Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, h.smit1946 zei:

in middels na elf dagen. is de niro bij van vliet schade net in Harmelen afgeleverd. waar gekeken wort of die  toto los wort verklaart of als de schade gemaakt wort. dat wort bepaalt door de verzekering.

Allemachtig wat duurt dat allemaal lang......

Geplaatst

daar heb je gelijk in. en het zou nog wel twee weken duren. er komt vrijdag iemand van hun verzekering. de schade op nemen . het kost mij 250 euro eigen risico.    

Geplaatst

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid Henk. Zoiets wil je het liefste zo snel mogelijk achter je laten.
Gaat het als hij total loss verklaard wordt weer een Niro worden? Je gaf onlangs aan dat de bagageruimte te klein was voor je. Je zou ook kunnen kijken naar de Ceed PHEV.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

Geplaatst
2 uur geleden, meeder zei:

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid Henk. Zoiets wil je het liefste zo snel mogelijk achter je laten.
Gaat het als hij total loss verklaard wordt weer een Niro worden? Je gaf onlangs aan dat de bagageruimte te klein was voor je. Je zou ook kunnen kijken naar de Ceed PHEV.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

En een mazda en de rest ben ik even vergeten :winkiss:

Geplaatst

Kia niro dinsdag middag is die afgeleverd bij schade net in Harmelen. hij heeft flinke voor schade en rechter deur. maar is net niet toto los. dus ik rijd nog een week met de Opel cros land. die de derde week is in gegaan. maar het word net Jes. op gelost.   

Geplaatst (aangepast)

mijn Kia nero krijg het nieuwe front. uiterlijk van een Kia uit 2020 om dat ze geen

onder delen hebben van het type 2017.  van wege de voor schade aan mijn Kia niro.   

aangepast door h.smit1946
Geplaatst

Dat is apart! En geluk dat dat past...
Vaak zitten er tussen facelifts kleine verschillen waardoor zoiets niet lukt. En dat ze na nauwelijks 3 jaar al geen onderdelen meer kunnen leveren is ronduit slecht!

Geplaatst

de voor kant is het zelf de. maar ik neem er geen genoegen mee. Dan moeten ze ook de achter kan vernieuwen. Voor is de rij verlichting en de mist lampen anders. achter zijn de lectoren anders ik rij nu al veertien dagen met een Opel cros land . en anders einde contract. wand ik ga niet nog eens weken wachten. wand met de Kia ben ik goed koper uit wat het verbruik aan gaat. het scheelt op een volle tank 300 km wat ik met de Kia zuinige rijd.   

Geplaatst
2 uur geleden, h.smit1946 zei:

mijn Kia nero krijg het nieuwe front. uiterlijk van een Kia uit 2020 om dat ze geen

onder delen hebben van het type 2017.  van wege de voor schade aan mijn Kia niro.   

Een Niro van 2017 en we zijn nu begin 2020 is maar dik 3jaar en nu al geen wisselstukken meer,dat kan ik met de beste wil van de wereld niet geloven.

• Like 1
Geplaatst
55 minuten geleden, h.smit1946 zei:

de voor kant is het zelf de. maar ik neem er geen genoegen mee. Dan moeten ze ook de achter kan vernieuwen. Voor is de rij verlichting en de mist lampen anders. achter zijn de lectoren anders ik rij nu al veertien dagen met een Opel cros land . en anders einde contract. wand ik ga niet nog eens weken wachten. wand met de Kia ben ik goed koper uit wat het verbruik aan gaat. het scheelt op een volle tank 300 km wat ik met de Kia zuinige rijd.   

Einde contract gaat niet zomaar omdat jij een andere achterkant wilt.

• Like 1
Geplaatst
de voor kant is het zelf de. maar ik neem er geen genoegen mee. Dan moeten ze ook de achter kan vernieuwen.

Haha, grapjas.

Dat gaat 100% zeker niet gebeuren.
Jij rijdt de voorkant in de frut, dan gaat de verzekering of de leasemaatschappij er echt geen andere achterkant op zetten.
Sterker nog; ze hadden ook kunnen wachten tot er TOCH een 2017 voorkant zou zijn (want het kan er bij mij echt niet in dat die er niet meer zijn) of er zou een 2e hands neus op hebben gekund, want ook dat mag.

Ontbinding van het contract? Lekker verder dromen Henk!
  • Like 1
Geplaatst

ach ja nog negen maanden dan loop het contract af. Dan ga ik toch zelf  een auto kopen. wand met de lease heb ik het hele maal gehad. Ondanks ze mij niet in de kauw hebben laten staan.is tot nu alles goed op gelost.de dertien de februari toen ik gekrest ben kreeg ik gelijk een gelijk waardige leen auto.   

Geplaatst

ik heb de twee topic even samen gevoegd het gaat nog steeds over het zelfde onderwerp 

en het is niet de bedoeling dat er steeds nieuwe topics worden geopend 

dit kan gewoon in het zelfde topic gebeuren 

• Like 1
Geplaatst
24 minuten geleden, xtra40 zei:

ik heb de twee topic even samen gevoegd het gaat nog steeds over het zelfde onderwerp 

en het is niet de bedoeling dat er steeds nieuwe topics worden geopend 

dit kan gewoon in het zelfde topic gebeuren 

oké ik zou mij daar aan houden. groetjes van mij.

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, Toby zei:

Een Nero van 2017 en we zijn nu begin 2020 is maar dik 3jaar en nu al geen wisselstukken meer, dat kan ik met de beste wil van de wereld niet geloven.

ze hebben tegen woordig niets meer in voor raad.dat heb je ook als je een nieuwe auto koop. als je hem bestelt. moet die nog gemaakt worden. daar om duurt het vier maan den dat die afgeleverd word.

Geplaatst
4 minuten geleden, h.smit1946 zei:

ze hebben tegen woordig niets meer in voor raad.dat heb je ook als je een nieuwe auto koop. als je hem bestelt. moet die nog gemaakt worden. daar om duurt het vier maan den dat die afgeleverd word.

Klopt, maar dat is met elk nieuw product zo als je hem zelf wilt configureren. Er zijn ook nieuwe auto's die je wel binnen een week kunt meenemen. Ik denk dat je blij mag zijn dat de leaesmaatschappij het zo snel en goed oppakt. en ook nog een nieuwe front erop zet.
Onderdelen zijn waarschijnlijk wel op voorraad bij de fabriek maar dat duurt een tijd.

Geplaatst
2 uur geleden, xtra40 zei:

ik zou me dealer euwig dankbaar zijn mooi mnieuw front van het nieuwe model 

wie wil dat nou niet ??

Als het mijn eigen auto was, dan zou ik dat niet willen. Zeker bij inruil krijg je hier toch vragen over en maakt het overduidelijk dat het een schade auto is. In geval van private lease zou het me minder uitmaken, al heb ik het liever origineel.

Geplaatst
Als het mijn eigen auto was, dan zou ik dat niet willen. Zeker bij inruil krijg je hier toch vragen over en maakt het overduidelijk dat het een schade auto is. In geval van private lease zou het me minder uitmaken, al heb ik het liever origineel.

Dat is wel een punt. Ik denk dat ik dan ook nog liever een front van een sloopauto zou hebben dan een "nieuw" front.
Geplaatst
1 uur geleden, Broekie zei:

Zeker bij inruil krijg je hier toch vragen over en maakt het overduidelijk dat het een schade auto is.

Bij inruil zou ik het sowieso vermelden om claims achteraf te voorkomen.

Geplaatst
26 minuten geleden, HenkM zei:

Bij inruil zou ik het sowieso vermelden om claims achteraf te voorkomen.

Dat uiteraard wel, alleen als er een ander front opzit, geef je de indruk dat de schade veel groter is geweest. Dat is ook voor een dealer die een dergelijke auto inkoopt veel minder interessant.

Geplaatst
3 uur geleden, Broekie zei:

geef je de indruk dat de schade veel groter is geweest

Lijkt me weerlegbaar met reparatie factuur.

Geplaatst (aangepast)
20 uur geleden, h.smit1946 zei:

Sorry Henk, het spijt mij,maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet helemaal.
Zal achteraf wel weer net iets anders zijn......

En na het uitgebreid ophemelen, door jou, van private lease, vind je het nu ineens weer helemaal niks....:sleeping:

Edit; hoe aanlokkelijk het ook lijkt, ik zou ook liever een origineel front hebben.  Sterker nog, als jij ook nog de achterkant naar 2020 laat ombouwen (wat ze natuurlijk never nooit gaan doen van de lease) dan is het net oftie helemaal rondom in de schade heeft gezeten.  

aangepast door dropje
  • Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...