Xling Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Al in het 1e jaar kwamen er wit uitziende vlekken in de bekleding van de bestuurdersstoel. Heb dit al met de dealer besproken maar deze zegt dat dit door regendruppels komt welke op de bekleding vallen als de deur na of tijdens een regenbui geopend wordt. Omdat ik me er nog steeds aan erger plaats ik dit op het forum om te vragen of hier meer mensen "last" van hebben en of dit normaal is. Alvast bedankt voor de reactie. Quote
Wimis on Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Dat zijn inderdaad "lelijke" vlekken. Als je zelf geen stoomcleaner hebt zou ik eens langs een auto-poets- bedrijf gaan! Die kunnen dat vast goed aanpakken....... aan die regendruppels doe je weinig Quote
bob Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=zL6f9_EH1PE Quote
arjan gt Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Kortom wil je geholpen worden neem een camera ploeg mee, anders is het een product eigenschap. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
bob Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 volgens mijn hoor ik aan het einde van het filmpje dat kia nederland het gaat vergoeden maar met een camera kom je altijd verder zelfs bij kia Quote
Wimis on Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Mooi ! Xling weet wat hem nu te doen staat Quote
bigmac Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Je kunt het laten reinigen bij de dealer. Ik heb daar niet voor gekozen omdat de auto dan 24 uur moest blijven, en de leenauto niet gratis was. Maar met een tapijtreiniger kwam ik zelf een heel eind. Quote
Xling Geplaatst 10 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=zL6f9_EH1PE Kijk hier heb ik iets aan. Bedankt en op naar de dealer. Wordt vervolgd. Quote
eckie1972 Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 ik heb er ook last van ,ben bij de dealer geweest hebben het behandeld maar het kwam weer terug nu doe ik het zelf om de paar maanden met een schone keukendoek goed vochtig maken(niet drijf nat) en de bekleding is weer als nieuw,het werkt echt. 1 Quote
John Kanon Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Hier het zelfde,maar wel wat minder erg,je ziet de druppels,auto nu 17 maand oud. Wat me meer stoort is de bekleding aan de passagierszijde,daar zit zelden iemand,maar al meer slijtage dan aan de bestuurderskant. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Dat schoonmaken/behandelen moet je dealer gewoon kosteloos doen. Deed de mijne iig wel zonder enig probleem. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 De spaanse picanto's schijnen het niet te hebben. Quote
John Kanon Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 De spaanse picanto's schijnen het niet te hebben. Volgens Rob Geus zitten daar weer andere vlekken in. 1 Quote
Hanz001 Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 Is zelfs een topic geweest in Tros Radar. De dealer behoort dit te reinigen en de bekleding te impregneren. Is dus garantie. Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 Inderdaad, dit dient door de dealer onder garantie opgelost te worden. Refereer aan een nieuwsbulletin die de dealers van Kia Nederland hebben ontvangen. Wanneer de dealer dit weigert uit te voeren, dan horen wij (KCG) dat graag, dan zullen wij dat dat voorleggen aan KMNL. Vind het overigens absurd dat dit nu nog kan voor komen....na twee jaar! Quote
skoebidoe Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 Al in het 1e jaar kwamen er wit uitziende vlekken in de bekleding van de bestuurdersstoel. Heb dit al met de dealer besproken maar deze zegt dat dit door regendruppels komt welke op de bekleding vallen als de deur na of tijdens een regenbui geopend wordt. Omdat ik me er nog steeds aan erger plaats ik dit op het forum om te vragen of hier meer mensen "last" van hebben en of dit normaal is. Alvast bedankt voor de reactie. ZE ZIJN ER WEER,DIE VERDOMDE RAMPETANTEVLEKKEN!!!Hey Xling, Had het ook in mijn Sp3,vanalles uitgeprobeerd ,vlekken kwamen terug,uiteindelijk opgelost,netjes zetelhoes vervangen onder garantie door dealer geen problemen meer ,ook niet na regen... Zie ook mijn topic "vlekken op bestuurderszetel Sp3" Groetjes mike alias skoebidoe Quote
Xling Geplaatst 13 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2015 Kijk hier heb ik iets aan. Bedankt en op naar de dealer. Wordt vervolgd. Voor 5 febr. afspraak met dealer gemaakt voor schoonmaken en impregneren. Ben benieuwd naar het, blijvend, resultaat. Quote
Wimis on Geplaatst 13 Januari, 2015 Geplaatst 13 Januari, 2015 Mooi, dus netjes opgelost en na 5 2 resultaat hiervan! Quote
Creative Name Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Voor 5 febr. afspraak met dealer gemaakt voor schoonmaken en impregneren. Ben benieuwd naar het, blijvend, resultaat. Dat blijvende resultaat kan je wel vergeten. Bij mij is ook eerst de bekleding geïmpregneerd, auto een dag weg en hij stonk een partij chemisch 2 weken lang niet normaal. Maakte niks uit, dat spul was nog niet droog en de vlekken kwamen net zo snel weer terug. Daarna is de bekleding van de voorstoelen onder garantie vervangen en ik ben nu een jaartje verder en het nieuwe interieur ziet er weer net zo dramatisch uit, die bekleding die ze erin hangen is gewoon allergisch voor water. Volgende maand moet ik weer voor een beurt en ga maar eens in discussie over die nieuwe Seat Wear hoezen, dan moeten ze die maar met korting leveren ofzo want deze bekleding is echt een drama. Quote
artcev Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Dat blijvende resultaat kan je wel vergeten. Bij mij is ook eerst de bekleding geïmpregneerd, auto een dag weg en hij stonk een partij chemisch 2 weken lang niet normaal. Maakte niks uit, dat spul was nog niet droog en de vlekken kwamen net zo snel weer terug. Daarna is de bekleding van de voorstoelen onder garantie vervangen en ik ben nu een jaartje verder en het nieuwe interieur ziet er weer net zo dramatisch uit, die bekleding die ze erin hangen is gewoon allergisch voor water. Volgende maand moet ik weer voor een beurt en ga maar eens in discussie over die nieuwe Seat Wear hoezen, dan moeten ze die maar met korting leveren ofzo want deze bekleding is echt een drama.Bij ons net zo 2 keer gereinigd 1 keer nieuwe bekleding Nu weer water vlekken Quote
fonzie Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Bij de Action een paar spuitbussen impregneerspray a Eur 1,40 gekocht. Regelmatig de bekleding royaal sprayen . Geen vlekken meer in de bekleding ! Quote
bigmac Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Bij de Action een paar spuitbussen impregneerspray a Eur 1,40 gekocht. Regelmatig de bekleding royaal sprayen . Geen vlekken meer in de bekleding ! Die ervaring heb ik ook. Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Nieuw type; de Picanto Action, drupvrij, maand na maand ! Quote
Specialmade Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Nieuw type; de Picanto Action, drupvrij, maand na maand ! Herstel info: het is de Picanto AC Tion versie Grtz. Specialmade Quote
Xling Geplaatst 7 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2015 Mooi, dus netjes opgelost en na 5 2 resultaat hiervan! Donderdag 5 februari bekleding laten reinigen en impregneren. Auto om 8.00 gebracht en 16.00 opgehaald. Ziet er uit als nieuw en heeft een fris geurtje, geen chemische geur te bespeuren. Nu maar zien of het duurzaam is. In ieder geval ben ik blij met de service van mijn dealer die altijd met me meedenkt als dit nodig is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.