World Cup Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Hallo Pica rijders, Heb intussen 300 km op zitten en pas een halve tank verreden, voor dit segment auto rijdt hij zeker niet verkeerd. De ISG werkt perfect! vindt het steeds leuker worden Vraagje wIe heeft er al ervaring met het vervangen van de kentekenverlichting voor LED, en de interieur verlichting in de auto. ik hoor het graag en welk merk goed is en of kleur de beste optie is. Gr. Eduard alias World Cup Quote
bigmac Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 En graag ook ervaringen of tips voor led-verlichting in de dagrijlampen (die op de plek van de mistlampen dus). Ik heb nu het derde 'gewone' lampje versleten en denk dat led langer mee zou moeten gaan. Quote
bigwade Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 Die oplossing zal zeker duurder zijn dan de lampjes van de A-C tion.. 1 Quote
blankie01 Geplaatst 17 Juni, 2014 Geplaatst 17 Juni, 2014 ik heb deze als binnenverlichting geeft mooi en helder licht http://www.ebay.com/itm/2012-2013-2014-KIA-Picanto-Morning-SuperBright-LED-Interior-Lights-Module-/271120623549?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f200c67bd&vxp=mtr Quote
HMB Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Als kentekenverlichting heb ik de 5w12 wedge lampjes vervangen voor 3 punt ledjes, gewoon bij de automat. Binnenverlichting een kleine buislanp (eruit halen voor model) ook ververvangen voor LED, werkt top en ziet er top uit voor €20,- totaal! Quote
World Cup Geplaatst 18 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Juni, 2014 Oke thanks voor de info! Quote
Smart Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 Ik heb led-verlichting in de mistlampunits en bevalt mij prima. Is volgens mij iets van hb7 ofzo.... Quote
Ysie Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Geraak je wagen in België door de keuring als je je mistlampen vervangt door ledjes? Quote
Smart Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Dat weet ik niet. Ik gebruik de mistlampen met led-verlichting nu wel als dagrijverlichting. Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Juni, 2014 Geplaatst 20 Juni, 2014 Ik denk niet dat je ermee door de keuring komt. Strikt genomen zou dat ook niet mogen, omdat met LED-lampen het lichtbeeld van de gloeidraad-armatuur niet klopt. Overigens is gebruik van mistlicht als DRL (ongeacht de lichtbron) niet toegestaan en kijkend naar de huidige regels waarin er geen andere verlichting mag branden ook niet juist en dus verwarrend... Quote
Smart Geplaatst 22 Juni, 2014 Geplaatst 22 Juni, 2014 Ben ik helemaal met je eens, maar ik ben nog nooit aangehouden. Zit met mijn werk bijna naast het politiebureau..... Nee, alle gekkigheid daargelaten, ik gebruik het overdag en ben zichtbaar voor andere weggebruikers. Niet meer en niet minder. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.