Zanegrey Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Mijn Amerikaanse vriendin heeft onlangs in de VS een Soul met 2.0 l motor gekocht. Over een tijdje verhuist ze naar Nederland en ze wil dan graag haar Soul meenemen. Hier zie ik alleen maar Souls met een 1.6 l motor. Ik vraag me af of de Soul met de zwaardere motor hier al geregistreerd is, zodat we niet voor extra hoge keuringskosten komen te staan. Weet iemand hier meer over? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Ik heb ooit een USA import 2.0 Soul op een 2e hands site zien staan. Ze vroegen er echter wel een mega bedrag voor. Quote
exutive Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Wil je geen een uit Duitsland?? Weliswaar geen 2.0 maar toch... Quote
Zanegrey Geplaatst 8 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2015 Dank voor de reacties, maar aangezien we deze auto al hebben, zijn we niet echt geïnteresseerd om hier een andere te kopen. De vraag is alleen of we kunnen volstaan met een normale importkeuring die vergelijkbaar is met een APK, of dat de auto voor de duurdere keuring moet omdat het type auto hier nog niet geregistreerd is. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Ik zou er eens een belletje richting het RDW aan wagen, Ik denk dat ze dat zo voor je kunnen opzoeken. Quote
Zanegrey Geplaatst 8 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2015 OK, Lourens, ga ik doen. Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 9 Februari, 2015 Geplaatst 9 Februari, 2015 probleem zit hem denk ik in type goedkeuring. en co2 tax. Quote
1964 richard Geplaatst 20 Augustus, 2015 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Mijn Amerikaanse vriendin heeft onlangs in de VS een Soul met 2.0 l motor gekocht. Over een tijdje verhuist ze naar Nederland en ze wil dan graag haar Soul meenemen. Hier zie ik alleen maar Souls met een 1.6 l motor. Ik vraag me af of de Soul met de zwaardere motor hier al geregistreerd is, zodat we niet voor extra hoge keuringskosten komen te staan. Weet iemand hier meer over? goede middag ik heb een geimporteerde 2 liter automaat uit Amerika dus ze zijn bij rdw bekent alleen zonder trekhaak Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.