Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo vandaag de kogel door de kerk de cee'd 1,4 Seven uit 2011 word ingewisseld voor een sportage 1,6 plus pack uit 2013. Ik was al een hele tijd bezig maar ben benieuwd of ik er geen spijt van ga krijgen :wink:

Uiteraard volgen er foto's als ie voor de deur staat

• Like 2
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Gefeliciteerd! Hou je ons op de hoogte hoe de overstap je gaat bevallen? 't Is een heel andere auto, zo'n Sportage, maar wel mooi.

Geplaatst

Ik mag hem aanstaande donderdag gaan ophalen dus die dag moet er wat mogelijk zinn

• Like 1
Geplaatst

even een snelle foto van de auto, vanochtend opgehaald in deventer, dus gelijk een lekker stukkie naar huis toeren en ja hij bevalt :wink:

mmm foto is erg klein kan iemand mij vertellen hoe dit wat groter kan?

post-4489-0-21423500-1425558586_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Zo even zoeken maar gevonden hoe we er foto's in kunnen plakken op iets groter formaat

2A19D917-C729-4B5D-93A6-2D176F2199CF.jpg

de eerste kilometers zitten erop en bevalt me prima de hoge zit is fijn en de 1.6 motor heeft beduidend meer power als de 1.4 uit mijn cee'd 

• 2 weken later...
Geplaatst

Zo de eerste 1000 km zit erop maar hij bevalt me prima heel anders rijden als de ceed sw. De eerste modificatie is alweer achter de rug.

Ik heb de achterlichten vervangen voor de USA/Korea variant erg blij mee

• Like 2
Geplaatst

Heb je foto's van de achterlichten. Altijd leuk.

976715E7-E198-421E-B9F0-67398E16215A.jpg

oude lampen

D8CA7ABF-B2A2-4919-BBA5-19075E88020C.jpg

nieuwe lampen

Geplaatst

eerst branden er geen lampjes in de achterlichten en nu wel in europa geven de achterlichten op de klep geen licht en in usa wel dus ik heb de usa lampen erop gezet en nu geven de achterlichten op de klep wel licht. Het is wat slecht te zien maar je ziet in de onderste foto lampjes branden die er normaal niet zitten

Geplaatst

Dacht je gewoon de lampen niet aan had op de bovenste.

Waarom zouden ze bij de NL versie niet branden?!

Veel mooier zo

Geplaatst

Dat vond ik dus ook vreemd maar door dit forum gezien dat die kant en klaar te bestellen waren dus dat lekker gedaan en weer iets beter zo, misschien dat ik alleen nog de grill ga vervangen maar dat komt later

Geplaatst

Dat vond ik dus ook vreemd maar door dit forum gezien dat die kant en klaar te bestellen waren dus dat lekker gedaan en weer iets beter zo, misschien dat ik alleen nog de grill ga vervangen maar dat komt later

De nieuwe grill is inderdaad een mooi aanvulling.

Zie mijn garage voor het resultaat.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

De nieuwe grill is inderdaad een mooi aanvulling.

Zie mijn garage voor het resultaat.

Grtz.

Specialmade

Dat ziet er goed uit, waar heb jij die gekocht als ik vragen mag? Tevens zie ik dat je een sharkfin antenne hebt werkt dat een beetje? En waar heb je die gekocht?

Geplaatst

Waar zie jij die sharkvin ?

als je in zijn garage kijkt en dan naar zijn foto's dan zie je die shark fin op een van de foto's

Geplaatst

Dat ziet er goed uit, waar heb jij die gekocht als ik vragen mag? Tevens zie ik dat je een sharkfin antenne hebt werkt dat een beetje? En waar heb je die gekocht?

Grill, shark fin en de nieuwe velgen zijn door de Kia dealer geleverd en gemonteerd. 

De shark fin werkt fantastisch. Ik heb sterk de indruk dat de ontvangst van zowel de radio

als van de navigatie beter zijn dan voorheen met de originele (staaf)antenne.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Grill, shark fin en de nieuwe velgen zijn door de Kia dealer geleverd en gemonteerd. 

De shark fin werkt fantastisch. Ik heb sterk de indruk dat de ontvangst van zowel de radio

als van de navigatie beter zijn dan voorheen met de originele (staaf)antenne.

Grtz.

Specialmade

He dat is apart mijn dealer zei dat de sharkfin er niet op kon worden gezet, maar is het de echte GPS versie die is overgezet of is het een kapje die eroverheen gaat? 

mag ik vragen wat de kosten waren van de grill en de shark fin? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...