obeja Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Zijn er meer mensen die last hebben van dat ze zelf na een bocht de richtingaanwijzer uitmoeten zetten.? Bij mij blijft hij vaak aan staan, als ik weer rechtuit rij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 last van nee maar dit kan op een paar dingen duiden de eerste is dat je stuuruitslag te klein is geweest waardoor de automatische afslag niet in werking is getreden of de lip die deze afslag moet bedienen is stuk maar dan zou hij eigenlijk nooit meer automatisch afstaan of wel naar links en niet meer naar rechts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Zijn er meer mensen die last hebben van dat ze zelf na een bocht de richtingaanwijzer uitmoeten zetten.? Bij mij blijft hij vaak aan staan, als ik weer rechtuit rij. heb ik ook last van maar alles werkt goed zoals XTRA40 beschrijft stuuruitslag te klein probleem is dan wel dat je richting aan wijzer aanstaat en bij de Cee'd GT hoor je dat slecht Ik zit laag kan net niet mijn richting aanwijzer lichtje zien knipperen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obeja Posted September 5, 2014 Author Share Posted September 5, 2014 Volgende week voor een beurt, zal de dealer wel hierover bevragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 heb ik ook last van maar alles werkt goed zoals XTRA40 beschrijft stuuruitslag te klein probleem is dan wel dat je richting aan wijzer aanstaat en bij de Cee'd GT hoor je dat slecht Ik zit laag kan net niet mijn richting aanwijzer lichtje zien knipperen Kan het stuur niet verder naar beneden? Of de stoel omhoog! Kussentje nodig............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Ik had dit met mijn Aygo wel eens, maar gaf dan vaak even een zwiepte extra stuuruitslag om de richtingaanwijzer uit te laten gaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Kan het stuur niet verder naar beneden? Of de stoel omhoog! Kussentje nodig............ ik wist dat het zou komen stuur naar beneden geen optie stoel iets omhoog ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Cees je moet tanken je lampje brand al denk meld het even weet niet of je die wel kan zien 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Wat is het toch een plaatje! Ik kan m'n stoel en stuur gelukkig zo instellen dat ik wél alles kan zien (maar ben maar 1,75). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts