Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
9 uur geleden, dropje zei:

Sorry Henk, het spijt mij,maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet helemaal.
Zal achteraf wel weer net iets anders zijn

Inderdaad, no way dat 
- er nu geen onderdelen meer zouden zijn voor het oude model
- ze zo ff beslissen dat je het nieuwe front krijgt

spacer.png

• Like 1
Geplaatst

er word een originele voor kant op mijn Kia niro gezet. de totale schade was acht duizend

euro ex btw. Waar schijn lijk rij ik eind van de week weer in deze fijne auto. die ik gemis heb

voor taan beter op letten. 

Geplaatst
57 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Maar wel met een nieuwe front?

als je goed gelezen had. Het originele van 2017 ze hadden nog een voor kant.

in een ouwe hoed gevonden.

Geplaatst

Nieuwere onderdelen monteren gebeurd wel vaker als het gewoon past.
Ik heb het een keer met een Renault Megane gehad waarbij er op korte termijn geen onderdelen voor het juiste bouwjaar meer waren, er is toen een facelift bumper op gezet.
Overigens zijn leasemaatschappijen toch al slim met dit soort dingen, het schadebedrijf moest plaatwerk in kleur bestellen want dat zou goedkoper zijn dan spuiten. Na 3 jaar had ik dus een auto in twee kleuren wit. Bij een leaseauto zou ik mij daar ook niet druk over maken.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

Geplaatst
7 uur geleden, meeder zei:

Nieuwere onderdelen monteren gebeurd wel vaker als het gewoon past.
Ik heb het een keer met een Renault Megane gehad waarbij er op korte termijn geen onderdelen voor het juiste bouwjaar meer waren, er is toen een facelift bumper op gezet.
Overigens zijn leasemaatschappijen toch al slim met dit soort dingen, het schadebedrijf moest plaatwerk in kleur bestellen want dat zou goedkoper zijn dan spuiten. Na 3 jaar had ik dus een auto in twee kleuren wit. Bij een leaseauto zou ik mij daar ook niet druk over maken.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

bij mijn Kia niro. wort de voor kand. in de kleur van de auto gespoten. 

Geplaatst
Op 3-3-2020 om 10:30, h.smit1946 zei:

er word een originele voor kant op mijn Kia niro gezet. de totale schade was acht duizend

euro ex btw. Waar schijn lijk rij ik eind van de week weer in deze fijne auto. die ik gemis heb

voor taan beter op letten. 

onder delen zijn niet voor radix .schade net zit nu al een week op een onderdeel te wachten. zo rijd ik al drie weken met de Opel cros. 

Geplaatst

voor mijn Kia niro. zitten ze nu al twee weken te wachten. op een carburateur. en het kan nog wel weken duren. het onder deel is niet voor radix moet waar schijn lijk uit Taiwan komen. Het onder dele magazijn zit in Antwerpen.   .    

Geplaatst
14 minuten geleden, gjcvro zei:

carburateur? Ik dacht dat de Niro dat tijdperk wel voorbij was. Bedoel je soms radiator? 

je zou wel gelijk hebben .het is waar schijn lijk een speciale radiator voor een Hebriden. ik vraag mij af of zo'n onder deel ergens in Nederland voor radix is.        

Geplaatst
46 minuten geleden, h.smit1946 zei:

je zou wel gelijk hebben .het is waar schijn lijk een speciale radiator voor een Hebriden. ik vraag mij af of zo'n onder deel ergens in Nederland voor radix is.        

Een radiateur is een radiateur  (en geen radiator, die hangt thuis aan de muur..)

Die radiateur interesseerd het verder denk ik niet hoor, of die auto een hybride is of een ouderwetse ICE.

En ach ja, baasje was zijn Audi A4 ook ongeveer 4 weken kwijt toen de achterkant in elkaar zat..

Geplaatst
2 uur geleden, dropje zei:

Die radiateur interesseerd het verder denk ik niet hoor, of die auto een hybride is of een ouderwetse ICE.

Volgens mij heeft de Niro een gescheiden koelcircuit voor benzinemotor en het elektrisch systeem (2 expansie vaatjes).

Misschien is het een gecombineerde radiateur die wel degelijk wat anders is dan een gewoon enkelvoudig exemplaar.

Geplaatst

het is dus een radiateur. die voor de mooter zit. waar ze al twee weken op wachten. een radiator

staat in huis.dat is een apparaat die voor warmte zorg in je huis.   

Geplaatst
35 minuten geleden, h.smit1946 zei:

eindelijk van daag na veertien dagen wachten. is de radiateur uit Taiwan.

aan gekomen  

Tja, asl die via Taiwan uit Z-Kore moet komen dan duurt het inderdaad waarschijnlijk langer dan rechtstreeks uit Z-Korea...

Geplaatst
4 minuten geleden, dropje zei:

Tja, asl die via Taiwan uit Z-Kore moet komen dan duurt het inderdaad waarschijnlijk langer dan rechtstreeks uit Z-Korea...

weet niet waar Kia word gemaakt onder delen zijn schaars van wegen de corona virus als het goed is zou ik naar lang wachten een maand van daag mijn Kia terug krijg   

Geplaatst

Total loss dus. En moesten we een andere. Na veel gezeik en geregel met de schadeexpert. Een gedeelte krijg je van de verzekering terug en de rest van een opkoper. Na een snelle actie van Durmi Wormerveer die ons voor weinig geld een demo Kia ceed station meegaf staat er inmiddels na krap 4 weken een nieuwe Niro voor de deur!

IMG_20200313_155639.jpg

• Like 2
Geplaatst

mijn Kia niro lease auto heb ik vrijdag 13-3-2020 in originele staat weer terug gekregen

als die van mij zelf was geweest. was die toto los geweest. wand de schade was 12000 ex btw.

de auto is twee en half jaar oud. 

Geplaatst
4 uur geleden, h.smit1946 zei:

mijn Kia niro lease auto heb ik vrijdag 13-3-2020 in originele staat weer terug gekregen

als die van mij zelf was geweest. was die toto los geweest. wand de schade was 12000 ex btw.

Alleen bepaal je dat niet zelf, maar je verzekering.....

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden, h.smit1946 zei:

Je auto was echt niet total los geweest . Goedkoopste niro op autotrack is uit 2016 met 162.000 km op de teller. die is zelfs nog 16.000 euro waard. Dus met 12.000 euro schade was hij echt niet total loss.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...