Jump to content
xtra40

MEETING de meern 07-06-2015

Recommended Posts

@Xtra40,

Noteer mij maar.  :clap:  :clap:

Grtz.

Specialmade

• Like 2

ik ook als er geen rare dingen gebeuren

• Like 2

Us too :)

• Like 2

Me too gezellig

• Like 2

Guest Warmentuuter

Moet ff kijken of ik terug ben.

Heb dan vakantie.

Moet ff kijken of ik terug ben.

Heb dan vakantie.

Tuut,

verkeerde opbouw van de bovenstaande zin: Dan zorg ik dat ik terug ben  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 7

Leuk! Ik en mijn rode Rio zijn aanwezig! :)

• Like 3

Leuk ! zin an om iedereen weer eens te zien.

Den tuut gaat dat natuurlijk regelen, komt er even een dagje voor terug uit Kroatië oid, haha !

Hoop dat de Joendaai Jungs ook kunnen !

Kom wel geheel in stijl met mijn Canta+ als dat mag.

Zit ik beide partijen niet in de weg.

Parkeer em wel weer in het verdomhoekje :wink:

• Like 4

Guest Warmentuuter

Jullie zetten wel druk op de ketel :-)

Guest william88

even onder voorbehoud ben k ook aanwezig. staat iig op de agenda genoteerd.

Misschien dat mijn vrouw en ook wel in onze KIA komen kijken

• Like 2

Ik ben er ook bij

• Like 2

Inmiddels al aangemeld via FB. En natuurlijk alle andere Kia (en Hyundai) rijders uitgenodigd :-)

• Like 2

Misschien handig om op fb een event van te maken makkelijk om een in schatting te krijgen hoeveel er komen, onder voorbehoud ben ik erbij

• Like 1

even onder voorbehoud ben k ook aanwezig. staat iig op de agenda genoteerd.

Kunnen we misschien achter elkaar aan rijden, Hij staat i.i.g. ook in mijn agenda.

Gaat hard met de aanmeldingen :tt1:

als de overvolle agenda het toelaat zijn mevr Venga en ik ook aanwezig

• Like 3

Ja, ben er ook bij.

• Like 2

bij deze heb ik een facebook evenement gemaakt voor de meeting 

klik hier

• Like 1

Mevrouw Smart ziet mij die dag ook wel aanwezig in De Meern......

Nu ik weet dat ik die dag losgelaten mag worden, vind ik het ook wel weer leuk om de Pimp Brothers te zien....en natuurlijk mijn grote vriend.

Kia_staff_fundraisingcrop_zps007ed71a.jp  Statler3_zps45459e0a.jpg

Eerst maar eens alles weer in elkaar zetten.....

venga-duurtest-autobild_zps410a8263.jpg

Toedels......

keep-calm-and-drive-your-kia-2_zpse18b3f

• Like 6

bij deze heb ik een facebook evenement gemaakt voor de meeting 

klik hier

Hou er even rekening mee dat er zat kiaclub.nl leden zijn die geen facebook hebben of willen.

De organisatie loopt via dit forum met forumleden en laten we dat aub ook zo houden.

Alle berichtgeving dus graag via de kiaclub.nl e/o http://www.hyundaiclubholland.nl

.

Wellicht is het een optie om ze beide te gebruiken. Voor FB is het een leuk event en mooi dat je het daar kan aangeven. Maar als iemand dan de geweldige banner kan aanpassen met HCH als add-on? Dan is alles getackeld!

mochten jullie al over de schrik van vorig jaar zijn, en het lukt me weer om af te vallen zou ik ook zomaar aanwezig kunnen zijn

• Like 8

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By famke
      Hallo
      Weet iemand of er ook spraakherkenning in de auto zit? 

Groetjes Antje 
    • By 2Swift
      Weer een vraag. 
      Ben er inmiddels achter dat de Picanto van mij (1.2 first edition 2015) officieel niks mag trekken. Maar zou het niet toch kunnen? Of is deze auto wezenlijk anders dan zijn voorganger? Het lijkt mij maar een faceliftje... 
      Wij willen graag een kleine geremde aanhanger voor de motoren trekken (maximaal 550kg)
      Iemand hier ervaring mee? 
    • By ff4266
      Hallo,

Ik heb 2 nieuwe voorbanden nodig, en ben even benieuwd wat anderen er van vinden.
      Ik heb zelf geen rij ervaring met Hankook, maar deze bied de dealer mij dus aan(zelfde als wat er nu onder zit, ik heb de auto recent, 2 banden zijn versleten), tegen een best wel knalhoge prijs van 280 euro inclusief montage.

Ik dacht, laat ik eens verder shoppen, voor dat geld kun je volgens mij wel beter krijgen, aangezien Hankook nou ook weer niet nummer 1 is. Zo kom ik uit op Vredestein Sportrac 5 voor 185 euro inclusief montage! Dat scheelt bijna 100 euro voor een volgens mij betere band.

Wat zijn de ervaringen bij jullie met Hankook banden, danwel de Vredestein banden? Zou ik beter voor Hankook kunnen gaan? Ik vind het toch zonde dat de dealer er zoveel voor rekent. Ik gun ze best wat te verdienen, maar dat gaat me wel wat te ver..

Groet!
    • By Smart
      Hallo forummers,
      We zullen ons even opnieuw aan jullie voorstellen, vooral ook voor de vele nieuwelingen op het forum die er de laatste tijd zijn bijgekomen. Het forum groeit namelijk enorm.
      De laatste jaren is het ledenaantal enorm gestegen. Kia timmert aan de weg met haar aansprekende modellen en dat heeft zijn positieve weerslag op de aanwas van leden op het forum. Je merkt ook dat wanneer er een nieuw model Kia op de markt komt, nieuwe leden zich melden en topic na topic openen, om met elkaar te communiceren over van alles. Dat is een goede zaak!
      Als kleine groep hebben wij gemeend voor de belangen van de Kia rijder op dit forum op te komen. Zes jaar geleden (2010) hebben wij daartoe de KCG (KiaContactGroep) in het leven geroepen. Met toch wel redelijk succes hebben wij in de afgelopen jaren de belangen van onze forummers behartigd bij KMNL (Kia Motors Nederland), de importeur.
      Twee jaar geleden is er voor het laatst een wisseling geweest van een nieuw lid. We zijn compleet. De kracht van het geheel zit 'm niet in de aantallen, maar in de manier waarop je elkaar kunt versterken/completeren. Op de achtergrond maken wij ook nog weleens gebruik van kennis en kunde van de 'oude' leden. Temeer ook omdat zij de achtergronden en precieze gang van zaken vaak nog helder op het netvlies hebben staan.
      Wie zijn wij?
      Smart, Specialmade, mika kjelld en Warmentuuter. Wij zijn als forummers een redelijke dwarsdoorsnee van het forum. Onze interesses spreiden zich uit over het gehele forum en wij discussiëren er net zo hard op los als jullie forummers.
      Wat doen wij?
      Wij registreren problemen op het forum. De problemen moeten van algemene aard zijn en de problemen kunnen niet door tussenkomst van de dealer worden opgelost. Dan zijn wij ervoor deze problemen (gebundeld) voor te leggen aan KMNL. Niet altijd kan een probleem zondermeer worden opgelost. Het eenmalig onder de aandacht brengen van een probleem bij KMNL is niet altijd voldoende. Wij moeten soms ook meermaals aandacht voor het onderwerp blijven vragen om enig resultaat te boeken. Daarnaast, af en toe volstaat dan weer een opmerking of mededeling om een probleem snel opgelost te krijgen. Wij doen dit belangeloos voor jullie, in onze vrije tijd en pro deo.
      Een aantal keer per jaar zitten wij met het management rond de tafel op het hoofdkantoor van Kia Nederland in Breukelen. Middels een verslag ná ons overleg met KMNL, houden wij jullie op de hoogte van hetgeen is besproken en afgesproken.
      Daarnaast hebben wij met enige regelmaat rechtstreeks mailcontact met individuele managementleden.
      Heb je vragen? Stel ze ons gerust!
      Met vriendelijke groet,
      Namens de KCG,
      Smart
      Specialmade
      mika kjelld
      Warmentuuter (gedoogd lid)
    • By Bjorn88
      Hallo beste leden.
      Ik ben nog een vrij kers verse kia rijder en ben erg benieuwd naar jullie kia's. Bij deze vraag ik jullie daarom ook of er dit jaar nog een kletsmeeting wordt georganiseerd in de omgeving wageningen waar ik dus vandaan kom.
      Graag hoor ik jullie reacties en of ideeën
  • Create New...