Smart Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Bang voor de MEET en GREET? Zo jammer meneer Warmentuuter......
Smart Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Veel plezier allemaal morgen! (ik ga Lamborghini's aaien ) Ai, mijn zoon had er naar toe gewild, maar de meeting kwam ertussen.....conflicterend impassé!
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Zo jammer meneer Warmentuuter...... Oke, .......... Dus jij hebt die Akerslootse Meeuw op mij afgestuurd.
picantomarc Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 ik wilde mijn auto vanmorgen wassen maar ik haalde het geeneens tot de deur van mijn auto. ik heb het te erg in mijn rug om langs te komen. ik had er zeer graag bij geweest want had voor mij eerste x kia/hyundai meeting geweest. ik hoop dat er iemand een zooitje foto's post dan ik in ieder geval nog iets er van zien. ps:eelko ik bel je morgenavond wel ff groetjes marc
Gerben H Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 ik wilde mijn auto vanmorgen wassen maar ik haalde het geeneens tot de deur van mijn auto. ik heb het te erg in mijn rug om langs te komen. ik had er zeer graag bij geweest want had voor mij eerste x kia/hyundai meeting geweest. ik hoop dat er iemand een zooitje foto's post dan ik in ieder geval nog iets er van zien. ps:eelko ik bel je morgenavond wel ff groetjes marc Beterschap!
Wimis on Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Gezellig hoor............. iets meer auto's dan de laatste keer (2014) De BBQ brandde al Vanavond wat foto's er op zetten!
Wimis on Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Hier een kleine bijdrage van mij: Bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer!
rvanrookhuizen Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Was mooi weer aan de Meern. Prachtige KIA,s gezien en ook veel hebbe dingen. Tot volgende keer Ronald
mika kjelld Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Was weer gezellig heren lekker druk en prachtig weer...ik heb genoten Dank jullie wel Gr.patrick 1
kris88 Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Was weer gezellig om iedereen weer te zien en hun auto's te bewonderen. Bedankt dat jullie er ook waren Bels en Hoendai. Volgend jaar weer denk! 4
Nieles Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Het was zeer gezellig! Tot de volgende zou ik maar zeggen!
Gast william88 Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Ze Rezulz... argh toch nog een paar vliegjes om me auto!
Gast william88 Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 iedereen bedankt voor de gezelligheid vandaag. ben er volgende keer zeker weer bij. BEDANKT! nu nog leren hoe ik hier een foto kan uploaden........
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Al krijg je de kans om in de allernieuwste Kia Cee'd SW GT line te rijden grijp je die natuurlijk met twee handen aan. Ook al was het maar 200 meter op het parkeerterrein naar de vrachtauto toe. De smile die op mijn gezicht kwam ging er die hele middag niet meer af.
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Goeie koppeling trouwens.............
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 De Meet en Greet met Bigwade en Smart. Winnaar Kris88
bigwade Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Al krijg je de kans om in de allernieuwste Kia Cee'd SW GT line te rijden grijp je die natuurlijk met twee handen aan. Ook al was het maar 200 meter op het parkeerterrein naar de vrachtauto toe. De smile die op mijn gezicht kwam ging er die hele middag niet meer af. Van buiten klonk het echt nergens naar. Wellicht een idee om speakers in de wielkasten te monteren met V6/V8 geluiden 1
Aanbevolen Berichten