Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Amerikaanse vriendin heeft onlangs in de VS een Soul met 2.0 l motor gekocht. Over een tijdje verhuist ze naar Nederland en ze wil dan graag haar Soul meenemen. Hier zie ik alleen maar Souls met een 1.6 l motor. Ik vraag me af of de Soul met de zwaardere motor hier al geregistreerd is, zodat we niet voor extra hoge keuringskosten komen te staan. Weet iemand hier meer over?

Geplaatst

Ik heb ooit een USA import 2.0 Soul op een 2e hands site zien staan.  Ze vroegen er echter wel een mega bedrag voor.

Geplaatst

Dank voor de reacties, maar aangezien we deze auto al hebben, zijn we niet echt geïnteresseerd om hier een andere te kopen. De vraag is alleen of we kunnen volstaan met een normale importkeuring die vergelijkbaar is met een APK, of dat de auto voor de duurdere keuring moet omdat het type auto hier nog niet geregistreerd is.

Geplaatst

Ik zou er eens een belletje richting het RDW aan wagen, Ik denk dat ze dat zo voor je kunnen opzoeken.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Mijn Amerikaanse vriendin heeft onlangs in de VS een Soul met 2.0 l motor gekocht. Over een tijdje verhuist ze naar Nederland en ze wil dan graag haar Soul meenemen. Hier zie ik alleen maar Souls met een 1.6 l motor. Ik vraag me af of de Soul met de zwaardere motor hier al geregistreerd is, zodat we niet voor extra hoge keuringskosten komen te staan. Weet iemand hier meer over?

goede middag ik heb een geimporteerde 2 liter automaat uit Amerika dus ze zijn bij rdw bekent alleen zonder trekhaak

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...