xtra40 Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 ja reuring is leuk maar het moet niet persoonlijk gaan worden Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 ja reuring is leuk maar het moet niet persoonlijk gaan worden Ban heeft geen nut, laat gaan, hij komt weer terug als nieuw lid en gaat verder. We kunnen dat negeren (mag dat woord wel??) of alleen de postings laten verwijderen waar hij echt de bocht uit gaat. Hij had ook zinvolle bijdragen en heeft nou eenmaal de pik op Smart. Misschien kan iemand hem helpen. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 nou ik heb evengoed alle blokkade middelen aangevraagd op dit heerschap wil het even goed proberen 1 Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 En we gaan weer over tot de orde van de dag. Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 Tanken ? Duur hè N.B. Max vullen heeft geen zin, je sleurt extra kilo's mee en dat is vaak niet nodig. 2 Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2014 Geplaatst 14 November, 2014 Nee, niet duur hoor. Ik tank altijd voor € 25,00.... Quote
Gast Stief Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Nee, niet duur hoor. Ik tank altijd voor € 25,00....Doet mij denken aan de goede oude tijd...Toen tankten we ook altijd maar voor een geeltje (weten we nog hoeveel dat was ?) voordat we gingen stappen. Maar kwamen daar een stuk verder mee dan tegenwoordig. Ik rijd overigens mijn tank praktisch leeg en tank daarna zo vol mogelijk. Is een gewoonte geworden uit de tijd dat ik nog wilde weten hoeveel km ik met een volle tank haalde. Was toen Vpower er net was en tankte om de zoveel tijd een paar keer Vpower achter elkaar. Maar met de prijzen van nu houd ik het gewoon bij Shell fuel save. Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Off topic: dat papiergeld zag er vroegah ook mooier uit. Het huidige papier lijkt meer op monopoliegeld. Maar een geeltje weet ik nog wel. Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Off topic: dat papiergeld zag er vroegah ook mooier uit. Het huidige papier lijkt meer op monopoliegeld. Maar een geeltje weet ik nog wel. Ik merk zelf dat het tanken met de laatste liters beter gaat als je het pistool er niet te ver insteekt. De benzinedampen zijn er o.a. de oorzaak van het afslaan van het pistool. De lucht uit de tank kan zo ook beter ontsnappen. Quote
Gast Stief Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 nou ik heb evengoed alle blokkade middelen aangevraagd op dit heerschap wil het even goed proberenDenk niet dat het veel zal helpen. Het is namelijk niet zo moeilijk om je ip adres te madkeren of om via een ander adres te internetten. Ook een andere email adres is natuurlijk zo gemaakt.Normale personen weer je hiermee. Maar mafkezen zoals deze meneer.... Je moet wel aardig ziek in je hoofd zijn om je op deze manier te gedragen. Vraag mij echt af wat de lol hiervan is. Moet wel een erg zielig mannetje zijn om op deze manier aandacht te zoeken. Maar ik snap dat je het doet. Zou ik ook doen als ik Moderator was. En nu weer ontopic verder... Morgen weer tanken. Benieuwd hoeveel er in gaat Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Losgeslagen op een tank-ergernisje..... 1 Quote
Gast Breda1912 Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Wat ik tegenwoordig doe is het vulpistool 120 graden naar rechts draaien. Dan wijst de vulopening schuin naar boven en slaat hij (echt) minder snel af. Quote
Gast Stief Geplaatst 15 November, 2014 Geplaatst 15 November, 2014 Doe ik ook maar wissel het af. Geeft alleen soms erg rare gezichten.... heb je weer zo'n mafkees die niet weet hoe je moet tanken..... Quote
Pipercub Geplaatst 24 November, 2014 Geplaatst 24 November, 2014 Ontluchtings ventiel zoals aanwezig bij VW naast de tankdop kan wonderen doen maar kost wel geld en dan wordt KIA te duur. Werkt wel uitstekend dus jammer dat goede oplossingen niet "gepikt" worden. Quote
Gast Stief Geplaatst 24 November, 2014 Geplaatst 24 November, 2014 Klopt... Maar ook Vag bezuinigd ze vaak weg. Bij mn VW en Seat uit 2001 zaten ze gewoon. Maar mn Seat uit 2007 al niet meer. Quote
Gast Stief Geplaatst 2 December, 2014 Geplaatst 2 December, 2014 Een persoonlijk record.... Heb alleen niet getimed hoe lang ik bezig was. Maar in ieder geval lang genoeg om bevroren handen te hebben. Quote
Specialmade Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 @Stief, Ik zou dat gat in je tank zo snel mogelijk laten repareren. Grtz. Specialmade 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Oops zie nu pas wat het me gekost heeft. Quote
Snorrie Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Bijna 64 liter in een 58 liter tank. Minder er naast laten lopen of tanken bij een station met ge-ijkte meters. 1 Quote
29bart11 Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Hallo allemaal Heb me laten wijs maken dat het tankprobleem te wijten is aan de druk op de leiding die het tankstation geeft ? Heb zopas een sportage 1.7 diesel besteld, nadat ik de motor van de ford s max opgeblazen heb, 199000 km Is het probleem vooral bij de benzine versies of evengoed bij de dieselversie ? Heb weldra een kleine KIA fleet op de oprit staan, Sorento van 2011, cee'd van 2012 en binnenkort de sportage. enkel het busje, de ford galaxy 2003 staat wat in de weg Quote
Gast Stief Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Bijna 64 liter in een 58 liter tank. Minder er naast laten lopen of tanken bij een station met ge-ijkte meters. Nou dan klopt het mooi. De meter staat nu ook ruim boven max .Ach bij mn leon met 55 liter tank kreeg ik er ook 58 liter in Dacht overigens dat er een 60 liter tank in de sp3 zat. Quote
Gast Stief Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Hallo 29bart11 Dat van de druk op de leidingen is flauwekul. Denk dat het bij de diesel wel zal meevallen. Die hebben een grotere tankopening. Weet overigens ook niet of dit probleem zich bij de facelift nog steeds voor doet. Quote
Max T Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 1.7 diesel heeft het zelfde probleempje Quote
skoebidoe Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Hallo 29bart11Dat van de druk op de leidingen is flauwekul Dat zou ik niet durven beweren,rij dagelijks met een grote Ford Transit bestelwagen 2.5 diesel van 2010 met 165.000 km op de teller, Overings een prima wagen,nog geen sleutel aangeweest... Vroeger tankten wij aan de Lukoil pompstations en bij de ene ging het tanken al wat vlugger als bij de andere,of sloeg het pistool vroegtijdig af wegens schuimvorming Sinds twee jaar tanken we nu op het bedrijf via een grote tank met ingebouwde teller/pistoolunit. Deze tankt veel sneller,waardoor je tank maar voor 3/4 gevuld wordt met mazout en 1/4 schuim. Bij tanken wordt dan een irritant/hopeloos klusje.,de meeste firmawagens hebben bij ons hebben er last van,de ene al wat meer dan de andere. Dus druk,debiet en snelheid kunnen er wel mee te maken ...maar ook de vorm/diameter/ontluchting van je tankbuis die naar je tank loopt speelt een rol voor het al dan niet vlotte transport bij het vullen... Quote
Gast Stief Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Tuurlijk kan er verschil zitten in de druk. Maar de SP3 heeft er structureel last van bij elke tankstation (die ik heb bezocht). Van daar mijn opmerking 'flauwekul'. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.