kenteken 2750 km op de teller JA 2750 . Scheelde me toen best veel eurotjes. Dus toen ook voor een "2e handsje" gegaan ipv een nieuwe.

En ja ik ben ook zo zuinig op mijn auto dat ik soms gewoon een gevangen ben van mijn auto. Altijd kijken waar ik hem parkeer, kijken wie zijn auto naast die van mij parkeert. Gelijk schoonmaken als hij weer een vuil is ( zowel van binnen als van buiten)

Lourens eens ook kijk ik waar ik mijn auto parkeer het gevoel van gevangen zijn van je auto herken ik ook

mijn vrouw zij toen al ga nu niet boos worden als er een deuk of kras op komt

en eens het is een vervoermiddel