Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb zojuist mijn 5 jaar oude Tomtom zitten updaten.

Dit is gratis,maar een nieuwe kaart kost 69 euro.

Het is net als met printers,nieuwe inkt kost bijna net zoveel als een nieuwe printer.

Nu zie ik ook sites waar je gratis nieuwe kaarten kunt downloaden,maar heb mijn twijfels.

Heeft iemand goede ervaring met gratis kaarten downloaden?

Geplaatst

Geen ervaring met gratis, maar ik heb wel al jaren een update-abo.

Als je dat al hebt kost dat iets van €35 per jaar, voor iedere 3 maanden een nieuwe kaart.

Terwijl ik dit tik loopt op de achtergrond de nieuwe kaart net binnen.

Dit jaar is wel de laatste voor dit systeem: de updates overschrijden dan de aanschaf van de TomTom.

Volgend jaar koop ik een nieuwe, waarschijnlijk met "Lifetime Map Updates"...

• Like 1
Geplaatst

Volgend jaar koop ik een nieuwe, waarschijnlijk met "Lifetime Map Updates"...

Lifetime betekent hier 'de levensduur die de fabrikant aan het toestel toeschrijft'. Dat kan dus een jaar of 4 zijn, maar niet voor altijd dus.

Geplaatst

Tja, vier jaar kost me nu ongeveer €140, voor een TomTom One V2, echt een traag oudje dus... In mijn ogen is een nieuwe dan nog steeds een betere keuze, ook al kunnen een hoop nieuwe TomToms geen ITN's meer aan, welke ik veel gebruik voor het rijden van ritten...

Geplaatst

Heb net nieuwe tomtom go 5000 gekocht had hiervoor een tomtom go live 1005 beide apparaten met levenslang gratis kaartupdate, 4 stuks per jaar daar krijg je zelfs bericht van via de mail..

Bij de 5000 zit zelfs had traffic levenslang bij alleen betaal ik 29.99 per jaar voor de flitsers. Daarvoor had ik een tomtom go 700 live en betaalde ik voor nieuwe kaarten en live services (flitsers traffic en dergelijke). Dat betalen voor nieuwe kaarten vond ik zonde en aangezien mijn ceed sw 2012 geen navigatie had en ik over de inbouwnavigatie op dit forum veel gelezen heb om zo'n witson te updaten besloten om voor de makkelijke en goedkopere manier te gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...