mkuppp Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 Ha, Van mijn Sportage 2005 hangt het slangetje naar de ruitensproeiers voor los, bij het scharnier van de motorkap rechts. Het andere eind kan ik niet vinden. Iemand enig idee hoe die slang verder zou moeten lopen? Ik gok zelf richting spatbord, dan moet ik vast het binnenschild in het spatbord verwijderen. Maar misschien ook wel richting dat plastic scherm onder de ruit (parafaan of zoiets?). Alvast dank voor jullie antwoord/advies! Groet, Marcel Quote
blackie Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 ik denk aan de parafanplaat daar zitten de ruitensproeiers toch op?? Quote
bigwade Geplaatst 5 September, 2014 Geplaatst 5 September, 2014 parafaanplaat wat doet dat met scrabble ? Quote
Crum Geplaatst 6 September, 2014 Geplaatst 6 September, 2014 reservior zit in de rechterwielkuip, de slangetjes lopen daar ook via. Als je via de bovenkant net naast het scharnier niet het andere stukje slang ziet zal die toch het plasic in de wielkuip eruit moeten halen. Op de hoek van het scharnier zit dacht ik wel een plasic koppelstukje die 2 stuken slang met elkaar verbind, mogelijk is die gebroken (en zit er nog 1 stuk in de slang die je wel ziet) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.