World Cup Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Hallo Pica rijders, Heb intussen 300 km op zitten en pas een halve tank verreden, voor dit segment auto rijdt hij zeker niet verkeerd. De ISG werkt perfect! vindt het steeds leuker worden Vraagje wIe heeft er al ervaring met het vervangen van de kentekenverlichting voor LED, en de interieur verlichting in de auto. ik hoor het graag en welk merk goed is en of kleur de beste optie is. Gr. Eduard alias World Cup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 En graag ook ervaringen of tips voor led-verlichting in de dagrijlampen (die op de plek van de mistlampen dus). Ik heb nu het derde 'gewone' lampje versleten en denk dat led langer mee zou moeten gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Die oplossing zal zeker duurder zijn dan de lampjes van de A-C tion.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blankie01 Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 ik heb deze als binnenverlichting geeft mooi en helder licht http://www.ebay.com/itm/2012-2013-2014-KIA-Picanto-Morning-SuperBright-LED-Interior-Lights-Module-/271120623549?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f200c67bd&vxp=mtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HMB Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Als kentekenverlichting heb ik de 5w12 wedge lampjes vervangen voor 3 punt ledjes, gewoon bij de automat. Binnenverlichting een kleine buislanp (eruit halen voor model) ook ververvangen voor LED, werkt top en ziet er top uit voor €20,- totaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia_21 Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Zal eens wat foto's maken binnenkort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
World Cup Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 Oke thanks voor de info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Ik heb led-verlichting in de mistlampunits en bevalt mij prima. Is volgens mij iets van hb7 ofzo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Geraak je wagen in België door de keuring als je je mistlampen vervangt door ledjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Dat weet ik niet. Ik gebruik de mistlampen met led-verlichting nu wel als dagrijverlichting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Ik denk niet dat je ermee door de keuring komt. Strikt genomen zou dat ook niet mogen, omdat met LED-lampen het lichtbeeld van de gloeidraad-armatuur niet klopt. Overigens is gebruik van mistlicht als DRL (ongeacht de lichtbron) niet toegestaan en kijkend naar de huidige regels waarin er geen andere verlichting mag branden ook niet juist en dus verwarrend... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Ben ik helemaal met je eens, maar ik ben nog nooit aangehouden. Zit met mijn werk bijna naast het politiebureau..... Nee, alle gekkigheid daargelaten, ik gebruik het overdag en ben zichtbaar voor andere weggebruikers. Niet meer en niet minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts