Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zijn er meer mensen die last hebben van dat ze zelf na een bocht de richtingaanwijzer uitmoeten zetten.? Bij mij blijft hij vaak aan staan, als ik weer rechtuit rij.

Geplaatst

last van nee 

maar dit kan op een paar dingen duiden 

de eerste is dat je stuuruitslag te klein is geweest waardoor de automatische afslag niet in werking is getreden 

of de lip die deze afslag moet bedienen is stuk maar dan zou hij eigenlijk nooit meer automatisch afstaan of wel naar links en niet meer naar rechts

Geplaatst

Zijn er meer mensen die last hebben van dat ze zelf na een bocht de richtingaanwijzer uitmoeten zetten.? Bij mij blijft hij vaak aan staan, als ik weer rechtuit rij.

heb ik ook last van maar alles werkt goed zoals XTRA40 beschrijft  stuuruitslag  te klein probleem is dan wel dat je richting aan wijzer aanstaat en bij de Cee'd GT  hoor je dat slecht 

Ik zit laag kan net niet mijn richting aanwijzer lichtje zien knipperen

29y0bjt.jpg

Geplaatst

heb ik ook last van maar alles werkt goed zoals XTRA40 beschrijft  stuuruitslag  te klein probleem is dan wel dat je richting aan wijzer aanstaat en bij de Cee'd GT  hoor je dat slecht 

Ik zit laag kan net niet mijn richting aanwijzer lichtje zien knipperen

Kan het stuur niet verder naar beneden? Of de stoel omhoog! Kussentje nodig............

Geplaatst

Kan het stuur niet verder naar beneden? Of de stoel omhoog! Kussentje nodig............

ik wist dat het zou komen :-) stuur naar beneden geen optie :no:  stoel iets omhoog ja  :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...