Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hen nog adapters thuis liggen, die ik heb besteld via een webshop. je mag ze overnemen voor €25,- + de verzendkosten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik hen nog adapters thuis liggen, die ik heb besteld via een webshop. je mag ze overnemen voor €25,- + de verzendkosten.

goede avond.

heb je de adapters nog steeds?

heb je er een fotootje van?

dan kom ik ze graag ophalen.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Ik heb nieuwe xenon lampen nodig, één is op sterven na dood. Iemand een goed linkje waar ik 2 nieuwe kan kopen

Geplaatst

Fitting (H7), kleurtemperatuur (bv. 5000K is spierwit), geschikt voor CANbus, afmetingen van de ballasten, of de lamp geschikt is voor reflector ® of voor projectorunits. In dit geval geen R-type. Verder zijn er natuurlijk veel prijs- en kwaliteitverschillen. Heel moeilijk om daar wijs uit te worden. Ik heb laatst eens de reviews van Xenon-kits doorgekeken van Xenonlamp.nl en daar waren 2 op de 15 balasten kapot bij aflevering. Ze werden allen netjes kostenloos vervangen maar dat is voor mij een reden om al bij een andere leverancier te kijken.

Geplaatst

55w is voor halogeen.

35w is voor xenon.

Er is ook 55w xenon beschikbaar maar die mag je in NL niet voeren.

Kost je een hoop centjes als je gepakt wordt en is APK afkeur.

Geplaatst

Ik heb de Rio uit 2015

Indien ik deze lampen wil, gewoon kwestie van Halogeen eruit en dezen erin?

Of moeten er toch aanpassingen gedaan worden ? bv iets ombuigen of tapen..

Geplaatst

Ik heb de Rio uit 2015

Indien ik deze lampen wil, gewoon kwestie van Halogeen eruit en dezen erin?

Of moeten er toch aanpassingen gedaan worden ? bv iets ombuigen of tapen..

Als ik ff snel lees denk ik dat deze zonder ballast worden geleverd. dus niet zomaar even Halogeen er uit en deze er in :no:

Als je over zou willen naar Xenon zou je een compleet setje moeten kopen (lampen en ballast). om de lampen in een Rio te plaatsen heb je ook nog een plastic adapter nodig.

Geplaatst
Als ik ff snel lees denk ik dat deze zonder ballast worden geleverd. dus niet zomaar even Halogeen er uit en deze er in  :no:

Wat het voor mij betreft ik heb al xenon alleen 1 lamp is net een stroboscoop :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...